Bedankt corona toeristen!!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Bedankt corona toeristen!!

Important Prikker Salvatio's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Bedankt corona toeristen!!

Mijn werkgever belt net op. Ik kan alleen nog donderdag en vrijdag werken. Hij gaat arbeidsduurverkorting voor mij en een paar andere collega's aanvragen. Ik baal hier wel van
      'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

Nelson Mandela
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Bedankt corona toeristen!!

Geen voetbal, een soort van semi lockdown. Ik kan pa en ma een uur per dag opzoeken. Allemaal omdat een paar onverantwoordelijke Nederlandse corona toeristen per se op vakantie naar de Alpen wilden. BEDANK!!!!
      'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

Nelson Mandela

Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

WW aangevraagd net. Nu even snel naar m'n werkgever en wat formulieren ondertekenen. Ik weet ook niet wat.

Nelson Mandela

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Mijn werkgever belt net op. Ik kan alleen nog donderdag en vrijdag werken. Hij gaat arbeidsduurverkorting voor mij en een paar andere collega's aanvragen. Ik baal hier wel van
      Jij "werken"...

Op 22 maart schreef je nog dat je de afgelopen drie weken, dus sinds 1 maart, zestien dagen aan het zuipen bent geweest. Wie dronken is, is niet beschikbaar voor werk. Van de 21 dagen was je slecht 5 dagen niet dronken. Hoe wou jij zo werken? Dat je zou werken is zeer onwaarschijnlijk onder die omstandigheden. Geen enkele werkgever zou een dronken werknemer laten werken voor zijn bedrijf.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Afgelopen 3 weken ben ik 16 dagen aan het zuipen geweest. Ik wordt kotsmisselijk van mijzelf. Maar ik kom terug.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

De schade blijft gelukkig beperkt voor mij. Mijn diensten worden gehalveerd tot 12 uur per week zolang de corona-epidemie duurt. 3 collega's die voor uitzendbureaus werkten hebben het minder getroffen,hen contract is niet verlengd. Hierbij wil ik nogmaals mijn dank betuigen aan Nederlandse corona toeristen die niet alleen een gevaar zijn voor de gezondheid maar ook een aanslag hebben gepleegd op de al,beperkte financiele armslag van vele huishoudens in Nederland met een gezin.

Nelson Mandela

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten