Ahmed Aboutaleb in opspraak: "Marokkanen zijn beter ge´ntegreerd dan Turken" (video) - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Ahmed Aboutaleb in opspraak: "Marokkanen zijn beter ge´ntegreerd dan Turken" (video)

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

Standaard Re: Ahmed Aboutaleb in opspraak: "Marokkanen zijn beter ge´ntegreerd dan Turken" (video)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kanz Bekijk Berichten
      Los van de vraag of hij gelijk heeft, vind ik dat het gezien zijn rol handiger zou zijn om bepaalde uitspraken niet te doen. Hij refereert weliswaar aan het SCP voor het ondersteunen van zijn verhaal dat Marokkanen beter dan Turken zijn ge´ntegreerd, maar zijn duiding gaat niet over hetzelfde. En ja, tuurlijk heeft hij veel ruis gehad in zijn stad ten tijde van de couppoging, maar dat maakt juist dat er in zijn verhaal over de lange arm van Erdogan emotie lijkt door te sijpelen. In zijn geval is dit een slechte raadgever.
      abou moet zo nu en dan wel in de media verschijnen. hij moet zijn "merk aboutaleb" ook blijven laten schitteren. het is gewoon marketing van politici. niets meer en niets minder. ik vermoed dat hij nog wel het een en ander in zich heeft om in den haag te komen in een kabinet. een burgemeesterschap is voor vele politici een eindstation in de carriŔre. ze kunnen nog wel een functie krijgen voor de koning.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      7

Standaard Re: Ahmed Aboutaleb in opspraak: "Marokkanen zijn beter ge´ntegreerd dan Turken" (video)

Eindelijk wordt hij aangepakt.. Ik mag hem niet

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten