Wat geven jullie per dag uit aan producten? - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Wat geven jullie per dag uit aan producten?

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Standaard Re: Wat geven jullie per dag uit aan producten?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Is die 10 euro bezine per maand echt bedoeld om je Porsche voort te stuwen? Ik bedoel, hoever kom je daarmee. Kun je bijvoorbeeld naar het gemeentehuis en weer terug voor dat bedrag?
      Zo'n schaalmodel Porsche heeft hij waarschijnlijk.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Lezen en geen aandacht zoeken Onderdanige Vlikkertje.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Alcohol ben ik vergeten mee te nemen;

100 euro per maand.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Je alcohol nog vergeten.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

elektronica. ik weet niet wat het is, maar het heeft wel een beetje mijn hart gestolen. i like the sparks sowieso van electronics. of misschien is het omdat ik man ben. ik weet niet. veelal computer gerelateerd.

ik heb onlangs een unifi switch gekocht van 229 euro.
      om een degelijke vlan setup op te zetten thuis. wifi en bedraad moet apart en gasten, koelkasten met wifi en soortgelijke meuk moet apart. de eindeloze nutteloosheid van apparaten die blijkbaar wifi nodig hebben. je moet ze mondsneuren, net als bepaalde lui die nutteloos aan het kwaken zijn.

ik ben nu aan het kijken hoe ik mijn fahnerbahçe meterkast goed kan gaan koelen. ik zit te denken om een gat te maken in de deur en daar een fan op aan te sluiten. nee geen fenerbahçe fan. ik heb een eigen fan ontwikkelt die ik fahnerbahçe noem. gebaseerd op de noctua fan maar dan beter.

een ander dingetje dat me bezighoudt is om de rpi te gaan updaten. maar dat ga ik niet doen. niet nodig. ik ben vooral bezig om de temps in huis goed in kaart te brengen. voornamelijk apparatuur dat te maken heeft met weet ik veel. fijn dat je die zin gelezen hebt. nah, ik ben veel met roboticzz bezig om men huis voornamelijk slim te krijgen. al denk ik dat mijn huis slim genoeg is. ik vraag mij af of ik wel zelf slim genoeg ben om mijn huis te snappen. te begrijpen. het zijn net vrouwen. no dis to woman. wij mannen snappen vrouwen niet omdat wij huizen niet begrijpen. heeft met de natuur te maken. we don't like vaste woonplaatsen. vrouwen daarentegen wel. daarom zijn vrouwen veel beter in het inrichten van huizen. mannen willen gewoon een bank, tv, bed en een koelkast voor fris of bier. mannen die een pact hebben gesloten met de vrouw gaan voor een kelder met wijn. marokkaanse mannen gaan voor een tuin met na3na3 en doen hun duivelse druiven in de tuin kweken. of iets met toma3tisch. nee ik ga weer afdwalen. je kunt eindeloos doordenken wat dat betreft.

mohim, ik geef veel uit aan elektronica. zelfs mijn stopcontacten zijn slim geworden. handig. alles op afstand of programmeren. stofzuigen tot wasmachine, alles op afstand. en vooral wanneer ik niet thuis ben. het alarmsysteem werkt en de plantjes krijgen op tijd hun water. waarom besta ik nog vraag ik me weleens af. alles kan zonder mijn tussenkomst. geesten heb ik geen last meer van. dat mis ik nog wel het meest. de opwekking van geesten is niet meer mogelijk omdat het huis alles al opslurpt. de geest zit in de elektronica.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Natuurlijk rijd ik niet in een Porsche Cayenne.

Maar ik besteed wel teveel geld uit aan hasj en alcohol. 6 00 per maand is best veel.

Ik wilde alleen maar weten wat voor een effect het gaat opbrengen als ik straks voor 5 weken weg ben.

Jouw reactie vind ik leuk en dit soort reactie's willen de leden lezen ( uitgezonderd,ibrfahrat,Neanderthalertje,Eric de Pertertje en j-z).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      elektronica. ik weet niet wat het is, maar het heeft wel een beetje mijn hart gestolen. i like the sparks sowieso van electronics. of misschien is het omdat ik man ben. ik weet niet. veelal computer gerelateerd.

om een degelijke vlan setup op te zetten thuis. wifi en bedraad moet apart en gasten, koelkasten met wifi en soortgelijke meuk moet apart. de eindeloze nutteloosheid van apparaten die blijkbaar wifi nodig hebben. je moet ze mondsneuren, net als bepaalde lui die nutteloos aan het kwaken zijn.

ik ben nu aan het kijken hoe ik mijn fahnerbahçe meterkast goed kan gaan koelen. ik zit te denken om een gat te maken in de deur en daar een fan op aan te sluiten. nee geen fenerbahçe fan. ik heb een eigen fan ontwikkelt die ik fahnerbahçe noem. gebaseerd op de noctua fan maar dan beter.

een ander dingetje dat me bezighoudt is om de rpi te gaan updaten. maar dat ga ik niet doen. niet nodig. ik ben vooral bezig om de temps in huis goed in kaart te brengen. voornamelijk apparatuur dat te maken heeft met weet ik veel. fijn dat je die zin gelezen hebt. nah, ik ben veel met roboticzz bezig om men huis voornamelijk slim te krijgen. al denk ik dat mijn huis slim genoeg is. ik vraag mij af of ik wel zelf slim genoeg ben om mijn huis te snappen. te begrijpen. het zijn net vrouwen. no dis to woman. wij mannen snappen vrouwen niet omdat wij huizen niet begrijpen. heeft met de natuur te maken. we don't like vaste woonplaatsen. vrouwen daarentegen wel. daarom zijn vrouwen veel beter in het inrichten van huizen. mannen willen gewoon een bank, tv, bed en een koelkast voor fris of bier. mannen die een pact hebben gesloten met de vrouw gaan voor een kelder met wijn. marokkaanse mannen gaan voor een tuin met na3na3 en doen hun duivelse druiven in de tuin kweken. of iets met toma3tisch. nee ik ga weer afdwalen. je kunt eindeloos doordenken wat dat betreft.

mohim, ik geef veel uit aan elektronica. zelfs mijn stopcontacten zijn slim geworden. handig. alles op afstand of programmeren. stofzuigen tot wasmachine, alles op afstand. en vooral wanneer ik niet thuis ben. het alarmsysteem werkt en de plantjes krijgen op tijd hun water. waarom besta ik nog vraag ik me weleens af. alles kan zonder mijn tussenkomst. geesten heb ik geen last meer van. dat mis ik nog wel het meest. de opwekking van geesten is niet meer mogelijk omdat het huis alles al opslurpt. de geest zit in de elektronica.

Ik ben a- elektronisch. Laatst deed een stoppenkast van mij het niet. Ik de woningbouw gebeld,zij een monteur gestuurd. Bleek er gewoon een plus draadje los te hebben gezeten. Hahaha

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

@ HaasHaas

dit soort reactie's vinnik leuk. Marokkanen onder elkaar.

Let maar eens op hoe zwaar die zielige stalkers ( IBrahrat,Rob Gosseling en Neanderthalertje het gaan krijgen komende weken).

Ik houd je wel per pm op de hoogte van mijn vooruitgang,

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

Natuurlijk rijd ik niet in een Porsche Cayenne.

Maar ik besteed wel teveel geld uit aan hasj en alcohol. 6 00 per maand is best veel.

Ik wilde alleen maar weten wat voor een effect het gaat opbrengen als ik straks voor 5 weken weg ben.

Jouw reactie vind ik leuk en dit soort reactie's willen de leden lezen ( uitgezonderd,ibrfahrat,Neanderthalertje,Eric de Pertertje en j-z).

Ik ben a- elektronisch. Laatst deed een stoppenkast van mij het niet. Ik de woningbouw gebeld,zij een monteur gestuurd. Bleek er gewoon een plus draadje los te hebben gezeten. Hahaha
      je moet gewoon je mouwen opstropen, goede isolerende schoenen aandoen en die meuk oppakken of aanpakken, zoals die zuurtjes hier op het forum.

neem een cursusje nen4130 of iets in die trend. ik weet niet precies. oh ja nen3140. basis elektronica. je moet je huis laten weten wie er de baas is. das met alles in het leven. ook debieltjes die denken jou te kunnen overheersen. altijd wees een baas over jezelf. laat nooit anderen jou iets wijsmaken. of jou manipuleren. blijf dicht bij je eigen geest en je zult iedereen overwinnen.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik geef veel geld aan kleding en cannabis. hahaha.

Maar wat jij doet doet mijn broer ook. Die is ook gek op elektronica. Zijn huis zit vol gekke gadgets.

Je hebt mij weer helemaal blij gemaakt HaasHaas. Dank je wel.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Stoppenkast moet contactdoos zijn.

Nee,dit is een geniale zet van mij HaasHaas. Je zult zien dat die 2 Hollanders,Eric de Blois en Neanderthalertje,niks in te brengen hebben.

Niemand reageert nog op die aandachtszoekers,

Ik ga even een punt maken, Maar ondertussen kunnen we gewoon pmén hoor.

je moet gewoon je mouwen opstropen, goede isolerende schoenen aandoen en die meuk oppakken of aanpakken, zoals die zuurtjes hier op het forum.

neem een cursusje nen4130 of iets in die trend. ik weet niet precies. oh ja nen3140. basis elektronica. je moet je huis laten weten wie er de baas is. das met alles in het leven. ook debieltjes die denken jou te kunnen overheersen. altijd wees een baas over jezelf. laat nooit anderen jou iets wijsmaken. of jou manipuleren. blijf dicht bij je eigen geest en je zult iedereen overwinnen.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Lezen en geen aandacht zoeken Onderdanige Vlikkertje.
      Moeilijk he om Flikkertje te schrijven. En jij zou mij negeren. Weer een leugen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten