Laatste ramadan uurtjes.. Morgen suikerfeest - Pagina 5
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/5 EersteEerste ... 45
    Resultaten 41 tot 43 van de 43

Onderwerp: Laatste ramadan uurtjes.. Morgen suikerfeest

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Standaard Re: Laatste ramadan uurtjes.. Morgen suikerfeest

Bloemhof. Het enige échte Zuid. Witte Dorp ligt tussen Bloemhof en Vreewijk in. Ook al een keer gezegd (tegen jou): vanuit Bloemhof verhuisd naar het racistischere Vreewijk. Maar de haters konden haten wat ze willen, met 6 broers en een uiterst vriendelijke vader konden ze niet anders dan concluderen dat we best oke waren.

Over Witte Dorp, ik snap je verwarring en je hebt me ook heel even doen twijfelen. Maar zo niemden wij die wijk. Het is eigenlijk nog onderdeel van Bloemhof en we werden gescheiden door een lange singel op de Lange Hilleweg. Stak je de Lange Hilleweg over, dan kwam je dus in een buurt, die wij Witte Dorp noemden, maar, zo zie ik nu pas, dus eigenlijk de Kiefhoek heette. Wij noemden het Witte Dorp, en de bewoners zelf ook, want een klasgenootje woonde er en die noemde dat ook altijd zo, omdat er bijna geen buitenlanders woonden. Het witte gedeelte van achterstandswijk en getto Bloemhof dus.

Wij liepen door het Witte Dorp als we snel bij de winkels op de Beijerlandselaan wilden komen om knikkers te stelen. Onderweg een appeltje voor de dorst.

https://www.wikiwand.com/nl/Kiefhoek

Het échte Witte Dorp, dat ligt natuurlijk in West.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Hoe kan dat nou? Je zei dat je in Zuid opgegroeid was. Of bedoel je misschien Vreewijk?

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Oke, ik begrijp het.

Ik noemde vreewijk omdat die arbeiderswijk het langst wit is gebleven. En ook dat hun huizen vrijwel allemaal tuinen hadden.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374965

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Ik heb het gezien lieve meid. Maar doe rustig met Samir90210, hij is wel ok. En soms grappig. Dadelijk jaag je 'm weg. Heb jij dat trouwens ook met dalijk? Ik heb er maar dadelijk van gemaakt, omdat ik 'dalijk' maar een raar woord vind. O laat maar, ik weet waarom: dalijk is spreektaal, duh. Nooit bij stil gestaan, wat op zich ook wel raar is.

O ja, 3eid mubarak trouwens. Volgend jaar samen! En denk niet dat we dan mensen gaan bezoeken of ontvangen!
      Ik heb precies hetzelfde ja, zo ook met gister.
      Allah y bark fiek en inshaAllah en Samir kan niet tegen z'n verlies.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten