Hoe beleef jij de ramadan in coronatijd?
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Hoe beleef jij de ramadan in coronatijd?

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Hoe beleef jij de ramadan in coronatijd?

Hoe beleef jij de ramadan in coronatijd? Is het vasten makkelijker of moeilijker vol te houden dan anders? En hoe ga je het Suikerfeest vieren? Willen jullie dat laten weten in dit ramadan-onderzoek: EenVandaag Opiniepanel

Het is anoniem.

Alvast bedankt!
      Laatst gewijzigd door Kim Stern; 13-05-20 om 16:41.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Standaard Re: Hoe beleef jij de ramadan in coronatijd?

Beste Kim Stern,

Ik zie dat het onderzoek voor 1 vandaag is, en er zullen best wel wat mensen zijn die hiervoor betaald worden van mijn belastingcenten. Als zelfverklaard beheerder, aanvoerder en woordvoerder van deze community wil ik graag eerst wat van die pot met geld vooraleer ik de bezoekers toestemming geef om mee te doen aan het onderzoek.

De bezoekers alhier zijn mijn deplorables, ze doen wat hun grote leider zegt, dus neemt u mij alstublieft heel erg serieus!

Voor nu zal ik de link naar Een Vandaag laten staan, maar zouden jullie voortaan eerst contact willen opnemen met mij, voordat jullie in mijn Marokkaanse vijver willen vissen? Alvast bedankt.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

O, ik zie nu pas dat je een heel erg mooie vrouw bent. Let niet op mij: ik ben de onschuldige dorpsgek hier die denkt dat hij de baas is.

Wanneer komt het item op tv?

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ons doel is ons panel zo divers mogelijk te maken, zowel qua onderzoeken als deelnemers. We vinden het belangrijk om de stem van iedereen in Nederland te laten horen. Vandaar dat ik het hier deel. Het item komt bij genoeg deelnemers eind volgende week op tv. En het komt sws op onze website.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

O, laat maar. Na afronden van het onderzoek zag ik dat het item uitgezonden wordt op vrijdag 22 mei.

Yessssss! Eindelijk kom ik een keertje op tv! Ik irriteer me altijd zo erg aan dat item als het weer eens over mij lijkt te gaan terwijl mij goddomme helemaal niet om mijn mening is gevraagd! Maar dat is nu dus voor altijd verleden tijd, yiiiihaaaa.

Wat een heugelijke dag! Maar wacht, inherent aan zo'n onderzoek is natuurlijk dat de einduitslag een vaag gemiddelde wordt hè? Ik kom nooooooooit op tv. Zouden jullie please please please alle ingevulde enquetes voor één keer willen weggooien en alleen die van mij willen bespreken?

Zo van: 100% van de Marokkanen is WO geschoold, doet mee aan de Ramadan en ook is 100% het eens met het advies van de VAE aan zorgmedewerkers. Zou wel stoer zijn toch? Ik ben die met het lange emailadres:
      [email protected]

Bedankt Iris.

Ps: ik kreeg de persoonlijke groeten van Gijs Rademakers! Is dat echt, of krijgt iedereen die na afronden van het onderzoek?

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199465

Sugar Feast ... what an awful term to name Eid ...
      Easter is Easter and not Chocolate Feast.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Easter is Easter and not Chocolate Feast.
      Chocoladefeest zou inderdaad meer op zijn plaats zijn. Het gaat immers voornamelijk om chocolade paashazen en dito eieren. En natuurlijk de vrije dag.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Stern Bekijk Berichten
      Hoe beleef jij de ramadan in coronatijd? Is het vasten makkelijker of moeilijker vol te houden dan anders? En hoe ga je het Suikerfeest vieren? Willen jullie dat laten weten in dit ramadan-onderzoek: 1v.nl/onderzoek

Het is anoniem.

Alvast bedankt!
      Hier is sowieso alles anoniem!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Laten we dat hopen. Straks komt men er achter dat ik helemaal niet zo sexy en symmetrisch ben. Of, wat bedoel je Robert? Het is toch vrij gebruikelijk dat je op een forum communiceert met een nick/pseudoniem? Op bijvoorbeeld Geenstijl zie ik weleens Eerstneukendanpraten voorbij komen met zijn (haar?) onverhulde racisme. Je moet echt gehaat zijn bij geboorte wil je zo'n naam meekrijgen. Eigenlijk ben jij de enige die met zijn echte naam op fora komt. Als dat je echte naam is tenminste. En of dat verstandig is, is natuurlijk ook de vraag.

Vind ik wel stoer trouwens hoor.

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hoi Kim,

Ik heb er wel moeite mee. Ik ben gekort in mijn werkuren,waarbij ik noodgedwongen veel thuis zit.

Daarom zit ik vaak op mijn geliefde forum Maroc.nl. Maar notoire Islamhatende internet-terroristen c.q. rechts-extremisten zorgen voor een droevige sfeer op dit forum waardoor ik mijn balans verlies.

Wat doen rechts-extremisten en Islamhaters tijdens de Ramadan op een Marokkaanse/Islamitisch forum?

Begrijp mij goed beste Kim,de corona-crisis slaat een gat in mijn portefuille,en ik wordt beperkt in mijn bewegingsvrijheid,maar het ergste van alles is dat er teveel Islamhaters en rechts-extremisten dit forum al jaren in een soort van gijzeling houden waardoor er geen evenwichtige neutrale conclusie getrokken kan worden.

En mede om dat gegeven garandeer ik jou dat je weinig tot geen reactie's krijgt van Maroc.nl forumleden. De meeste zijn namelijk weggepest door Islamhaters en rechts-extremisten.

Sterker nog; er zijn meer Nederlandse leden dan Marokkaanse leden.

Mocht je nog vragen hebben nav deze reactie mag je mij gerust pm''en opdat ik de situatie op Maroc.nl kristalhelder kan overbrengen.

Vriendelijke groet,

Hassan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Stern Bekijk Berichten
      Hoe beleef jij de ramadan in coronatijd? Is het vasten makkelijker of moeilijker vol te houden dan anders? En hoe ga je het Suikerfeest vieren? Willen jullie dat laten weten in dit ramadan-onderzoek: EenVandaag Opiniepanel

Het is anoniem.

Alvast bedankt!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten