Wat als je dat niet draagt?
Hoogleraar uit Groningen zei als je een boete krijgt dan kan je die met succes aanvechten in de rechtbank want die corona regels zijn niet opgenomen in de wetten
Wat als je dat niet draagt?
Hoogleraar uit Groningen zei als je een boete krijgt dan kan je die met succes aanvechten in de rechtbank want die corona regels zijn niet opgenomen in de wetten
Dus?
Goede zaak, slechte zaak?
Wat vind jij van iemand die heen mondkapje draagt?
'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
In China, 1/5 van de wereldbevolking, is het gebruik van een mondkapje toch aardig succesvol gebleken.
Ik draag zelf ook een mondkapje in bijv. een winkel.
Het gebruik alsmede het nut is weliswaar omstreden maar in kleine slecht geventileerde ruimtes met veel mensen opeengepakt zou ik het zekere voor het onzekere nemen.
Ik heb er verder geen verstand van maar met mijn boerenverstand denk ik dat als iemand al moet hoesten en proesten in een treincoupé, dan liever in een mondkapje.
La3ssa, like in Morocco. That’s how it should be.
Just wear it.
dan moet je ook handschoenen dragen en je hele huid bedekken. je lichaam zit vol met poriën die open en dicht gaan. lijkt mij geen pretje in een volle klamme bus of tram. en dan heb je die smerige palen nog van de metro.
met een mondkapje tijdens een warme dag in het openbaar vervoer, succes gegarandeerd dat je gaat zweten. als je gezondheid zwak is, zou ik sowieso niet het openbaar avervoer ingaan. ben je gezond, dan heb je hoogstwaarschijnlijk al antistoffen aangemaakt voor het virus. de natuur maakt en breekt weer af. circulair.
Bladwijzers