Volgens mij hebben wij hier te maken met 2 virussen - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/6 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 57

Onderwerp: Volgens mij hebben wij hier te maken met 2 virussen

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard Re: Volgens mij hebben wij hier te maken met 2 virussen

voor alle griezels hier :

wie de "normaal" hier zoekt is zelf niet normaal.

hmm sommige leden menen stiekem dat zij ''super normaal'' of ''Intelligent normaal" zijn en dat is pas griezelig.

de 7alal-vraag is nog steeds: wat is je "agenda" hier?

Jagen op de ''griezel" is zonde van je tijd en intellect want als je hem niet wil bedienen (leest zoals hij zou graag willen en op hem reageert en prikkelt) dan maak je zijn aanwezigheid irrelevant.

bij sommige griezel zal niets helpen.

deze vogel heeft geen agenda maar wel een wekker want leven zal hij.
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

WSDB; wie schrijft die blijft.

Je begint net zo zuur te reageren als J-Z.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      de sfeer wordt hier bepaald door obsessief gedrag van spelers die hun eigen dwaling niet onder ogen willen zien.

mijn creatie is flexibel en past zich aan. De analyticus hier willen uithangen word ik niet voor betaald. De charlatan geef ik bewust de nodig voer tot hij erbij neervalt.

voor de rest is prikken een spelletje, geen groot spel!
      diepgang verlangen is dodelijk daar waar onzin leidend is.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

@ Interim

Je hebt gevoelige snaren geraakt. Haha.

Oiseau die van zich afbijt en mij aanvalt in verschillende topics en J-Z die weer eens op het forum prikt en mij aanvalt op NVDD.

Maar tegen jou durven we niet in te gaan.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Interim Bekijk Berichten
      Door de meerderheid van Moslims op dit forum wordt Juffrouw_Saartje gezien als een christenmuts die om ego-vergrotende redenen Moslima geworden is.
      Zo zo, weer een ondergrens bereikt... lekker schaamteloos oordelen over anderen zonder enig argument. Immers jij denkt het dus is het zo. Punt uit. Je schijft net zo negatief over Saartje als desi.Toeval? Nee. Jullie hebben alleen maar raakvlakken. En wat ook een overeenkomst met desi is namens de anderen denken te spreken: "door de meerderheid op dit forum wordt (...)" Je lijkt wel een kloon van desi...

Stuk stront! En dat noemt zich moslim. Wat een verrijking voor de samenleving zoveel schijnheil. Je bent niets anders dan een gore racist, netals desi.

Je bent met je manier van de wereld om je heen beoordelen precies als Desi..Ik zou bijna denken dat je desi bent, ware het niet dat je een heel andere schrijfstijl hanteert. Je steunt hem overal met zijn vuile spelletjes. De fatsoenlijke manier van spreken van jou is dus niets meer dan een masker. Je denkt als desi, alleen je bent slim [lees vals] genoeg om niet zijn grove manier van taal te bezigen, want dat werkt contraproductief. Dat laat je liever aan hem over. Eigenlijk ben je dus nog veel erger dan desi. Geef mij dan maar desi, die is tenminste helder. Ik heb liever iemand als desi die zegt en schrijft wat hij denkt, zoals al die keren dat hij via pm's mijn familie kanker toewenst. Hij stelt zich daarmee kwetsbaar op,.iets waar jij te laf voor bent. Jij bent een vals achterbaks varken door hem te steunen in alles, hem nergens tegen te spreken en hem telkens het vuile werk te laten opknappen, overal onder jouw luid applaus. Speel maar niet die heel fatsoenlijke jongen, want dat ben je echt niet.

Iemand die zo snel en makkelijk oordeelt over de wereld om hem heen, heeft weinig geleerd op school. Je zult vast wel een goed diploma hebben gescoord dankzij de zieligheidsmaffia.

Tyf op met je valse praatjes. Je bent net zo stom als desi. Die kletst ook maar wat zonder argumenten. Je bent nog lager dan hem.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 15 Thanks, 15 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Je hebt gelijk hoor Interim. Gadjo-dilo,Ik,HaasHaas,Mark,Mark61,Bumi, etc etc vonden j-z maar een enge bekeerde moslima. Genoeg topics over te vinden.

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Volgens mij hebben wij hier te maken met 1 virus.

ik hoef geen naam te noemen.

hoe plaatst je het zieke beestje in quarantaine?
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 2 Thanks, 2 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Oiseau de virus

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Door de meerderheid van Moslims op dit forum wordt Juffrouw_Saartje gezien als een christenmuts die om ego-vergrotende redenen Moslima geworden is.
      Zo zo, weer een ondergrens bereikt... lekker schaamteloos oordelen over anderen zonder enig argument.
      Een kopie van:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Mijn bewering klopt als een bus ..zij werd in haar kerk uitgekotst vanwege harde uitspraken en daarna toen zij en haar familie uitgekotst werden is zij naar Islam gesprongen om haar haat nog meer snelheid te geven
      Nergens op gebaseerd, gewoon maar lukraak wat verzinnen, zoals hier wel vaker gebeurd. Leden van maroc.nl nemen het niet zo nauw met de waarheid, daar ben jij inmiddels ook wel achter RobEric.

Dat het zomaar conclusies trekken, een staartje kan hebben blijkt wel uit:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Eens een refo, altijd een refo.
      LOL ik ben helemaal niet gereformeerd opgevoed.

Ik snap de reacties wel van o.a. Karin.N dat er maar niet op gereageerd moet worden (ik heb mijn conclusie over Interim inmiddels getrokken en ik wil niets met hem te maken hebben), maar dat lost het probleem van de verhaaltjes die in de wereld worden geholpen niet op.

Ik ben en blijf van mening dat het beheer op verzoek leugens en laster zou moeten weghalen. Ja het is veel werk, maar daarmee kun je de andere leden, die nu weggelopen zijn terug krijgen, anders kun je beter de hele site opdoekelen.
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 2 Likes, 1 Dislikes

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737766

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Waarschijnlijk mis ik iets, maar wat maakt het uit of je moslima, christelijk opgevoed of je hebt bekeerd tot lid van de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster?

Dat volwassen kerels zich daar überhaupt druk om maken. Het lijkt hier zo langzamerhand wel een roddelblad zoals de Story of de Prive.

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Allereerst: IK vind je overkomen als een oprechte moslima. Soms een beetje uptight als ik overduidelijk lollig doe, maar meestal ben ik het met je boodschap eens.

Wat ik nooit zal snappen: waarom gaan mensen in op een narcist, die verdrinkt in zijn eigen waanbeelden? Zulke mensen moet je doodnegeren en hem in zijn eigen waan laten.

Ik zal wel in herhaling vallen, maar die gast is hopeloos verloren en heeft een totaal verwoest sociaal leven en heeft het allang opgegeven. Hij gebruikt maroc.nl om zijn ego, die in duigen is door de vele teleurstellingen en vele falen in de grote mensen-wereld op te vijzelen. Althans, dat denkt hij dus. Zogenaamd op kruistocht tegen islamofoben, terwijl hij de smerigste anti-reclame is voor de islaam. Stop met drinken, vraag God om vergeving en praat eens met iemand over je vroege jeugd, als dat echt is wat jou maakt tot de vieshartige mens die je nu bent.

Het is dat ik soms vergeet in te loggen, waardoor ik geconfronteerd word met alweer een uiting van zijn wanhoop, frustratie en eigenpijperij als ik iets zinnigs denk te gaan lezen in een topic. Op de negeerlijst dus en zo snel mogelijk inloggen voordat je een topic opent. Want één ding weet je nu wel zeker: hij heeft geen leven en hij heeft de wilskracht van een bijna doodgemartelde hond. Hoe lang is hij al bezig met "ik kom over een paar maanden terug"? Hij is verslaafd aan zichzelf en zijn leven draait erom of hij eindelijk eens iets nuttigs en werkelijk slims heeft uitgepoept op maroc.nl, en zo niet, welke gek hem nu weer die broodnodige aandacht geeft in de vele vele topics die hij heeft verpest met zijn ik ik ik en jij jij jij.

Ik geef mensen niet snel op, maar narcisme is een pact met de duivel: de realiteit, dat zijn de ingebeelde prestaties (islamofobe nazi's bevechten op het internet) door onislamitisch te gaan zuipen en blowen tijdens de Ramadan en te gaan schelden, moeders erbij te trekken, een islamitische zuster te besmeuren met uit de duim gezogen leugens etc. etc., die realiteit zit in zijn hoofd. Die gast is to-taal de weg kwijt en denkt, en ergens is hij dat nog gaan geloven ook, dat hij nog iets voorstelt in het leven. En wordt zijn verbrijzelde ego niet gestreeld als hij in een vlaag van nuchterheid iets zinnigs en serieus probeert te zeggen, dan schakelt ie binnen no time over tot dat wat hij het beste kent, een to-tale overgave aan de duivel. Onder het mom van "als je toch mislukt bent en gehaat, dan maar zo destructief te werk gaan, dat de haat en de mislukking maximaal is en de impact op anderen ook". Immers, van je balkon op één hoog springen vraagt om aandacht, maar van 6 hoog naar beneden duiken, dat schockeert tenminste. En op medelijden, en negatieve aandacht (zoals ik hem die nu geef bij hoge uitzondering) teert dat narcistische gezwel net zo goed op als op applaus en een schouderklopje. Dit gedrag op een forum, gebouwd om mensen bij elkaar te brengen, is dus niets anders dan een chronisch gebrek aan schouderklopjes. Een gebrek dat in stand gehouden wordt door slaafs te lurken aan goedkoop bier en aan wiet, waardoor je daar lamlendig zeven dagen in dezelfde boxershort en als 40-jarige naar je Playstation kijkt en worstelt met de gedachte, of je wéér die of dat ene spel erin moet gooien, nóg een blikje bier moet openen, nóg een joint moet drasien óf toch maar weer eens moet gaan kijken of er iemand anders dan jij gereageerd heeft op maroc.nl.

Met narcisten hoef je geen medelijden te hebben. Laat ze verdrinken in het vervormde spiegelbeeld dat ze van zichzelf hebben enof eenzaam wegteren in hun sociale huurwoning. Want wegteren zullen zulke laffe narcisten uiteindelijk. Buiten, in het echte leven, worden ze onmetelijk belast door de confrontatie met de eigen tekortkomingen, waardoor ze zich zo snel mogelijk weer opsluiten in hun veilige krot, waar ze de beste van de wereld zijn, en dat op een forum op de naargeestigste manier denken te moeten etaleren.

En als ze oud genoeg worden en helemaal moe om nog te leven, ook dan zullen ze alles en iedereen die hen wil helpen om de tuin leiden met pathologische leugens als waren ze de échte slachtoffers van de maatschappij. Een maatschappij die door zulke mensen juist verhard en verziekt is.

En wat Interim betreft: die is gevoelig voor zoveel narcisme, omdat ie zelf een narcist is; een paar keer zeggen hoe geweldig je Interim vindt is genoeg om hem als een overijverig kind allerlei oude topics voor je laten opzoeken en naar boven te halen. Maar wellicht wordt hij spoedig wakker geschud door de voorspelbare, ziekelijke modus operandi van de narcist: vriendjes maken met gevlij en loze complimentjes, om vervolgens de kut van je moeder om je oren krijgen als je het een keer niet eens bent met de narcist.

Tot slot, wat die rare vogel zei: ik heb nog liever jou als buurvrouw, en Robert als buurman dan die nare nare eigenpijper die denkt dat de wereld om hem draait.

En ga toch niet in op die opmerkingen over een meerderheid. Die meerderheid, die zit in zijn hoofd. Een narcist is leider van een heel groot leger niet bestaande ja-knikkers.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Een kopie van:

Nergens op gebaseerd, gewoon maar lukraak wat verzinnen, zoals hier wel vaker gebeurd. Leden van maroc.nl nemen het niet zo nauw met de waarheid, daar ben jij inmiddels ook wel achter RobEric.

Ik snap de reacties wel van o.a. Karin.N dat er maar niet op gereageerd moet worden (ik heb mijn conclusie over Interim inmiddels getrokken en ik wil niets met hem te maken hebben), maar dat lost het probleem van de verhaaltjes die in de wereld worden geholpen niet op.

Ik ben en blijf van mening dat het beheer op verzoek leugens en laster zou moeten weghalen. Ja het is veel werk, maar daarmee kun je de andere leden, die nu weggelopen zijn terug krijgen, anders kun je beter de hele site opdoekelen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 3 Thanks, 4 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten