Deze kutwijf die af wil van haar Marokkaanse paspoort vertegenwoordigd mij niet - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/7 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 70

Onderwerp: Deze kutwijf die af wil van haar Marokkaanse paspoort vertegenwoordigd mij niet

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556378

Standaard Re: Deze kutwijf die af wil van haar Marokkaanse paspoort vertegenwoordigd mij niet

Oh, het is niet moeilijk?

Maar waarom zou ze bang moeten zijn om opgepakt te worden. En waarvoor zouden ze dan opgepakt moeten worden? Omdat ze van de Marolkaanse nationaliteit af wil?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      7

Standaard Re: Deze kutwijf die af wil van haar Marokkaanse paspoort vertegenwoordigd mij niet

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Oh, het is niet moeilijk?

Maar waarom zou ze bang moeten zijn om opgepakt te worden. En waarvoor zouden ze dan opgepakt moeten worden? Omdat ze van de Marolkaanse nationaliteit af wil?
      Nee omdat ze een teef is

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Ik wou dat ik een Marokkaans paspoort had, kon ik een Marokkaanse bankrekening aanhouden

Rechtsgebied Marokko maakt volgens mij geen deel uit van de Common Reporting Standard (CRS), welke automatisch elk jaar de banksaldi uitwisselt met de belastingdiensten van meer dan 100 andere landen.

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Misschien kan ik dan ooit eens net zo'n mooi horloge als die Oiseau kopen

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745197

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten

Jij zal het ook nooit worden een Marokkaan.. Hoe lang ben je al hier op het forum
      Rob is al wat geintergreerd en hij zal zich ook aan sommige dingen assimileren.

Maar kwam zij jaren geleden niet op maroc?

Marokkanen المغاربة ⵎⵓⵔⴰⴽ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Misschien kan ik dan ooit eens net zo'n mooi horloge als die Oiseau kopen
      Beste Ibrah1234, ik heb geen zin om terug te lezen.. heb ik wat gemist? hmm mooi horloge heeft mijn aandacht , vertel meer hierover beste man ? ( helaas is mijn loon die een loonslaaf en zelfs met mijn 8% van mijn jaarlijks inkomen niet verder dat een retourtje "Le Blad" en twee weken '' le petit bourgeois spelen" .. ik moet zeggen dat mijn horloges duurder zijn dan een 2e hands fiets ..haha

Jij bent handelaar in edel metalen en stenen?
      Boil the water and the scum will rise to the top
      ⴰⵎⴰⵣⵉⵖ wise saying.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Ze voert geen echte argumenten aan. Haar argumentatiestrutuur is warrig, onlogisch en bevat onjuistheden.

Haar zusje, ex-prikster van maroc.nl is met haar vriendje naar Marokko gegaan en mocht als ongetrouwde Marokkaanse van het hotel niet samen met haar Nederlandse vriendje slapen. Niet-Marokkanen mogen wel samen met elkaar in een hotel slapen, maar Marokkanen moeten gehuwd zijn om samen in één hotelkamer te kunnen slapen.

Dat is denk ik de hele aanleiding om de Marokkaanse nationaliteit ter discussie te stellen. Mensen denken dat ze met hun egoistische willetje overal kunnen doordrammen maar dan blijkt dat ze in Marokko zich aan de Marokkaanse wet moeten houden. Tja dan kun je je beledigd voelen en wil je wraak nemen.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

niks mis mee. als zij zich niet marokkaans voelt kun je heug of laag springen, je kunt haar niet op andere gedachten brengen. het is zoals het is en je moet het accepteren. je kunt haar uitschelden totdat je een ons weegt. het is een generatie-dingetje. je tienerzoon of dochter ga je ook niet op andere gedachtes brengen. misschien is een tiener nog wel een beetje te "manipuleren" maar dat gaat bij een volwassene die zich niet marokkaans voelt echt niet werken. en het is maar een kwestie van tijd voordat tientallen individuelen melden dat ze zich niet marokkaans voelen. het is ook niet raar aangezien ze volstrekt geen band meer hebben met le maroc. en veelal voelen zij zich ook niet nederlands. ja voor een deel wel maar ook weer niet. het wordt gewoon een hele andere nationaliteitsvorming. niet hollands en ook niet marokkaas. marokkaas heb ik expres zo geschreven omdat dat meestal zo genoemd wordt. op zich is dat niet eens zo'n slechte benaming. marokkaas. morro kaas. misschien een idee voor de lieden die met smaken bezig zijn. dus multicultureel. net zo dat heel veel nederlanders zich niet eens nederlands meer voelen. is heel normaal in een multiculturele samenleving. en daarnaast, die nationalisten, meestal rechtse huppelteefjes die dat niet wensen te accepteren en dreigen op extreem-rechts te stemmen, die hebben hetzelfde probleem. alleen vegen zij dat onder het tapijt nationalisme. nationalisme gaat verdwijnen. voor eeuwig. halleluya! wie nog gelooft in landjes met grenzen zit vast in de jaren 30. hitler heeft gebeld, hij wil zijn nationalisme terug.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Trouwens de wetgeving dat je je nationaliteit niet kunt verliezen is door Frankrijk bedacht voor Marokko in de koloniale periode zodat Marokkanen geen Franse nationaliteit zouden kunnen krijgen. Vraag me niet het hoe en waarom, maar dat heb ik lang geleden eens gelezen.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Interessant. Ik vraag het toch: kun je niet voor ons kijken of je het ergens kunt vinden? Ik wil me gaan bezighouden methet schrijven van maatschapijkritische stukken en dit lijkt mij best een goed onderwerp om uit te diepen.

En oja, er is al een tijdje gewoon een wet, die zegt, dat je afstand kunt doen van je Marokkaanse paspoort hoor.

Waarom zij geen gebruik maakt van die wet weet ik niet. Maar theoretisch en wettelijk staat het haar vrij om geheel Nederlandse te worden.

Kennelijk is dat een lastigere weg dan op de Nederlandse tv praten over polygamie in Marokko.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Trouwens de wetgeving dat je je nationaliteit niet kunt verliezen is door Frankrijk bedacht voor Marokko in de koloniale periode zodat Marokkanen geen Franse nationaliteit zouden kunnen krijgen. Vraag me niet het hoe en waarom, maar dat heb ik lang geleden eens gelezen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten