Ik was ook eerst niet gecharmeerd door het benoemen van mevrouw Halsema als burgomaster maar inmiddels heb ik mijn mening wat aangeapast.
Ik zeg: pas op Amsterdammers die haar graag willen met vakantie sturen naar curacao ( om wat te noemen) !
als zij nu zou opstappen dan zullen we echt een mafkees krijgen ( er valt echt weinig te kiezen op dit moment)..
Geef haar de nodige ruimte want mevrouw H leert steeds beter wat Amsterdam nodig heeft..
Wat ze nog werk van moeten maken is de Amsterdamse ambtenarij / personeel goed onde de loep nemen..
Een gros van die vaste gasten die voor de gemeente werken zijn niet echt geschikt en racistisch van aard .. hoe ze ooit aan die banen zijn gekomen is mij een raadsel qua geschiktheid ... en de meeste wonen niet eens in Amsterdam? hmm
een racistisch kern biedt geen garantie voor een beter personeel en dient Amsterdam uiteindelijk niet zoals het kan en hoort.
voor de rest : mevrouw H mag gasten die nu aan het werken voor de gemeente maar beter een basis inkomen geven en het echte werk laten aan mensen die echt kunnen en willen werken.
( oh ja, we leven in een democratie en de gekozen poppetjes bepalen ..hmm ook is dit een groot zorg)
Bladwijzers