Maandag moet iedereen mondkapje op hebben in openbare vervoer - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/6 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 53

Onderwerp: Maandag moet iedereen mondkapje op hebben in openbare vervoer

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Standaard Re: Maandag moet iedereen mondkapje op hebben in openbare vervoer

Als er KN95 of N95 op het bovenste masker staat, dan heb je een masker die echt beschermd tegen het virus. Helaas heb ik die zelf niet.

Ik heb de onderste, chirurgische maskers en die beschermt maar tot 3 micron. Het virus is kleiner.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      7

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Als er KN95 of N95 op het bovenste masker staat, dan heb je een masker die echt beschermd tegen het virus. Helaas heb ik die zelf niet.

Ik heb de onderste, chirurgische maskers en die beschermt maar tot 3 micron. Het virus is kleiner.
      Ik ga even kijken wat erop te lezen is

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      7

Dit staat erop te lezen

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

FFP2

FFP2 masker: dit is de gemiddelde categorie beschermingsmaskers en heeft een efficiëntie van 94%. De zijkant lekkage mag niet meer zijn dan 8%. Dit masker wordt o.a. gebruikt wanneer er sprake is van TBC. MINIMAAL GESCHIKT VOOR CORONA

Goed masker. Weliswaar geen FFP3 maar ik heb ze helaas niet. Ik heb van die blauwe dingen.

Prikker Warda2017's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

In China, 1/5 van de wereldbevolking, is het gebruik van een mondkapje toch aardig succesvol gebleken.

Ik draag zelf ook een mondkapje in bijv. een winkel.

Het gebruik alsmede het nut is weliswaar omstreden maar in kleine slecht geventileerde ruimtes met veel mensen opeengepakt zou ik het zekere voor het onzekere nemen.

Ik heb er verder geen verstand van maar met mijn boerenverstand denk ik dat als iemand al moet hoesten en proesten in een treincoupé, dan liever in een mondkapje.
      Ik draag het ook binnen (supermarkt en winkels), buiten op straat niet.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      7

FFP2

FFP2 masker: dit is de gemiddelde categorie beschermingsmaskers en heeft een efficiëntie van 94%. De zijkant lekkage mag niet meer zijn dan 8%. Dit masker wordt o.a. gebruikt wanneer er sprake is van TBC. MINIMAAL GESCHIKT VOOR CORONA

Goed masker. Weliswaar geen FFP3 maar ik heb ze helaas niet. Ik heb van die blauwe dingen.
      Waar woon je.. Ik stuurze op als je wilt.. Wij hebben genoeg hier.. Ook van die medische

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Ik ben het wel met IQvaneengarnaal eens. Griezelige ontwikkeling als de overheid gaat bepalen wie wel of niet een medisch mondkapje mag dragen en wie maar een sjaal voor z'n mond moet doen.

Kom op, dit is Nederland en geen Noord-Korea.
      Dit is besloten om te zorgen dat de medische mondkapjes beschikbaar blijven voor de mensen in de zorg. Die komen 8 uur lang in contact met zieke mensen. Een normaal mens misschien maar een paar minuten als je de 1,5 meter in acht neemt. Wees blij dat het alleen verplicht is in het ov en niet overal.

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Waar woon je.. Ik stuurze op als je wilt.. Wij hebben genoeg hier.. Ook van die medische
      Bedankt voor het aanbod Sport, heel vriendelijk aangeboden maar ik heb nog een doos van 50 stuks van die blauwe kapjes. Maar bedankt voor het aanbod.

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Dit is besloten om te zorgen dat de medische mondkapjes beschikbaar blijven voor de mensen in de zorg. Die komen 8 uur lang in contact met zieke mensen. Een normaal mens misschien maar een paar minuten als je de 1,5 meter in acht neemt. Wees blij dat het alleen verplicht is in het ov en niet overal.
      Het RIVM en de regering heeft ons maandenlang verteld dat ze geen bescherming zouden bieden die mondkapjes maar slechts schijnveiligheid. Ik hoor het die kerel van het RIVM nog zeggen.

Hoe kan het in hemelsnaam dan nu ineens zo zijn dat ze blijkbaar wel helpen?

De individuele burger die de ellende al aan zag komen toen het virus om zich heen greep in China en zelf maar mondkapjes ging bestellen voorafgaand aan de pandemie kun je toch niet gaan beboeten?

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Het RIVM en de regering heeft ons maandenlang verteld dat ze geen bescherming zouden bieden die mondkapjes maar slechts schijnveiligheid. Ik hoor het die kerel van het RIVM nog zeggen.

Hoe kan het in hemelsnaam dan nu ineens zo zijn dat ze blijkbaar wel helpen?

De individuele burger die de ellende al aan zag komen toen het virus om zich heen greep in China en zelf maar mondkapjes ging bestellen voorafgaand aan de pandemie kun je toch niet gaan beboeten?
      Ze hebben nooit gezegd dat de mondkapjes die je nu mag gebruiken je beschermen tegen het virus. Maar nu meer en meer open gaat moeten ze dingen gaan toe laten met in hun achterhoofd dat het fout kan gaan. 99,99% van de mensen heeft geen medische mondkapjes besteld hoor. Veel hebben nep mondkapjes besteld. Medische mondkapjes via ali express bestellen moet genoeg zeggen neem ik aan.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten