Amsterdammers pas op!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/7 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 66

Onderwerp: Amsterdammers pas op!

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard Amsterdammers pas op!

Ik was ook eerst niet gecharmeerd door het benoemen van mevrouw Halsema als burgomaster maar inmiddels heb ik mijn mening wat aangeapast.

Ik zeg: pas op Amsterdammers die haar graag willen met vakantie sturen naar curacao ( om wat te noemen) !

als zij nu zou opstappen dan zullen we echt een mafkees krijgen ( er valt echt weinig te kiezen op dit moment)..

Geef haar de nodige ruimte want mevrouw H leert steeds beter wat Amsterdam nodig heeft..

Wat ze nog werk van moeten maken is de Amsterdamse ambtenarij / personeel goed onde de loep nemen..

Een gros van die vaste gasten die voor de gemeente werken zijn niet echt geschikt en racistisch van aard .. hoe ze ooit aan die banen zijn gekomen is mij een raadsel qua geschiktheid ... en de meeste wonen niet eens in Amsterdam? hmm
      een racistisch kern biedt geen garantie voor een beter personeel en dient Amsterdam uiteindelijk niet zoals het kan en hoort.

voor de rest : mevrouw H mag gasten die nu aan het werken voor de gemeente maar beter een basis inkomen geven en het echte werk laten aan mensen die echt kunnen en willen werken.

( oh ja, we leven in een democratie en de gekozen poppetjes bepalen ..hmm ook is dit een groot zorg)
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 03-06-20 om 23:24.
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard Re: Amsterdammers pas op!

De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema voelde zich in de steek gelaten door minister van Justitie en Veiligheid Ferd Grapperhaus in de kwestie rondom de te drukke demonstratie op de Dam. Dat blijkt uit een appgesprek dat donderdag door het ministerie is vrijgegeven op verzoek van PVV-leider Geert Wilders.

De Amsterdamse burgemeester: "Je had ook de ingewikkeldheid van de situatie kunnen uitleggen in plaats van mij in de kou te zetten."
      https://www.nu.nl/coronavirus/605581...aan-steun.html

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745203

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten

De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema voelde zich in de steek gelaten door minister van Justitie en Veiligheid Ferd Grapperhaus in de kwestie rondom de te drukke demonstratie op de Dam. Dat blijkt uit een appgesprek dat donderdag door het ministerie is vrijgegeven op verzoek van PVV-leider Geert Wilders.

https://www.nu.nl/coronavirus/605581...aan-steun.html
      Heb dat ook gelezen, ja. Hier zie je politiek van binnen.

Heb me geërgerd aan de betogers omdat ze de coranamaatregelen genegeerd hebben. Van iedereen wordt verwacht zich eraan te houden. Zij ondermijnen dat. Vind ook dat de burgemeester te weinig leiderschap heeft getoond - ze had tenminste een uur eerder moeten (laten) waarschuwen, zoals Aboutaleb gedaan heeft. Maar ik steun haar wel - vanachter mn toetsenbord.

Misschien leveren de demonstraties wel wat goeds op:

Premier Rutte: Ik ben ook anders gaan denken over Zwarte Piet
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349540

smerige hond ook die wilders. effetjes de klemtoon op halsema plaatsen. want ze heeft het niet onder controle. en zijn valse hondjes bij de telegraaf beginnen ook te janken. extreemrechtse zooitje.

Prikker Chira wa3ra's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Rechts ziet dit alleen maar als een gouden kans om 'linkse' Halsema te bashen.
      You've been a'messin' where you shouldn't 've been a'messin'
      (Nancy Sinatra - These Boots Are Made for Walkin')

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      smerige hond ook die wilders. effetjes de klemtoon op halsema plaatsen. want ze heeft het niet onder controle. en zijn valse hondjes bij de telegraaf beginnen ook te janken. extreemrechtse zooitje.
      Op zich heeft hij gelijk dat ze het niet onder controle had. Maar was een rechtse burgermeester geweest dan hadden de linkse partijden het hoogste woord gehad. Zo is het altijd in de politiek

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Op zich heeft hij gelijk dat ze het niet onder controle had. Maar was een rechtse burgermeester geweest dan hadden de linkse partijden het hoogste woord gehad. Zo is het altijd in de politiek

Jij lult maar wat, as usual. Er is geen linkse partij die vóór racisme is. Een rechts-extremistische burgemeester die tégen racisme zou zijn - de oxymoron daarbuiten gelaten - zou niet aangevallen worden door links.
      Het gaat jou net als Wilders helemaal niet om social distancing. Je hebt je in een andere topic al uitgesproken/versproken.

Wilders geeft geen bal om social distancing, hij is er juist tegen.

Wilders is gewoon 'jaloers'. Hij wil namelijk niets wil weten van racisme tegen 'minderheden' maar komt wel op voor witte Nederlanders die gediscrimineerd zouden worden door 'minderheden'.

Los van zijn gezever; institutioneel racisme is iets waar autochtonen nooit mee te maken hebben.

Wilders krokodillentranen om vermeend racisme tegen autochtonen.
      https://www.ad.nl/video/clash-klaver...sme-is~p150262

Disclaimer: ik antwoord niet op jou omdat ik ook maar enigszins geloof dat wij een inhoudelijke discussie hierover kunnen hebben, ik antwoord om je hypocrisie en racisme te benadrukken.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      er valt niets onder controle te houden en die demonstratie is een natuurlijk iets ... de politiek en de politie hebben racisme alleen maar direct en indirect geholpen groot worden.. en het is hen geraden om juist zo'n demonstratie niet te verstoren want dan was de hel in hartje amsterdam uitgebroken..
      Mevrouw Halsema was verstandig genoeg in deze.
      wilders is een sociaal-destructor en het liefst ziet hij NL in de fik gaan.

maar goed je voel hem aankomen: je kan je zwartepiet racistische traditie gauw vergeten.
      Het is over en uit met racisme ..geen leger kan tegen de woede van de huidige generatie allochtonen.

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten

Jij lult maar wat, as usual. Er is geen linkse partij die vóór racisme is. Een rechts-extremistische burgemeester die tégen racisme zou zijn - de oxymoron daarbuiten gelaten - zou niet aangevallen worden door links.
      Het gaat jou net als Wilders helemaal niet om social distancing. Je hebt je in een andere topic al uitgesproken/versproken.

Wilders geeft geen bal om social distancing, hij is er juist tegen.

Wilders is gewoon 'jaloers'. Hij wil namelijk niets wil weten van racisme tegen 'minderheden' maar komt wel op voor witte Nederlanders die gediscrimineerd zouden worden door 'minderheden'.

Los van zijn gezever; institutioneel racisme is iets waar autochtonen nooit mee te maken hebben.

Wilders krokodillentranen om vermeend racisme tegen autochtonen.
      https://www.ad.nl/video/clash-klaver...sme-is~p150262

Disclaimer: ik antwoord niet op jou omdat ik ook maar enigszins geloof dat wij een inhoudelijke discussie hierover kunnen hebben, ik antwoord om je hypocrisie en racisme te benadrukken.
      Gaat hier ook niet over racisme maar over het feit dat Halsema de demostratie had moeten beeindigen vanwege te veel mensen op een te kleine ruimte. Iets wat Aboutaleb wel deed.

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      er valt niets onder controle te houden en die demonstratie is een natuurlijk iets ... de politiek en de politie hebben racisme alleen maar direct en indirect geholpen groot worden.. en het is hen geraden om juist zo'n demonstratie niet te verstoren want dan was de hel in hartje amsterdam uitgebroken..
      Mevrouw Halsema was verstandig genoeg in deze.
      wilders is een sociaal-destructor en het liefst ziet hij NL in de fik gaan.

maar goed je voel hem aankomen: je kan je zwartepiet racistische traditie gauw vergeten.
      Het is over en uit met racisme ..geen leger kan tegen de woede van de huidige generatie allochtonen.
      In Groningen konden ze wel netjes op 1,5 meter van elkaar blijven en volgens mij in Nijmegen ook. Maar Halsema had in moeten grijpen en dat deed ze niet. Ze moet zo snel mogelijk weg. Wie haar moet opvolgen zou ik nu nog niet weten. Eens kijken wie zich kandidaat stellen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten