@ Beheer; - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/4 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 36

Onderwerp: @ Beheer;

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Standaard Re: @ Beheer;

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Ik wordt door een coke-snuivende 60 jarige domme Islamhater gestalkt.
      InshAllah,.
      Kun je die twee zaken wel prettig samenbrengen? Kwaadspreken, liegen en dan nog schermen met god aan jouw zijde. Heb jij misschien een speciale door jou aangepaste versie van de koran, waarin kwaadspreken en liegen over de kuffar als goddelijke opdracht wordt aangeprezen? Voorzover ik begrepen heb wordt kwaadspreken in de koran afgekeurd. Ik zou als ik jou was eens serieus in overweging nemen de regels uit de koran ter harte te nemen. Of ben jij een nep-moslim?

Ik heb nimmer gerookt, laat staan drugs gebruikt. Ik vind het nogal aanmatigend dat een zichzelf verklaard moslim, die notabene zelf naar eigen zeggen aan drugs en alcohol verslaafd is, over mij blaft dat ik coke zou snuiven. En dan vervolgens het lef hebben te klagen bij het beheer. Je bent een buitengewoon minderwaardig figuur, alsmede al je vrienden hier op dit forum die jou door dik en dun steunen met je grote bek en leugens. Ik ga echt niet aan de kant voor zo'n verbale lichtgewicht als jij die dit forum verpest.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Rob Gosseling/Petertje/Rob Gosseling is een bolle lelijke oude pedofiel die zich op ForumSomalia voordeed als een jongeman,inclusief foto waarin ik die enge kop van Eric de Blois herkende.

[email protected]!!

Eric de Blois is Bi-sexueel. Ik ben dat niet.

Ik ga tijdens de Ramadan niet meer reageren op dit forum en jullie zullen zien dat die vieze kale bi-sexuele homo/pedofiel,Rob Gosseling/Petertje/Eric de Blois afstand gaat nemen.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Rob Gosseling/Petertje/Rob Gosseling is een bolle lelijke oude pedofiel die zich op ForumSomalia voordeed als een jongeman,inclusief foto waarin ik die enge kop van Eric de Blois herkende.

Eric de Blois is Bi-sexueel. Ik ben dat niet.

Ik ga tijdens de Ramadan niet meer reageren op dit forum en jullie zullen zien dat die vieze kale bi-sexuele homo/pedofiel,Rob Gosseling/Petertje/Eric de Blois afstand gaat nemen.
      Haha. Je bent de controle weer kwijt he? En dan maak je doorgaans de meest stomme fouten. Hoe handig is het om mij - Eric de Blois - pedofiel te noemen en dan nog zeggen met trots je religieuze plichten te vervullen. Neem een voorbeeld aan Oiseau en Revisor.

Ik ben nooit op forumsomalie aktief geweest. En daar al helemaal niet op zoek geweest naar contacten voor seks. Ik vind die magere, erg donkere, besneden vrouwen seksueel helemaal niet aantrekkelijk. Ik zou niets met die mensen willen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Negeren heeft geen zin. Deze bi-sexuele Islamhater is denk ik verliefd op mij.

Ik ga van tactiek veranderen.

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Kun je die twee zaken wel prettig samenbrengen? Kwaadspreken, liegen en dan nog schermen met god aan jouw zijde. Heb jij misschien een speciale door jou aangepaste versie van de koran, waarin kwaadspreken en liegen over de kuffar als goddelijke opdracht wordt aangeprezen? Voorzover ik begrepen heb wordt kwaadspreken in de koran afgekeurd. Ik zou als ik jou was eens serieus in overweging nemen de regels uit de koran ter harte te nemen. Of ben jij een nep-moslim?
      De Islam zit in je hart. Ik heb een Islamitische opvoeding genoten,Alhamdoelillah.

Jij bent een zieke oude man van over de 60 die op bijna elke fora is verbannen.

Ik heb nimmer gerookt, laat staan drugs gebruikt. Ik vind het nogal aanmatigend dat een zichzelf verklaard moslim, die notabene zelf naar eigen zeggen aan drugs en alcohol verslaafd is, over mij blaft dat ik coke zou snuiven. .
      Jouw reactie's en houding getuigen van een persoon die niet normaal is.

JIj hebt heel het forum ondergespammed. Dat kost tijd en heel veel energie. Dat doe je niet met een bakkie koffie.

Ik drink een biertje ( niet tijdens de Ramadan) en rook af en toe een jointje).

De leden kennen mij en weten wie ik ben. En helaas geldt dat ook voor jou.

En dan vervolgens het lef hebben te klagen bij het beheer. Je bent een buitengewoon minderwaardig figuur, alsmede al je vrienden hier op dit forum die jou door dik en dun steunen met je grote bek en leugens.
      Dit is Maroc.nl en jij bent een vieze bejaarde Islamhater. Ik meld jou met alle liefde bij het beheer.

Jij bent op bijna elke fora tot persona nog grata verklaard.

Ik ga echt niet aan de kant voor zo'n verbale lichtgewicht als jij die dit forum verpest.
      Jouw soort hebben het forum verpest. Je mag best blijven bolle kleutertje maar ik vrees dat het niet gezellig gaat worden voor jou.

Zoek me ook niet op. Probeer zelf eens een topic te openen. Jouw topics worden zo slecht gelezen dat je gewoon niet inziet dat je op een verkeerde forum bent beland.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Negeren heeft geen zin. Deze bi-sexuele Islamhater is denk ik verliefd op mij.

Ik ga van tactiek veranderen.
      Da's godverdomme helemaal het toppunt. Jij start(!) een topic over MIJ waarin ik vals beschuldigd wordt. Jij hebt daarin twaalfmaal een bericht geplaatst. Ik slechts viermaal een reactie(!) Gegeven. Dus hoe bedoel je "negeren heeft geen zin". Waarom open je topics over mij dan?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Da's godverdomme helemaal het toppunt. Jij start(!) een topic over MIJ waarin ik vals beschuldigd wordt. Jij hebt daarin twaalfmaal een bericht geplaatst. Ik slechts viermaal een reactie(!) Gegeven. Dus hoe bedoel je "negeren heeft geen zin". Waarom open je topics over mij dan?
      Jij bent een pedofiel.

Jij hebt een zieke sexuele fetisj ( verschillende leden,oa,[email protected] en Mark) hebben dat bevestigd.

Jij bent gewoon een zielige bolle coke-snuivende kleuter die een verkeerde forum is beland.

Niemand reageert op jou behalve wat zielige vijanden van mij.

Inhoudelijk ben je gewoon een zielige kleuter omdat je in bijna elke topic net als Neanderthalertje de deksel op je neus hebt gekregen.

Wat wil je nou?

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Jij bent een pedofiel.

Jij hebt een zieke sexuele fetisj ( verschillende leden,oa,[email protected] en Mark) hebben dat bevestigd.

Jij bent gewoon een zielige bolle coke-snuivende kleuter die een verkeerde forum is beland.

Niemand reageert op jou behalve wat zielige vijanden van mij.

Inhoudelijk ben je gewoon een zielige kleuter omdat je in bijna elke topic net als Neanderthalertje de deksel op je neus hebt gekregen.

Wat wil je nou?
      Arm forumbeheer. Die zijn ook medeverantwoordelijk. Ze laten het opzettelijk staan. En de rest houdt de smoel dicht. Waarvan akte. Vooral jij Eke, toen je het in een pm over smaad had...
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 14 Thanks, 14 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Arm forumbeheer. Die zijn ook medeverantwoordelijk. Ze laten het opzettelijk staan. En de rest houdt de smoel dicht. Waarvan akte. Vooral jij Eke, toen je het in een pm over smaad had...
      Jij denkt echt dat het beheer jou te hulp gaat schieten door je reactie's te verwijderen en weer te plaatsen?

Ik zie wat jij doet bolle coke-snuivende Islamhater.

Dit is Maroc.nl!!!

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wat doet een uitgekotste nazi en Islamhater op Maroc.nl?

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten