Kijk hoe gespierd ik ben - Pagina 6
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 6/7 EersteEerste ... 567 LaatsteLaatste
    Resultaten 51 tot 60 van de 63

Onderwerp: Kijk hoe gespierd ik ben

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Standaard Re: Kijk hoe gespierd ik ben

Nou nou nou, ik wilde die arme gazelle bij de nek pakken en helpen het beekje oversteken ja! Je maakt meteen een Weinsteinkrokodil van me.

Maar geef je tinder nou maar. Ballie heeft wel een paar sterke handen nodig daarginder. Mij mot ze niet meer, dus ontspanje spieren en maak haar het hof met je zoete woorden. Ballie houdt van zoet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik voel me zeer gevleid, maar ik moet je toch tegen mijn persoon in bescherming nemen. Ik ben namelijk zeer ongeschikt als trouwmateriaal.

(Ik ben niet zo'n profiteur als DGR die net als een krokodil wacht tot hij een onschuldige gazelle kan verschalken.)

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Ik gebruik geen social apps, media en zo. Maroc.nl is het enige waar ik vertoef.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik voel me zeer gevleid, maar ik moet je toch tegen mijn persoon in bescherming nemen. Ik ben namelijk zeer ongeschikt als trouwmateriaal.

(Ik ben niet zo'n profiteur als DGR die net als een krokodil wacht tot hij een onschuldige gazelle kan verschalken.)

Okay, my sarcasm got lost in space.

Ben ik blij dat ik geen gazelle ben. Ik ben (nog) niet verschalkt en zal me niet laten verschalken.
      En btw; it's ME die het meest ongeschikt is voor relaties en het huwelijk. Alhamdulillah

Maar dat weet jij wel.

Terugkomend op DGR; als ik nog in de derde dimensie zat, was hij zeker een kanshebber. We hadden elkaar het leven zuurder gemaakt dan Erik (Turks fruitsoort, niet de voornaam) Totaal schizofreen. Happy for me, dat ik niet meer in de onderste chakra's gevangen zit.

DGR en ik zijn uit hetzelfde hout gesneden, alleen ben ik beschaafd, braaf, niet ranzig, nóg progressiever, niet seksueel gefrustreerd en het tegenovergestelde van crimineel. En uiteraard niet behaard en kalend. Ik heb ook geen zweetvoeten of een bierpens. En ik betaal wél overal voor.

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Nou nou nou, ik wilde die arme gazelle bij de nek pakken en helpen het beekje oversteken ja! Je maakt meteen een Weinsteinkrokodil van me.

Maar geef je tinder nou maar. Ballie heeft wel een paar sterke handen nodig daarginder. Mij mot ze niet meer, dus ontspanje spieren en maak haar het hof met je zoete woorden. Ballie houdt van zoet.
      Ow ja, we zetten mij even neer als een hulpeloos meisje dat op redding wacht van een stoere ridder. Fail, je moet die fantasie fixen. Dat deel van de Matrix heeft een error...al 200 jaar. Minstens.

Ballie heeft zelf alles in huis wat ze nodig heeft. Eigenlijk hou ik van zuur, ben niet van zoet. Ik eet citroenen voor ontbijt. Zou jou ook makkelijk voor ontbijt kunnen hebben maar niets zoals in je fantasie.

Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Dat is al gebeurd. Weliswaar zonder tranen en serenades en buigingen, maar ach, het resultaat mag er zijn; in het echt is Kanz niet van de romantiek. Ik ook niet. Ruim een jaar geleden en still going strong! En ik weet 89% zeker dat jij vandaag 'donjon' hebt gegoogled. Nee, 92%.

Rijdende Rechter,je had het voor 8% fout kunnen hebben maar ik mag je blij maken met jouw voorspelling, toen ik het in Google type kreeg ik jouw foto, weet helaas alleen niet hoe ik 'm hier moet plaatsen.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Eerlijk zeggen, ik ben góed hè? Mijn foto mag je te allen tijde plaatsen hoor. Zien de paar vrouwtjes die hier verdwaald binnenstruikelen, dat ik én intelligent, én grappig, én superknap op een ruige manier ben. Én dus bezet. Ik heb in de Cosmopolitan (ofzo) gelezen dat vrouwen week worden van het gegeven dat een man al bezet is. En weke vrouwen, yummy, hoef ik als krokodil niet te kauwen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Persephassa Bekijk Berichten
      Rijdende Rechter,je had het voor 8% fout kunnen hebben maar ik mag je blij maken met jouw voorspelling, toen ik het in Google type kreeg ik jouw foto, weet helaas alleen niet hoe ik 'm hier moet plaatsen.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

@Revisor: ik ook. Ik denk dat vrijwel niemand op maroc.nl doet aan andere social media. Wij komen straks nog op de lijst van Unesco Werelderfgoed; zij, die bleven haken bij de vroege en zeer ouderwetse manier van internetcorrespondentie. Het heeft wel zo zijn charmes vind ik. Dat er allerlei persoonlijkheidsstoornissen aan ten grondslag liggen, ach dat hoeft niemand te weten. Échte maroc.nl'ers sporen niet en niet wie schrijft die blijft, maar wie een beetje raar is blijft. Ik zal er eens een keer de DSM bij pakken en elk lid vakkundig beplakken met een label.

@mijn ex Ballie: toevallig houd ik ook niet van zoet en meer van zuur. Jij mij opeten? Ik vreet je op. En ik ben niet kalend (hamdolilah). Sterker nog, ik heb zulk een bijzonder hoofdhaar! Het groeit per seconde. Ik heb zelfs een langdurig contract met een Chinees bedrijf, dat de L-cysteïne uit mijn haar tapt zodat het verwerkt kan worden in brood. Hele containers van mijn haar per week gaan er die kant. De kans is dus aanwezig, dat je al miniscule stukjes van mij in je hebt rondzwerven. Ik weet eigenlijk PRECIES wáár mijn moleculen zich in je lichaam hebben opgehoopt. Ik zou zeggen: gooi die chakra mantra hocus pocus weg en caress me.

O ja, ik houd het meest van Erik, de fruitsoort.

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374965

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      ik vraag me af wie als eerst uit de kast gaat komen in deze topic?

niet de spieren in iedere geval.

ik las een hoop verloren romance hier!
      De juiste vraag is: wie is de mol?

Rev, waarom ben je volgens jou geen geschikt relatie-/trouwmateriaal? En begin niet weer over geld en zo.
      She's s original.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kanz Bekijk Berichten
      De juiste vraag is: wie is de mol?

Rev, waarom ben je volgens jou geen geschikt relatie-/trouwmateriaal? En begin niet weer over geld en zo.

Heel simpel, mijn leeftijd. Ben te oud voor de jonge gazelles. Daarnaast leef ik in Marokko onder vrij eenvoudige omstandigheden. Weliswaar beter dan de meeste Marokkanen in Marokko, maar vergeleken met Nederland is het wel een stapje terug. Veel vrouwen uit Europa willen en kunnen dat niet.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374965

Hoe oud ben je dan? En impliceer je dat je een jonge, Europese gazelle wenst? Wat is er mis met een even oude Marokkaanse giant?
      She's s original.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten