Wis en wel degelijk wel en ik bepaal zelf nog wel eventjes in mijn eigen land wat "neutraal" is en wat mijn eigen cultuur is. Een kerk binnen lopen, op een homoboot staan, het Ied gebed verrichten moet allemaal kunnen ook in uniform. Kan dat niet, dan bepaalt de staat dus wat "neutraal" is (onder de pretekst we beginnen met de ambtenaren in functie) en dan belanden we uiteindelijk in een dictatuur.
Ik snap heus wel dat jij onzichtbaar op eieren wil lopen, om de boze witte man niet voor het hoofd te stoten, omdat jij denkt dat dit zo gevoelig ligt, maar zo lever je je vrijheden alleen maar in. Zo heb je inmiddels de Corona politiestaat, de Darwin-maffia, de follow the money 99% boevenbende, de vaccinatiebrigade van Bill & Melinda en ga zo maar door.
Dit rechtse gezever (zoals die pion van een Wilders), het inspelen op racistische onderbuik gevoelens heeft slechts tot doel mensen te laten wennen dat de staat op termijn volledig gaat bepalen wat neutraal is voor de burger, en wat de burger moet denken en wensen, of hoe ze elkaar moeten begroeten (handen schudden discussie).
Het moet niet gekker worden, dat mensen zich nu gaan storen aan biddende politieagenten.
Bladwijzers