Deze kutwijf die af wil van haar Marokkaanse paspoort vertegenwoordigd mij niet
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/7 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 70

Onderwerp: Deze kutwijf die af wil van haar Marokkaanse paspoort vertegenwoordigd mij niet

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      7

Standaard Deze kutwijf die af wil van haar Marokkaanse paspoort vertegenwoordigd mij niet

Spreek voor je zelf en betrek andere Marokkanen er niet bij a tering wijf

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199465

Standaard Re: Deze kutwijf die af wil van haar Marokkaanse paspoort vertegenwoordigd mij niet

I think that Morocco should let these mentally disturbed Moroccans get rid of their «*Moroccanship*». Once and for all. But then, act like Algeria towards their Harkis = not allowed to enter Morocco (persona non grata), or at least make it very difficult for these people to enter the country.

What I find strange is that, in Europe, it seems to be a real issue mainly for Moroccans established in the NL. Why ? Is it a reaction to the situation in the Rif ?

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556378

Standaard Re: Deze kutwijf die af wil van haar Marokkaanse paspoort vertegenwoordigd mij niet

Eerste paar minuten beluisterd.

Deze mevrouw begint met zinnen in de trant van

'Voor mij is het ....'
      en
      'Ik vind ...'

Ze wekt niet de indruk voor jou te spreken. Waarom beweer jij dat? Waarom beschuldig jij haar daar van en noem je haar een 'kutwijf'.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Van mij mag ze ook best haar mening hebben. Maar rond minuut 7.30 heeft ze het over een oorverdovende stilte rondom haar initiatief. Zij gebruikt dat dan weer als bevestiging dat ze op de goede weg is. Wat natuurlijk onzin is. Het is onder de Nederlandse Marokkanen gewoon een non-issue. Het lijkt voor de overgrote meerderheid van de Marokkanen gewoonweg oppurtuun om zo'n tweede paspoort te hebben en het houdt verder de gemoederen, behalve bij die 11 rondom Laila, weinig bezig. Bovendien: het klimaat in Nederland is en was de laatste jaren nu ook niet van díen aard, dat Marokkanen staan te springen om zich (alleen) als Hollander te laten registreren. Zijn we niet en zullen we misschien nooit worden.

Verder haalt ze er een hoop bij, zoals polygamie. Marokko, als islamitisch land, heeft daarvoor een van de strengste wetgeving opgesteld, waardoor het praktisch haast onmogelijk is voor de man om met meerdere vrouwen te trouwen. Een bijzin als 'maar het is Marokko, daar kun je alles voor elkaar krijgen' als het over de o zo belangrijke toestemming van de eerste vrouw gaat, is dan natuurlijk onzin. De overheid heeft maar een beperkte verantwoordelijkheid, als de onderdanen het steekpenningensysteem in stand blijven houden.

Ze wil af van haar Marokkaanse paspoort. Prima. Maar ga niet onnodig onzin verkondigen. Dat is dus vragen om tegengas van Marokko.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

En omdat jij het niet met haar eens bent is het voor jouw een kutwijf. Voor mij mankeert er bij mannen die vrouwen zomaar een kutwijf noemen omdat ze het niet met hen eens zijn, duidelijk iets aan hun opvoeding.

Verder begrijp ik echt niet dat je het volstrekt misdadig regime in Rabat verdedigt. Het is niet zozeer de bevolking, maar de absoluut corrupte overheid die dat steekpenningensysteem in stand houdt. Blijkbaar totaal blind daarvoor draai jij de zaken om.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      7

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Eerste paar minuten beluisterd.

Deze mevrouw begint met zinnen in de trant van

'Voor mij is het ....'
      en
      'Ik vind ...'

Ze wekt niet de indruk voor jou te spreken. Waarom beweer jij dat? Waarom beschuldig jij haar daar van en noem je haar een 'kutwijf'.

Jij had het hele programma moeten zien hoe ze tekeer ging en hoe zij mij in haar verhaal betrok.. Dit filmpje is in elkaar gezet... Ik hou niet van zulke Marokkanen.. Voor mij zijn het honden

Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556378

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Jij had het hele programma moeten zien hoe ze tekeer ging en hoe zij mij in haar verhaal betrok.. Dit filmpje is in elkaar gezet... Ik hou niet van zulke Marokkanen.. Voor mij zijn het honden
      Heb inderdaad het vehaal niet helemaal beluisterd. Betrok ze echt jou er persoonlijk in? Of noemde ze dingen die jou persoonlijk aan het hart gaan en waar zij nou juist minder blij van wordt.

Je zegt dat je een 'hekel hebt aan zulke Marokkanen'.

Zij heeft blijkbaar ook een hekel aan een bepaald type Marokkaan, vooral het type dat het haar zo ontzettend moeilijk maakt om van haar nationaliteit af te komen. Dat lijkt jammer, want als dat nou makkelijker zou wezen, dan waren jullie allebei blij, dan was deze mevrouw geen Marokkaan en had jij dus een landgenoot minder om een hekel aan te hebben.

Kun jij mij uitleggen waarom Rabat het zo moeilijk maakt voor dit soort mensen om van hun nationaliteit af te komen? Ik begrijp daar namelijk niets van.

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374965

...zei ze met een Marokkaans accent.

Het is me niet gelukt om de 1,5 minuut te halen. Het valt me op dat het altijd hetzelfde selecte familieclubje is met dit praatje.

Zijn we niet en zullen we misschien nooit worden.
      True that.

Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556378

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Van mij mag ze ook best haar mening hebben. Maar rond minuut 7.30 heeft ze het over een oorverdovende stilte rondom haar initiatief. Zij gebruikt dat dan weer als bevestiging dat ze op de goede weg is. Wat natuurlijk onzin is. Het is onder de Nederlandse Marokkanen gewoon een non-issue. Het lijkt voor de overgrote meerderheid van de Marokkanen gewoonweg oppurtuun om zo'n tweede paspoort te hebben en het houdt verder de gemoederen, behalve bij die 11 rondom Laila, weinig bezig. Bovendien: het klimaat in Nederland is en was de laatste jaren nu ook niet van díen aard, dat Marokkanen staan te springen om zich (alleen) als Hollander te laten registreren. Zijn we niet en zullen we misschien nooit worden.

Verder haalt ze er een hoop bij, zoals polygamie. Marokko, als islamitisch land, heeft daarvoor een van de strengste wetgeving opgesteld, waardoor het praktisch haast onmogelijk is voor de man om met meerdere vrouwen te trouwen. Een bijzin als 'maar het is Marokko, daar kun je alles voor elkaar krijgen' als het over de o zo belangrijke toestemming van de eerste vrouw gaat, is dan natuurlijk onzin. De overheid heeft maar een beperkte verantwoordelijkheid, als de onderdanen het steekpenningensysteem in stand blijven houden.

Ze wil af van haar Marokkaanse paspoort. Prima. Maar ga niet onnodig onzin verkondigen. Dat is dus vragen om tegengas van Marokko.
      Doe je nu niet hetzelfde als wat je haar voor de voeten werpt, namelijk er allemaal niet ter zake doende dingen bij halen en 'uit jouw naam te spreklen'? Je stelt iets over het klimaat in Nederland en leidt daar iets uit af voor MArokkanen in het algemeen. En je stelt bovendien dat Marokkanen (alle, bijna allemaal, 95 1/2%?) zich niet als Nederlander wenst te registreren. Dus je spreekt voor haar, maar eist dat ze niet voor jou mag spreken.

Zij wil van haar paspoort af en klaagt er over dat haar dat wel heel erg moeilijk wordt gemaakt.

Klopt haar klacht? En zo ja, waarom maakt Marokko het zo moeilijk?

(Het zinnetje 'De overheid heeft maar een beperkte verantwoordelijkheid, als de onderdanen het steekpenningensysteem in stand blijven houden.' is in mijn ogen wel heel erg wonderlijk. Aan wie worden die steekpenningen dan eigenlijk betaald en waarvoor? Dat is toch 'aan overheidsdienaren' en 'ten behoeve van het (versneld) verrichten van (overheids)diensten'?)

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Als alle Nederlanders, welke kritiek zouden uitoefenen op de overheid zouden veranderen in honden, dan hebben we hier straks 17 miljoen honden rondlopen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten