DAMgasten van gisteren, zorg voor morgen : 14 dagen quarantaine !
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: DAMgasten van gisteren, zorg voor morgen : 14 dagen quarantaine !

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Standaard DAMgasten van gisteren, zorg voor morgen : 14 dagen quarantaine !

Je ziet het niet, je hoort het niet en je ruikt het niet : het smerige corona-virus.

Regel het met je werk, laat de gemeente Amsterdam die toestemming heeft gegeven voor die grootse demo van gisteren desnoods bemiddelen,

maar blijf twee weken thuis.

Als je snapt dat "Black-lives-matters" dan begrijp je ook dat je Covid-19 geen vrij spel moet geven.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Standaard Re: DAMgasten van gisteren, zorg voor morgen : 14 dagen quarantaine !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Je ziet het niet, je hoort het niet en je ruikt het niet : het smerige corona-virus.

Regel het met je werk, laat de gemeente Amsterdam die toestemming heeft gegeven voor die grootse demo van gisteren desnoods bemiddelen,

maar blijf twee weken thuis.

Als je snapt dat "Black-lives-matters" dan begrijp je ook dat je Covid-19 geen vrij spel moet geven.
      Sowieso snap ik niet dat je hier moet gaan demonstreren voor iets dat in Amerika gebeurd. Wil je demonstreren dan vlieg je daar heen om daar te demonstreren.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Nederlandertje, kun je echt helemaal niks bedenken waarom er hier gedemonstreerd wordt als er voor de duizendste keer
      een 'doodstraf' wordt uitgedeeld voor een flutvergrijp door een machtsmisbruiker die bij de dominante groep hoort ?

Weet je nog die schokkende dood van Mitch Henriques , die een park uitwandelde en 'verkeerd werd geinterpreteerd'..met als gevolg dat hij er niet meer is.
      Hij was volop Nederlander EN hoorde bij een minderheid. Mitch was zwart.

Dit soort drama's zijn zo herkenbaar.

Weet je nog dat kleine meisje dat in de VS voor het eerst naar school mocht ? Het was een zwart meisje en ze ging naar een school alleen voor blanke kindertjes destijds ! Zo'n grote stap voorwaarts, zo groot dat een ander (wit) schoolmeisje in Nederland het haar hele leven niet meer vergeet...

O ja, je zeilt er maar heen, Nederlandertje, als je over de oceaan wilt demonstreren
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Sowieso snap ik niet dat je hier moet gaan demonstreren voor iets dat in Amerika gebeurd. Wil je demonstreren dan vlieg je daar heen om daar te demonstreren.
      Mwa, daarin kan ik nog wel inkomen. Maar niet dat daarbij alle veiligheidsmaatregelen worden genegeerd. En al helemaal niet als dat ernstige gevolgen kan opleveren voor anderen, zoals het personeel in ziekenhuizen, bijvoorbeeld.
      Voor mij hadden ze die idioten letterlijk uit elkaar mogen slaan.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Voor mij hadden ze die idioten letterlijk uit elkaar mogen slaan.
      Als er een goede voorbereiding was geweest (cirkels overal op het plein waar per cirkel 2 demonstranten de ruimte hadden) had VOL=VOL praktisch aangetoond kunnen worden en waren mensen afgedropen.

Is er überhaupt wel geprobeerd om de massa in goede banen te leiden ?
      De mensen op het plein zijn onvoldoende beschermd geworden door de gemeente.
      "Eigen verantwoordelijkheid". In een massa ????

En NU moet je als een speer doen wat je nog kunt : quarantaine instellen. 14 dagen zijn zo voorbij.
      Het belang ervan kennen we allemaal. (mag ik hopen)

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199465

Why are you Charlie then ? What’s that got to do with your country ?

Nothing.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten

Nothing.
      Misschien ben ik frans en heet ik Charlie

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745197

Onzin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten

Nothing.
      Touché.

Misschien ben ik frans en heet ik Charlie
      Klets niet zo dom.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Nou nou, geef hem toch het voordeel van de twijfel. De kans is aanwezig, dat hij Charlie heet.

Nee, touché indeed. Een volwassen reactie zou zijn: je hebt een punt. Maar mijn hoge verwachtingen zijn aan sommige mensen niet besteed.

Wat de protesten betreft: nu het 'kwaad' is geschied, lijkt mij dit het ideale buitenluchtexperiment. Alleen mogen Jaap en zijn mensen niet meedoen. Totaal onafhankelijke onderzoekers aan het werk en er de juiste conclusies aan verbinden. Misschien hebben we er nog wel wat aan. Behalve dus de aandacht voor BLM. Winwin.
      Laatst gewijzigd door DeGlijdendeRechter; 03-06-20 om 12:59. Reden: Ik had bld, Black lives datter?

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Nou nou, geef hem toch het voordeel van de twijfel. De kans is aanwezig, dat hij Charlie heet.

Nee, touché indeed. Een volwassen reactie zou zijn: je hebt een punt. Maar mijn hoge verwachtingen zijn aan sommige mensen niet besteed.

Wat de protesten betreft: nu het 'kwaad' is geschied, lijkt mij dit het ideale buitenluchtexperiment. Alleen mogen Jaap en zijn mensen niet meedoen. Totaal onafhankelijke onderzoekers aan het werk en er de juiste conclusies aan verbinden. Misschien hebben we er nog wel wat aan. Behalve dus de aandacht voor BLM. Winwin.
      Dit is niet het ideale buitenluchtexperiment. Dat zou het zijn geweest als idereen bekend zou zijn geweest en iedereen zich na die tijd had laten testen. Nu kunnen er best mensen tussen hebben gelopen die besmet waren of zijn geworden zonder dat iemand dit weet. Dus stel dat er nu weer een piek in de besmettingen zou komen kan je nog steeds niet met zekerheid zeggen dat het hier vandaan komt of de kroeg bij jou op de hoek of de bioscoop in weet ik veel waar.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten