Goede tijden
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/8 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 73

Onderwerp: Goede tijden

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Goede tijden

Soms, tijdens het vroege tietenzappen tegen de lockdownverveling, kom ik langs GTST. En altijd maar dan ook echt altijd is het eerste wat ik zie die verontwaardigde kuttekop van die homo, Very Doedels ofzo. ALtijd nadenkend, altijd boos, altijd ernstig. Wat is met hem? Is hij ongesteld ofzo. Krijgt hij alleen het slechte tijden-script ofzo, tering Jantje. En zitten er geen lekkere grieten meer in, en zijn die vervangen door homo's?

Ik dacht, ik vraag het aan mijn 4 medeprikkers voordat ik straks ga googlen en in in een slechte verhaallijn wordt gezogen.

Doet Rick nog mee trouwens?

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374967

Standaard Re: Goede tijden

Fun fact: de enige Marokkaan die ooit in GTST speelde was Ché Karim Azalaia. In het echie was 'ie Bulgaar..

Hij was (quote) door zijn familie uitgehuwelijkt aan een Marokkaans meisje, maar zelf verliefd geworden op Kim Verduyn. Hun relatie lijkt geen kans van slagen te hebben, maar dan besluit Ché zijn hart te volgen en vraagt hij Kim ten huwelijk.

Ik start een petitie voor echte Marokkanen in GTST, liefst knappe, en niet voor eigenbelang, echt niet.
      She's s original.

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Ach fuck dat. Nikster Marokkanen bij GTST, GT naar Marokko en ST mag van de buis worden gehaald en hier blijven.

Heeft veel te lang geduurd met dat GTST en die homo die me eke keer laat schrikken als ik met mijn leuter in de aanslag per ongeluk langszap rond acht uur. Ja, ik weet, geen eigenliefde en meer, maar je weet toch corona.

Kuthomo.

Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374967

Marokko kent ST met die dramatische Spaanstalige telenovela's en Turkse soapseries met Ezel (...) in de hoofdrol. Alsof dat niet erg genoeg is, zijn ze ook nog eens nagesynchroniseerd. Een beetje GT mag dus wel, ja. En het duurt mij ook te lang.
      She's s original.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011803

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kanz Bekijk Berichten
      Fun fact: de enige Marokkaan die ooit in GTST speelde was Ché Karim Azalaia. In het echie was 'ie Bulgaar..

Hij was (quote) door zijn familie uitgehuwelijkt aan een Marokkaans meisje, maar zelf verliefd geworden op Kim Verduyn. Hun relatie lijkt geen kans van slagen te hebben, maar dan besluit Ché zijn hart te volgen en vraagt hij Kim ten huwelijk.

Ik start een petitie voor echte Marokkanen in GTST, liefst knappe, en niet voor eigenbelang, echt niet.
      Nee, klopt niet. Che had in GTST ook een oudere agressieve broer. Die was wel echt Marokkaan.

Ik heb aan die Marokkaan nog gedichten verkocht voor € 5,-- per stuk. Die gebruikte hij voor zijn portfolio om zich in te schrijven bij artiesten/modellenbureaus.

Hij kreeg vrijwel alleen werk om als agressieve Marokkaan te acteren voor politiecursussen waar ze geleerd werd en ervaring op te doen hoe om te gaan met assertieve en/of verbaal agressieve allochtonen.

Ik heb die Che nog ontmoet toen ze samen in mijn vaste plek kwamen chillen. Gaf ik ze een preek dat ze zich uitleenden voor het meewerken aan het bevestigen en opbouwen van anti-Marokkaanse vooroordelen.

Die vaste plek was een cafe van een vroegere bekende Rotterdamse joodse gok-onderwereldfiguur. Die man is op zijn 60+ leeftijd nog getrouwd met een 18 jarige meid uit Turkije. Dat leverde hem een zoontje op. De Turkse meid heeft het kind bij hem gelaten en is teruggekeerd naar Turkije.

Op een dag kwam ik het cafe binnen. De vaste stamgasten zaten allemaal te gniffelen en te lachen achter een krant. Scheen iemand tijdens een politieschoonmaak te zijn opgepakt voor het oppikken van een junkhoertje. Scheen dus onze gokkoning te zijn. Niemand kon het geloven dat hij, een multi-miljonair, naar junkhoertjes ging.

Die Marokkaan werkte vroeger voor de zoon van die gokkoning. Toffe zoon!

De vriendin van die zoon, een waanzinnig lief meisje, is bij een drievoudige moord in een cafe bij mij om de hoek door mijn buurjongen en zijn gang vermoord.

Dat cafe heette vroeger ''Cafe Boy''. Dat cafe had als logo een 6 tot 10 jarige jongetjeshoofd met een petje op. Het was een homocafe. Dat cafeetje keek uit op ons speelpleintje. In de zomer zaten ze allemaal buiten op het terras met als uitzicht spelende kinderen. Ik kon me daar over ergeren.

Aan ons speelpleintje zaten, het hoofdkantoor van het COC, daarnaast cafe Boy. 50 meter verderop had je Homodiscotheek Gay Palace, Daarboven Shaft Leatherbar en een homosauna en meteen daarnaast zat het oudste homocafe van Rotterdam, de Cosmo bar. Pim Fortuyn kwam regelmatig naar de darkroom. Pim was niet echt geliefd in de homoscene daar. Ze vonden hem vaak een arrogante gemenerik.

Verder zaten aan het pleintje twee creches, twee scholen, één basisschool voor de elite en een voor de arbeiders en nietsnutten. Kinderen uit de wijk werden niet bij de elite school aangenomen. En at last but not at least, zaten er ook nog eens twee kerken aan het pleintje.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374967

Haha, wat een verhaal, niet uit jouw hand verwacht. Mooi begin vooral. Jij en gedichten verkopen? Voor 5 gulden bedoel je? Oplichter.

Stille wateren 7eloua's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      491766

Nederlanders kunnen niet acteren. There, I said it. Heel geforceerde blikken, heel geforceerd de zinnen uitspreken, geen pauzes op de juiste momenten, een zucht hier en daar ook weer te geforceerd, je kennie met ze meeleven niks. Waarom? Ik weet niet. En dat irritante ik moet jou als een psycho in je ogen aankijken terwijl ik met je praat gaat zo ver dat men vergeet te knipperen tijdens het acteren. Allemaal waargebeurd verhaal wat ik nu zeg. Het staat zwart op wit dus het is waar.

Rev je moet gedichten over Marokko maken, daar heb je nu prima de gelegenheid voor. Zo onder de sterrenhemel op het dak starend naar de horizon (of het muurtje om het dakterras heen), wegdromend naar nostalgische gebeurtenissen waarbij je bijna kan proeven, ruiken en voelen wat je voelde op die momenten.
      “And sometimes I have kept my feelings to myself, because I could find no language to describe them in.”
      — Jane Austen, Sense and Sensibility

Highly Special Person

19-06-2004
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      491766

Zoals mn pa zou zeggen 'ik zeg maar wat'
      (alleen bedoelt hij dan: ik gaf een voorbeeld en dat was een goed voorbeeld, dus ik zei niet maar wat en dat weet ik en dat weet jij ook, dus. Maar toch, ik gooi maar wat de lucht in..maar wel iets goeds, maar toch..)
      “And sometimes I have kept my feelings to myself, because I could find no language to describe them in.”

Highly Special Person

19-06-2004

Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      491766

Haha, wat een verhaal, niet uit jouw hand verwacht. Mooi begin vooral. Jij en gedichten verkopen? Voor 5 gulden bedoel je? Oplichter.
      Issie nog trots op ook blijkbaar.

Highly Special Person

19-06-2004

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011803

Waarom verwachte je zoiets niet van mijn hand?

In mijn buurt heeft de gemeente het beleid gehanteerd om de buurt van de ruige gok, drank, prostitues etc.. te transformeren naar een kunstbuurt met de de Witte de Withstraat dat als kernverbinding tussen de verschillende musea ( Museum Boymans naar Scheepvaartmuseum) en galeries moest gaan fungeren. Daar speelden allerlei slimme ondernemers en horecalui, waaronder onze gokkoning, slim op in. Ewa overal werden her en der kunst, zang en cultuurgedoe ondernomen. Subsidiepot gaat open.

Toppunt vond ik wel een duo. Speciaal uit Oostenrijk uitgenodigd. Haar kunstproject was dat ze enkele malen op een dag door de straat in een sexy halfnaakte outfit rondparadeerde. Aan haar hand had ze een hondenriem waaraan een man vastzat die vrijwel naakt op handen en voeten als hond achter haar aanliep.

Die vrouw, kunstenares, kwam eens naar me toe om te vragen of ik heroïne verkocht.

Dat beleidsmatig creeeren van een kunstbuurt vond ik maar nep, zeker als allerlei oplichters en charlatans op dat beleid afkomen. Toen werd mijn rol als kunstnar geboren. Namen we die kunstactiviteiten en subsidies die ze daaraan besteedden op de hak. We vonden het maar oplichterij. Ik was ze3ma ook een kunstenaar, maar dan een kunstnar. Ik bracht de kunst direct naar het volk met betaalbare prijzen. Gedichten waar ze wat aan hadden in plaats van gehypte neppe onbetaalbare kunst.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten