oiseau heeft 2 ergernissen !
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: oiseau heeft 2 ergernissen !

Marokkanen المغاربة ⵎⵓⵔⴰⴽ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard oiseau heeft 2 ergernissen !

Mag ik?

2-Jullie avataren zijn een "beetje lelijk" ( zacht gedrukt dan ). Zouden jullie vriendelijk willen zijn en een beetje er werk van willen
      maken ?
      1- Het is afschuwelijk wanneer op de voorpagina een lid 99 tot 100% dominant uitspringt ( omdat die als laatste en enige op alles wil reageren en het laatste woord wil hebben?)

ik moet zeggen dat ik ook vaker reageer hier en daar , reden om maar niet vaker reactief te reageren.. mij heeft bereikt vanaf dag ik in de oudheid hier dat ik een bron van ergernis ben gelet op mijn warrig en rommelig schrijfsels ( kunst van prikken is onbegrijpelijk voor velen die verknocht zijn aan herkauwen van helder zinnetjes en woordjes ... er is meer orde in de chaos dan in het gewone leven zelf)
      Boil the water and the scum will rise to the top
      ⴰⵎⴰⵣⵉⵖ wise saying.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

Standaard Re: oiseau heeft 2 ergernissen !

de jouwe is nog veel vreselijker. man, die kleuren zijn verschrikkelijk. een belediging voor de vogel oiseau die in de kleuren van de regenboog fluit. jouw avatar heeft de kleuren van een eng groot bedrijf.
      ok, nu mag je de mijne beledigen.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745197

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten

Mag ik?

2-Jullie avataren zijn een "beetje lelijk" ( zacht gedrukt dan ). Zouden jullie vriendelijk willen zijn en een beetje er werk van willen
      maken ?
      1- Het is afschuwelijk wanneer op de voorpagina een lid 99 tot 100% dominant uitspringt ( omdat die als laatste en enige op alles wil reageren en het laatste woord wil hebben?)

ik moet zeggen dat ik ook vaker reageer hier en daar , reden om maar niet vaker reactief te reageren.. mij heeft bereikt vanaf dag ik in de oudheid hier dat ik een bron van ergernis ben gelet op mijn warrig en rommelig schrijfsels ( kunst van prikken is onbegrijpelijk voor velen die verknocht zijn aan herkauwen van helder zinnetjes en woordjes ... er is meer orde in de chaos dan in het gewone leven zelf)
      Van de eerste ergernis hebben we nu voor tenminste enkele dagen minder last. De tweede ergernis betreft vooral IQVEG denk ik, maar die rare forumnaam vind ik er toch al niet uitzien, net als "DGR", ongeacht avatar. SportFreak kan beter terugkomen en niet zo suf doen over zn wachwoord.

Je schrijfstijl is precies wat hij moet zijn en perfect! Op maroc moet je kunnen lezen, daar ligt het aan.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

revisor' avatar heeft dezelfde kleuren als de mijne ongeveer. ik wil dat hij 'm veranderd! ik was eerder. sowieso een kut-avatar met een ondergaande zon. of is het een opkomende?

en sportfreak heeft de beste. past goed. wat ie nu heeft als nick sowieso is gewoon waardeleus.

olive heeft de meest bijpassende avatar. als ik aan haar denk dan moet ik inderdaad aan een monnik denken uit het eusten. een godin met keuren vermoed ik.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

O lees net op tijd dat de volgorde van ergernissen op zijn Oesoeaans is. Ik dacht al, ík dominant aanwezig? Had al een screenshot gemaakt (zie onder), waaruit blijkt dat ik niet zo van het laatste woord ben.

Wat is er mis met DeGlijdendeRechter dan, Olijfje? Nee, Olive Jajoh streelt de ogen! De mijne kun je tenminste uitspreken zonder je tong in te slikken, de jouwe dan? Zomaar doe je je aan mij ergeren!

Ik zet je zo weer op mijn lijstje hè.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Van de eerste ergernis hebben we nu voor tenminste enkele dagen minder last. De tweede ergernis betreft vooral IQVEG denk ik, maar die rare forumnaam vind ik er toch al niet uitzien, net als "DGR", ongeacht avatar. SportFreak kan beter terugkomen en niet zo suf doen over zn wachwoord.

Je schrijfstijl is precies wat hij moet zijn en perfect! Op maroc moet je kunnen lezen, daar ligt het aan.

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374965

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      jouw avatar heeft de kleuren van een eng groot bedrijf.
      Heel treffend.
      She's s original.

Trust The Process Interim's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12375

Sinds 28-04 jl. is het niet meer mogelijk om je als nieuw lid van maroc.nl aan te melden.

Ergernis, nee.

Een praktijkvoorbeeld van het sociologische begrip 'othering', ja:

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5678077

Trust The Process Interim's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12375

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      revisor' avatar heeft dezelfde kleuren als de mijne ongeveer. ik wil dat hij 'm veranderd! ik was eerder. sowieso een kut-avatar met een ondergaande zon. of is het een opkomende?

en sportfreak heeft de beste. past goed. wat ie nu heeft als nick sowieso is gewoon waardeleus.

olive heeft de meest bijpassende avatar. als ik aan haar denk dan moet ik inderdaad aan een monnik denken uit het eusten. een godin met keuren vermoed ik.
      De avatars van Ibrah1234, Nederlandertje en eigenlijk ook super ick lijken teveel op elkaar.

Als SportFreak z'n account terug wil dan kan een Administrator daarbij helpen:
      1.) 'Merge' → account IQVanEenGarnaal eet het account van SportFreak op (SportFreak is compleet verdwenen)
      2.) 'Change name' → naam IQVanEenGarnaal wordt veranderd in Sportfreak

De avatar van Olive is 54 x 64 pixels.
      Voor de lol heb ik mijn avatar, gestolen van ibn-rush.org, dezelfde afmetingen gegeven als die van Olive.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Wat Haas zegt, jouw ava doet denken aan een uliminatie-conglomeraat.

Deze twee passen beter bij een vogel van jouw caliber:

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Van de eerste ergernis hebben we nu voor tenminste enkele dagen minder last. ...... SportFreak kan beter terugkomen en niet zo suf doen over zn wachwoord.
      Speaking of wachtwoorden, ik had hetzelfde probleem. Ooit een tertiair e-mailadres gebruikt om me hier te registeren, in de loop der tijd veranderd en weer vergeten. Was misschien maar goed ook dat ik niet kon inloggen toen ik de natte dromen las van een zeker lid inzake mij. On the other hand; fantaseren is het enige wat hij nog heeft.

Jouw ava straalt rust en wijsheid uit.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten