Goede tijden - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/8 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 73

Onderwerp: Goede tijden

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: Goede tijden

O, dat heb ik haar vaak genoeg proberen duidelijk te maken. Dat het lief is, en goed bedoeld ook, maar dat ik met de pen goed genoeg voor mezelf kan opkomen. Maar je kunt het haar niet kwalijk nemen: ze is verliefd en ze heeft de gedachte opgevat, dat ik op maroc.nl een hoge boom ben die onnodig veel wind vangt. Ze kijkt tegen me op. En hoge bomen, zo vindt ze, verdienen ook bescherming.

Ik ben niet echt een gedicht van jou tegengekomen in die topics, of misschien eentje ('de gouden kooi', mooi). Wel veel gedichten van anderen. Dat is wel makkelijk geld verdienen hoor.

Ach, dat pleintje. Ik heb het altijd een vreemde plek gevonden in de nacht. Soms liep ik er langs als ik over de brug terug moest naar Zuid. En soms bleef ik er zitten om mijn miserie eenzaam weg te drinken, voordat ik genoeg frustratie ingedronken had om het centrum, beginnend bij de Witte de With, onveilig te maken. Ik heb een keer al mijn kleren uitgedaan, en daar in een bosje verstopt, met het pistool dat ik bij me had. Ik had namelijk best wel opvallende kleren aan.

Dat was in mijn waanzinnige periode, dat ik best wel vreemd deed en heel erg veel dronk, en dat ik vrijwel elke dag met een pistool rondliep. De politie reed langs, zat ik daar midden in de nacht doodleuk in mijn boxershort. Omdat het daar op dat moment krioelde van de homosensuelen, keken ze me lachend aan en reden ze door.

Met een van die Cabo's heb ik vastgezeten in Krimpen a/d Ijssel. Hij is daar bekeerd tot de Islam. Een bijzondere jongen. Het verhaal dat de ronde deed was waar. Ze kwamen het cafeetje daarvoor al een keer in en zagen aan de bar Timor, de Turk met de blauwe ogen. Door zijn reputatie (huurmoordenaar, altijd bewapend), zijn ze weer weggegaan. En dus later teruggekomen om een bloedbad aan te richten.

Ik heb ook 9 maanden met die Timor vsstgezeten in de Schie en daarna contact gehouden. Ook hem vond ik een bijzonder mens, erg charmant. Net voor zijn dood - hij viel zogenaamd van het balkon, ik geloof dat nog steeds niet - kreeg ik van hem een preek dat ik moest opstaan en niet zo triest alleen moest drinken. Dat was aan dat pleintje. Hij was zelf ondergesnoven. De volgende dag dus het nieuws van zijn val.

Een donker pleintje in een donkere periode in mijn leven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Het is dat je er zelf over begint: Ik weet niet of het deze topic was of een andere waar ze voor je opkwam. Ik wilde je toen plagen door te stellen als Kanz voor je gaat opkomen, dat het dan slecht gesteld is met het gewenste zelfbeeld.

Op welke wijze ben jij met dat pleintje bekend? Zied vertel!

Ja, één van de Cabo's. Levenslang.

Hier eentje:

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5682290

Nog eentje:

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post3676189

Ewa het was geen verdienmodel, maar gewoon om af en toe te dollen. Ik verkocht meestal andermans gedichten die ik mooi vond.

Hiervoor gebruikte ik mijn:

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

O ja, geweldige titel voor je dichtbundel. En ik kan me niet voorstellen, dat dát JOUW handschrift is!

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011803

Ik heb verschillende handschriften. Ik bedoel ik kan verschillende handschriften aannemen. Vaak is het afhankelijk van de soort pen. Hoe snel de inkt eruit rolt en hoe snel ik moet schrijven. Ik schrijf normaliter veel kleiner dan geplaatste tekst op foto. Het liefst schrijf ik met een 0,5 mm stiftpotlood met een hardheid van 2B.

Reproductie van dat ene handschrift:

'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Prikker Warda2017's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Ik heb verschillende handschriften. Ik bedoel ik kan verschillende handschriften aannemen. Vaak is het afhankelijk van de soort pen. Hoe snel de inkt eruit rolt en hoe snel ik moet schrijven. Ik schrijf normaliter veel kleiner dan geplaatste tekst op foto. Het liefst schrijf ik met een 0,5 mm stiftpotlood met een hardheid van 2B.

Reproductie van dat ene handschrift:

Kapot mooi.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 4 Thanks, 4 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011803

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      O, dat heb ik haar vaak genoeg proberen duidelijk te maken. Dat het lief is, en goed bedoeld ook, maar dat ik met de pen goed genoeg voor mezelf kan opkomen. Maar je kunt het haar niet kwalijk nemen: ze is verliefd en ze heeft de gedachte opgevat, dat ik op maroc.nl een hoge boom ben die onnodig veel wind vangt. Ze kijkt tegen me op. En hoge bomen, zo vindt ze, verdienen ook bescherming.

Ik ben niet echt een gedicht van jou tegengekomen in die topics, of misschien eentje ('de gouden kooi', mooi). Wel veel gedichten van anderen. Dat is wel makkelijk geld verdienen hoor.

Ach, dat pleintje. Ik heb het altijd een vreemde plek gevonden in de nacht. Soms liep ik er langs als ik over de brug terug moest naar Zuid. En soms bleef ik er zitten om mijn miserie eenzaam weg te drinken, voordat ik genoeg frustratie ingedronken had om het centrum, beginnend bij de Witte de With, onveilig te maken. Ik heb een keer al mijn kleren uitgedaan, en daar in een bosje verstopt, met het pistool dat ik bij me had. Ik had namelijk best wel opvallende kleren aan.

Dat was in mijn waanzinnige periode, dat ik best wel vreemd deed en heel erg veel dronk, en dat ik vrijwel elke dag met een pistool rondliep. De politie reed langs, zat ik daar midden in de nacht doodleuk in mijn boxershort. Omdat het daar op dat moment krioelde van de homosensuelen, keken ze me lachend aan en reden ze door.

Met een van die Cabo's heb ik vastgezeten in Krimpen a/d Ijssel. Hij is daar bekeerd tot de Islam. Een bijzondere jongen. Het verhaal dat de ronde deed was waar. Ze kwamen het cafeetje daarvoor al een keer in en zagen aan de bar Timor, de Turk met de blauwe ogen. Door zijn reputatie (huurmoordenaar, altijd bewapend), zijn ze weer weggegaan. En dus later teruggekomen om een bloedbad aan te richten.

Ik heb ook 9 maanden met die Timor vsstgezeten in de Schie en daarna contact gehouden. Ook hem vond ik een bijzonder mens, erg charmant. Net voor zijn dood - hij viel zogenaamd van het balkon, ik geloof dat nog steeds niet - kreeg ik van hem een preek dat ik moest opstaan en niet zo triest alleen moest drinken. Dat was aan dat pleintje. Hij was zelf ondergesnoven. De volgende dag dus het nieuws van zijn val.

Een donker pleintje in een donkere periode in mijn leven.

Dammit man, waarom je zelf uitkleden? Was je echt zover heen? Drank of coke? Daar in de buurt zijn ze niet happig op mensen die naakt en/of halfnaakt rondlopen. En dan jij nog bewapend.

In die bosjes tussen de kerk en de Gay Palace heb ik eens 999 gulden gevonden.

Toen ik een jaar of 18 was, in de Ramadan, kwamen we na de Iftar samen op het pleintje. Zaten we daar allemaal jongens van max 18 jaar gezellig in de grote portiektrap van een advocatenkantoor te keuvelen lachen dollen, just what young boys do when they gather together.

Komen er twee homo's langs. Staan voor ons trap stil, keken ons aan, en trok een van hen plotseling zijn korte zijn broek en onderbroek omlaag. Hij heeft het geweten.

Jaren later, zaten ik en een Turkse vriend in een portiekje van een pand aan de Witte de Withstraat wat te bespreken. Komen er vier man aan. Staan voor ons stil en zeggen tegen ons:"Hallo hoertjes". Zonder een woord met mijn Turkse mattie uit te wisselen doken we op ze en gaven ze een paar klappen. Ineens sprong iemand er tussen, hey hou op! De vier homo's likten hun wonden en verdwenen snel. Het was Timor. "Nergens voor nodig jongens''. "Luister Kardash, we laten niet zomaar uit het niets door een een paar homo's onszelf voor hoertjes uitmaken''. Timor, oow zit dat zo, jullie hadden ze nog meer klappen moeten geven.

Timor ken ik eigenlijk vanaf zijn begindagen van zijn reputatie. Boys van Kralingen en zo.

[selfcensored]....[/selfcensored]

Ik ken de meesten van de betrokkenen en de ins en outs van de gebeurtenissen in cafe "Inn and out".

[selfcensored]....[/selfcensored]

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011803

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warda2017 Bekijk Berichten
      Kapot mooi.

Eentje uit het schriftje:

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011803

Ik zou jou, GR, met Kanz in het achterhoofd, deze twee eigen gedichtjes proberen aan te smeren.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Serieus mooi. Vooral het korte gedicht. Je hebt talent man. Die van Hikmet is ook mooi, maar dat was een dichter. Niet achter jou gezocht.

Maak er een bundel van. Voor je toekomstige vrouw en kleinkinderen.

Ik zou jou, GR, met Kanz in het achterhoofd, deze twee eigen gedichtjes proberen aan te smeren.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Ik zou je een knaak en 50 geven max, dat wel.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten