Mijn mondkapjes zijn binnen......... - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/4 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 33

Onderwerp: Mijn mondkapjes zijn binnen.........

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Standaard Re: Mijn mondkapjes zijn binnen.........

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      O zo. Hoe oud ben je? Spammen is voor mensen die aandacht nodig hebben hoor, en zeker geen kenmerkend gedrag van een gezonde volwassene. Kun je in dezelfde tijd niet een paar mooie mondkapjes voor me naaien?
      Nee, het gaat niet om aandacht. We moeten iets doen tegen het verschijnsel dat alle topics verziekt. We moeten dat vuil weg spammen. Veel werk, maar het kan niet anders

Ik heb trouwens wel wat mondkapjes genaaid, maar een beetje kostbaar die op te sturen. Is 13000 km niet wat veel? Vandaag was ik even naar het dorp, met muts en mondkapje op. Werd ik toch nog herkend door mijn tandarts!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 10 Thanks, 10 Likes, 0 Dislikes

Koninklijke Avatar Fam. Ghizlane123's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

O zo. Hoe oud ben je? Spammen is voor mensen die aandacht nodig hebben hoor, en zeker geen kenmerkend gedrag van een gezonde volwassene. Kun je in dezelfde tijd niet een paar mooie mondkapjes voor me naaien?
      Ja het is tijdverspilling, maar ja, nood breekt alle wetten. Heeft ook wel iets toch Speed Spammen.
      Masks4All
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 10 Thanks, 10 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Dat snap ik niet. Verlaag je je dan niet naar een bedenkelijk niveau? En zoals vaker gezegd: je kunt iemand toch in de negeerlijst zetten. Enige wat je dan nog moet doen is inloggen.

Nu je er ook bent: waarom krijg ik zoveel likes en thanks van jullie twee? De dislikes van die zwakzinnige narcist begrijp ik nog, maar ik hoef geen thankies en likes hoor. Heb ik vaker gezegd. Vind het ook totaal niet erg als mijn reputatiemacht laag blijft, of dat niet daarvoor? Maw: wat kan ik met die virtuele onzin kopen? Heb ik er iets aan of is het een tool om elkaar te pesten of te steunen. In het geval van het laatste heb ik liever geen steun. Ik red mezelf wel op dit forum. Wie te gek doet krijgt er van mij van langs. Als ik er last van heb, en zin in heb. En de tijd. En energie.

Dus aub stoppen met die likes enzo, goedbedoeld of niet.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Dat snap ik niet. Verlaag je je dan niet naar een bedenkelijk niveau? En zoals vaker gezegd: je kunt iemand toch in de negeerlijst zetten. Enige wat je dan nog moet doen is inloggen.

Nu je er ook bent: waarom krijg ik zoveel likes en thanks van jullie twee? De dislikes van die zwakzinnige narcist begrijp ik nog, maar ik hoef geen thankies en likes hoor. Heb ik vaker gezegd. Vind het ook totaal niet erg als mijn reputatiemacht laag blijft, of dat niet daarvoor? Maw: wat kan ik met die virtuele onzin kopen? Heb ik er iets aan of is het een tool om elkaar te pesten of te steunen. In het geval van het laatste heb ik liever geen steun. Ik red mezelf wel op dit forum. Wie te gek doet krijgt er van mij van langs. Als ik er last van heb, en zin in heb. En de tijd. En energie.

Die post van jou zijn vaak erg grappig. En meestal ben ik het er mee eens. Je bent een heel goeie schrijver... maar als het jou stoort dan zal ik jou niet meer vervelen met likes.
      Een welgemeende groet
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 9 Thanks, 10 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Alvast bedankt. Ook voor je compliment.

Storen is een groot woord, maar ergens ben ik het gewend om achter zo 'n geel ballonnetje een privebericht te lezen. Dat is nu alweer een tijdje, maar ik merk aan mezelf dat de teleurstelling groot blijft als het maar een goedbedoelde like of thanks is. Thats all. Bovendien, ik moet heel wat handelingen verrichten om te kijken wat er achter dat gele ballonnetje nou echt zit.

Maroc.nl heeft helaas weinig aandacht besteed aan de responsiveness van hun website. Dus moet ik op mijn mobiel eerst rechtsboven op de drie puntjes klikken, vervolgens moet ik dan naar beneden scrollen, aanvinken dat ik de Desktopsite wil, dan krijg ik dus de desktopversie van deze jaren 90-website, moet ik opnieuw inloggen, moet ik met twee vingers uit elkaar vegen om de megakleine letters te lezen, en dan kan ik zien wie mij een like heeft gegeven. En al die handelingen dus met de innitiele teleurstelling dat ik op de mobiele versie al had gezien dat het dus geen PM was van Ballandalus. Of tenminste een ander leuk wijf.

Heftig allemaal.

Koninklijke Avatar Fam. Ilse Fantoom's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Alvast bedankt. Ook voor je compliment.

Storen is een groot woord, maar ergens ben ik het gewend om achter zo 'n geel ballonnetje een privebericht te lezen. Dat is nu alweer een tijdje, maar ik merk aan mezelf dat de teleurstelling groot blijft als het maar een goedbedoelde like of thanks is. Thats all. Bovendien, ik moet heel wat handelingen verrichten om te kijken wat er achter dat gele ballonnetje nou echt zit.

Maroc.nl heeft helaas weinig aandacht besteed aan de responsiveness van hun website. Dus moet ik op mijn mobiel eerst rechtsboven op de drie puntjes klikken, vervolgens moet ik dan naar beneden scrollen, aanvinken dat ik de Desktopsite wil, dan krijg ik dus de desktopversie van deze jaren 90-website, moet ik opnieuw inloggen, moet ik met twee vingers uit elkaar vegen om de megakleine letters te lezen, en dan kan ik zien wie mij een like heeft gegeven. En al die handelingen dus met de innitiele teleurstelling dat ik op de mobiele versie al had gezien dat het dus geen PM was van Ballandalus.

Heftig allemaal.
      Zeker heftig, het wordt tijd voor een PC!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 9 Thanks, 9 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Heb ik al aan de directeur gevraagd. Hij zou erover nadenken, zei hij met een vermoeid lachje.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ilse Fantoom Bekijk Berichten
      Zeker heftig, het wordt tijd voor een PC!

Koninklijke Avatar Fam. Ilse Fantoom's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Heftig, you are refusing a gift from a sister.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Ik zit nu noodgedwongen ook met mijn telefoon op de desktopversie van inderdaad de jaren '90 website. Erg gedateerd. Het werkt allemaal niet erg handig.

Prikker Chira Kyra's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Masks4ALL
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 8 Thanks, 8 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten