Kan het hier een beetje gezelliger? - Pagina 7
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/7 EersteEerste ... 67
    Resultaten 61 tot 65 van de 65

Onderwerp: Kan het hier een beetje gezelliger?

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Kan het hier een beetje gezelliger?

Ik doe mijn best zuster.

Maar ik wordt in de verdediging gedrongen door aadachtsgeile leden als J-Z,Oiseau en Eric de Blois.

Maroc.nl is toch voor Marokkanen en niet voor Nederlanders als J-Z ,Eric de Blois,Ibrahrat,Super Ick....etc etc

Ik heb echt mijn best gedaan zuster. Oeqsoemoebillah.

Maar we hebben te maken met een zieke groep Hollanders die Maroc.nl willen verneuken en ten koste van alles ons geen gezellige forum gunnen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ze willen allemaal populair worden via mij.

Deze soap gaat verder na mijn seizoen-break.

Ik heb echt mijn best gedaan. Veel succes met deze leden en doe aub de 7roetjes van mij aan Hassan.

Salaam,zuster.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

@Kanz

Aller eerst wil ik je mee de delen dat ik het zeer spijtig vind dat dit topic je laatst geplaatste onderwerp is.

Het feit een ruimdenkende,intelligente en vergevingsgezinde Marokkaanse dame als jij geen topics meer opent opent op Maroc.nl is een aderlating voor het forum en signaal naar mij en de provocerende leden.

JIj schrijft leuk en ongetwijfeld ben je ook leuk. Anders gaat GlijdendeRechter jou geen trouw zweren. Hij is soms wel slim die Hassan.

Maar jij vraagt je natuurlijk af waarom ik dit topic up,ik wil dat uitgebreid uit gaan leggen ten overstaan van de leden. Het is geen aanval op mijn broeder IBKIS maar eerder onbegrip.

Het begon allemaal nadat ik een topic opende voor Ballandalus,een dame die ik al sinds 2015 onder een andere nick heb leren kennen. Je kent mij toch,als ik emotioneel ben stort ik mijn hart in een topic,het is toch maar een forum en eerlijk zijn kost geen geld.

Ik opende een emotionele topic naar mijn beste virtuele vriendin,Ballandalus,

Ineens,ik weet wel waarom maar ik wil je niet gek maken omdat jij en IBKIS de perfecte match zijn in mijn ogen, begon IBKIS als een doorgewinterde psycholoog op mij in te hakken. Ik was een zieke man en bla bla. ( een herhaling van de reacties die GDR recent heeft geplaatst).

Ik was echt verrast lieve zuster. Ik dacht ''wat krijgen we nou''?

Ik was degene die Hassan miste en topics over hem opende omdat ik mij zorgen maakte over hem ( hij prikte toen nog onder zijn eerste Nick,en ik ga die nick niet plaatse om misbruik te voorkomen,jij en de vaste leden weten waar ik op doel).

Ik voelde mij verraden. Waarom moest Hassan zulke nare dingen over schrijven? ( jij kent hem beter dan ik).

En toen heb ik,je weet dat ik niet in mijn beste doen maar ik begin mijzelf de laatste dagen aardig te herpakken omdat ik per se wil overleven,niet alleen op dit forum maar oo in real life hard uitgehaald naar IBKIS.

En destijds heb ik (schijnbaar) iets naars geschreven over de moeder van GlijdendeRechter. Ik kan mij daar in elk geval niks van herrinneren.

Ik heb daar excuses voor aangeboden. Of ik fout zit of niet. Ik bood excuses aan. De rest is tussen God en mij.

Mijn zusjes en moeder hebben het ook vaak moeten ontgelden door Oiseau ( jouw vent steunt hem) maar ik maak me daar niet druk om omdat ik weet dat mijn moeder en zusjes respectabale Moslima's zijn.

Praat gewoon met je vent en vraag hem gewoon niet te bemoeien met een strijd die hem totaal niks aangaat.

Ik kan niet zo goed schrijven als jouw vent maar ik hoop dat je nu weet waarom je mannetje zo tegen mij doet.

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Goedschiks of kwaadschiks.

Maroc.nl gaat een gezellige forum worden.

Ik heb een tactiek uitgevonden. Tot na het eten. Bse7a zuster.

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Zolang Rob Gosseling op dit forum zit wordt het lastig vrees ik beste zuster.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten