Corona - dagelijks leven - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/7 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 61

Onderwerp: Corona - dagelijks leven

Stille wateren 7eloua's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      491766

Standaard Re: Corona - dagelijks leven

1.60 en een beetje, cute <3. Ik ben een paar cmtjes langer indeed.

[https://streamable.com/yhs7v
      “And sometimes I have kept my feelings to myself, because I could find no language to describe them in.”
      — Jane Austen, Sense and Sensibility

Highly Special Person

19-06-2004
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 2 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374967

Even snel nog voor ik in slaap val. Heb het je vaker gezegd: toeval bestaat niet met jou, haha. Ik heb uitgerekend die video met DGR gedeeld net. Too funny guy!

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

I hate to bring the bad news maar 'jullie' dagelijks leven wordt denk ik nooit meer hetzelfde.

Of je loopt het in het gareel of je wordt in een dwangbuis gehesen en weggestopt https://www.dwangindezorg.nl/wvggz Ik wist dat deze wet eraan zat te komen en had toen al m'n vraagtekens....

Sorry, ik had natuurlijk een nieuwe topic kunnen openen maar vind dat het hier thuishoort.
      Naast mijn huisje is ruimte voor 10 tentjes als escape.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anissa_Sha3kouka Bekijk Berichten
      er is letterlijk geen plek waar je eventjes naar toe kunt om deze shit te ontvluchten. ik ben een buitenmens maar zit nu de hele dag opgesloten in huis. gelukkig kan ik nog vanuit huis werken anders wist ik niet wat met mezelf aan moest. ben maar danslessen gaan volgen....online that is. en van het weekend ga ik in de tuin hangen van een vriendin...ja met anderhalf meter, kom niet in m'n aura bitch

Laat ze niet jouw aura penetreren, you is totally right.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Ze zei penetreren.

Hehehehe.

*ffe dwangindezorg opzoeken doet* (kun je, als je weer terug bent, uitleggen, wat jou beangstigt aan die wet? Serieuze vraag, ga ik 'm ondertussen bestuderen).

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Ik kan niet slapen. Weet iemand waar ik die novel over coronavirus kan downloaden? Schijnt een slaapverwekkend boekje te zijn.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Nogmaals: ben benieuwd naar de aard van je waarschuwing. Een snelle scan leverde niets nieuws of schokkends op. Mensen die gek doen en een gevaar voor zichzelf enof een ander vormen mogen wat mij betreft met dwang opgenomen worden. Te veel gevaarlijke gekken op de openbare weg de laatste jaren. Of ben je bang dat op den duur de norm voor gevaarlijk en gek vervaagt en arbitrair door de overheid of hele nare mensen zullen worden gesteld?

Had je het specifiek over de bezoekers van deze website? Ja die, mogen ook opgenomen worden.

Ik kan je geruststellen: ik ben aardig koekwaus en ik word nog steeds niet met dwang verpleegd. Volgens mij valt het dus wel mee allemaal. Als ik iets over het hoofd zie, dan zie ik je uitleg graag tegemoet.

Overigens leven de meesten toch al in een dwangbuis, dus veel zal het niet uitmaken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      I hate to bring the bad news maar 'jullie' dagelijks leven wordt denk ik nooit meer hetzelfde.

Of je loopt het in het gareel of je wordt in een dwangbuis gehesen en weggestopt https://www.dwangindezorg.nl/wvggz Ik wist dat deze wet eraan zat te komen en had toen al m'n vraagtekens....

Sorry, ik had natuurlijk een nieuwe topic kunnen openen maar vind dat het hier thuishoort.

Separation Of Powers Interim's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12377

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten

Zelfredzaamheid stimuleren.
      Via jouw link:

(Uitgeschreven tekst)
      En verplichte zorg zal niet meer alleen in een zorginstelling worden gegeven.

Dat mag nu ook in een polikliniek of gewoon thuis bijvoorbeeld voor het toedienen van verplichte medicatie.
      Er zijn klachten uit een bepaalde hoek dat goedkope huurwoningen toegewezen worden aan politieke vluchtelingen terwijl Nederlanders op een wachtlijst blijven staan.
      Maar om geld te besparen worden sinds een jaar of tien mensen die beschermd zouden moeten wonen in dezelfde huizen gedumpt.
      De laatste tijd worden er zelfs mensen die gedwongen opgenomen zouden moeten blijven ook gedumpt.
      Ben je toch al bezig met gedwongen behandeling(en) aan huis dan kun je de dwarsliggers in de buurt ook nog even meepakken.

Prikker Warda2017's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7eloua Bekijk Berichten
      1.60 en een beetje, cute <3. Ik ben een paar cmtjes langer indeed.

[https://streamable.com/yhs7v
      Ha ha ha ik ga stuk!!!!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 10 Thanks, 10 Likes, 1 Dislikes

Prikker Warda2017's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7eloua Bekijk Berichten
      Dat is wat angst met mensen doet. Velen hebben ook geen referentiekader waar ze mee kunnen vergelijken zodat er logisch nagedacht wordt over welke stappen nu echt belangrijk zijn in staat van crisis en nood.
      Hoe is t bij jou?
      Met mij gaat het prima, ik heb gelukkig nog een volle bak in huis. Ik vraag me wel af hoe het met alleenstaanden gaat die thuisblijven. Lijkt me op de lange duur echt klote.

Gisteren even boodschapjes gedaan en lekkere dingen in huis gehaald, stuk gefietst en het was heerlijk mooi weer. We doen hier inkopen per toerbeurt. Genoeg eten in de schappen, alles is er nog.

Ik draag wel altijd een masker buiten. In NL lopen ze iedere keer te zeuren over het verkeerde gebruik ervan maar mensen zijn toch niet achterlijk of wel? Niet aan de buitenkant vastpakken, maar bij het elastiek en je handen wassen, hoe moeilijk is het? In Azië dragen ze dit allemaal, ook bij eerdere uitbraken, ik geloof zeker dat het enigszins helpt en ik snap niet dat ze hier zo anti propageren.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 10 Thanks, 10 Likes, 1 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten