Amsterdammers pas op! - Pagina 7
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/7 EersteEerste ... 67
    Resultaten 61 tot 66 van de 66

Onderwerp: Amsterdammers pas op!

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard Re: Amsterdammers pas op!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Ze had sowieso nooit burgermeester moeten worden.
      je klets teveel uit je nek en moet altijd wat zeggen ( je hoeft niet altijd een mening of wat te vinden hebben)

"Je had nooit als Nederlander moeten geboren worden"hmm maar serieus: ben jij al Brazilian of niet?

( je kan beter de actualiteiten van het land van je vrouw volgen want hier ben je overbodig..lol)
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Sportfreakje Karin.N's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2473541

Waarom niet?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin.N Bekijk Berichten
      Waarom niet?
      omdat zij een vrouw is ( denkt hij).

( maar Nederlandertje zou geen nederlandertje zijn als hij niet met een flauwe non-argument gaat gauw komen)
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

...

‘De burgemeester van Rotterdam demonstreert nooit’, was Aboutalebs reactie op de vraag waarom hij niet deelnam aan de demonstratie. Als de interviewer van het radioprogramma hem vervolgens confronteert met het feit dat hij zich in 2015 bijvoorbeeld wel op de voorgrond plaatste na Charlie Hebdo, is het verweer van Aboutaleb:

“Dat was niet een demonstratie die in Nederland aan de orde was. Dat was destijds niet ergens voor of tegen, het ging om het thema geweld als zodanig. (…) Je moet oppassen met wanneer het gaat om nationale kwesties of lokale kwesties, dat je afficheert met het één en niet met het ander. Als ik nou met deze materie loop, en morgen komt Pegida lopen en die vraagt mij om ook mee te lopen… Ik ben namelijk ook burgemeester van de Pegida-aanhangers in Rotterdam. Of de PVV-aanhangers, daar ben ik ook de burgemeester van. Moet ik dan zeggen: met deze mensen loop ik wel, met andere mensen loop ik niet? Dan laat ik mijn kleur kennen en dan ben je niet meer die neutrale overheid die je moet zijn.”

Zijn afwezigheid riep terecht wat vragen op. Maar de redenen die hij aandraagt voor zijn afwezigheid roepen eigenlijk nog meer vragen op. In dit interview klinkt een onsamenhangend en onbegrijpelijk geheel aan redenen voor zijn afwezigheid bij de demonstratie. De demonstratie en de aanleiding hiertoe zou volgens de burgemeester een binnenlandse aangelegenheid betreffen. Hiermee lijkt hij te suggereren dat als het een buitenlandse aangelegenheid betrof, zoals dat het geval was bij Charlie Hebdo in 2015, de burgemeester wel had deelgenomen aan de demonstratie.

Toch koos de burgemeester in 2014 vanuit zijn neutrale rol er niet voor om samen met 10.000 Rotterdammers over diezelfde brug te lopen voor een andere buitenlandse aangelegenheid: mensenrechten in Palestina. Terwijl hij een jaar later, in november 2015, wel sprak op de demonstratie ‘Eenheid Tegen Terreur’ op het Vredesplein.

...

https://joop.bnnvara.nl/opinies/jamm...monstratie-was
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin.N Bekijk Berichten
      Waarom niet?
      Ten eerste I salute you dat je nog de moeite neemt.

Be prepared op onnavolgbare en uiteraard drogredeneringen a la QAnon stijl.
      En als zijn bovenkamer geen enkele reden kan verzinnen - zonder zijn misogynie bloot te geven, dan hoor je niets dan krekels, vrees ik.

Zelf denk ik dat NL'tje zo denkt:

Het is een vrouw
      Van de Linkse kerk
      Dus pro minderheden
      En anti autochtonen

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

Ze moeten jou deporteren naar Brazilië, val je iig onder het bewind van een gelijkgestemde.
      Amsterdam moet jou niet.

*burgemeester, Nederlandertje....

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten