even een update : wat zij de potentieel koppeltjes hier? ( virtueel dan) - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/6 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 55

Onderwerp: even een update : wat zij de potentieel koppeltjes hier? ( virtueel dan)

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: even een update : wat zij de potentieel koppeltjes hier? ( virtueel dan)

We hebben na goed overleg besloten dat ze mag kijken naar Albert Verlinde, Paul de Leeuw, Ferry Doedens en Jammai.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Standaard Re: even een update : wat zij de potentieel koppeltjes hier? ( virtueel dan)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      We hebben na goed overleg besloten dat ze mag kijken naar Albert Verlinde, Paul de Leeuw, Ferry Doedens en Jammai.
      Hahahahaha

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kanz Bekijk Berichten
      Oiseau, had je je lijstje niet kunnen aanvullen met de resterende drie dames?

Welke wil jij eigenlijk?
      Goeie vraag Lieve Kanz.

Waar zou ik voor kiezen in deze : doen, durven of de waarheid?

"ik wil niet in de kou gezet worden" en virtueel verliefdheid is een slecht raadgever. Als ze maar gelukkig zijn een ik ben een goede verliezer...

Allah yekammel b Al khier!

( als ik als getuige zou worden gevraagd dan vrees ik dat bij sommige huwelijken zou bezwaar tekenen ..haha

"Heeft er iemand bezwaar in de zaal ?" lijkt me een spannend gedeelte bij het voltrekken van een huwelijk? ( ik denk : wanneer een vrouw Macha-Allah geschikt is dat er zeker tenminste 1 die bezwaar zou tekenen>>)

het wordt vervolgd ..
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Prikker Chira wa3ra's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Sorry Ibkis, SPEELKWARTIERTJE is over!!!!!!

Persephassa - Duude

7eloua - Revisor

"Ballie" is out of the equation, maar als je mij dan toch dwingt de matchmaker uit te hangen, dan:

Ballandalus - HaasHaas

Olive Yao mag zelf matchen
      You've been a'messin' where you shouldn't 've been a'messin'
      (Nancy Sinatra - These Boots Are Made for Walkin')

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Ik weet niet of Persepassa een vrouwtje is of een dude, dus mag duude haar/het/hem hebben. Het/hij/zij snijdt graag in mannen bovendien. 7eloua, daar zijn we het over eens. Met pijn in het hart, dat wel. Eigenlijk wil ik haar ook, maar zij verdient de onverdeelde aandacht van één man. En Rev is dan misschien niet zo stoer, lief, sexy en romantisch als ik, maar hij is intelligent genoeg en heeft een dikke kuit.

Ballie is mine. Laat je niet op het verkeerde been zetten door haar tegenstribbelen; dat komt door de chakraverwarring rondom haar onderbuikje. Trekt wel een keer weg. Olive heeft geen eigen wil, ook mine. Ik eigen me haar toe zoals sommige oligarchen zich een en ander hebben toegeeigend na de val van de Sovjet Unie. Een njet accepteer ik niet.

Zeg eens eerlijk, jij wilt ook hè. Kan hoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chira wa3ra Bekijk Berichten
      Sorry Ibkis, SPEELKWARTIERTJE is over!!!!!!

Persephassa - Duude

7eloua - Revisor

"Ballie" is out of the equation, maar als je mij dan toch dwingt de matchmaker uit te hangen, dan:

Ballandalus - HaasHaas

Olive Yao mag zelf matchen

Ingeschreven
      Jan 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Ha ha ha ha ik moet eerst even bijkomen van het lachen.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Ik assume that's a yes gezien de toestemming tot toenadering bij een vrouw vaak begint met een overdreven schaterlach. En je zou een aanwinst zijn met jouw kijk op de islaam, die mij wel aanspreekt; wat tegenwicht tegen de soefoestische, zweverige interpretatie van een van mijn andere vrouwen zou welkom zijn. En wie weet kun je tegelijkertijd Olive bekeren.

Welkom! Een nadere, persoonlijke kennismaking en inspectie staat gepland om 23:35 in de bibliotheekkamer.

Ha ha ha ha ik moet eerst even bijkomen van het lachen.

Ingeschreven
      Jan 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Ik assume that's a yes gezien de toestemming tot toenadering bij een vrouw vaak begint met een overdreven schaterlach.
      Dit heeft mij laten grinniken:

Ik weet niet of Persepassa een vrouwtje is of een dude, dus mag duude haar/het/hem hebben. Het/hij/zij snijdt graag in mannen bovendien.
      Do we have a trannie in the house???

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Dat weet ik niet. Te weinig van haar/het/hem gelezen om het/haar/hem adequaat in het gendersysteem onder te brengen. Ook twijfel ik nog aan haar/zijn intelligentie, ondanks de zelf gerapporteerde opleidings(niveau) en vind ik haar/zijn Nederlands nog niet op dat niveau bevinden. Zoals je nu wel zult weten: mijn vrouwen zijn stuk voor stuk buitengewoon intelligent. Nu ja, jij lijkt me gewoon intelligent. Ik hoop voor je dat je dat anderszins kunt compenseren, anders eigen ik me het/haar/hem toe zodra ze écht afgestudeerd is als chirurg én ik ervan overtuigd ben dat het/hij/zij een meisje is.

Dit heeft mij laten grinniken:

Do we have a trannie in the house???

Ingeschreven
      Jan 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Dat weet ik niet. Te weinig van haar/het/hem gelezen om het/haar/hem adequaat in het gendersysteem onder te brengen. Ook twijfel ik nog aan haar/zijn intelligentie, ondanks de zelf gerapporteerde opleidings(niveau) en vind ik haar/zijn Nederlands nog niet op dat niveau bevinden. Zoals je nu wel zult weten: mijn vrouwen zijn stuk voor stuk buitengewoon intelligent. Nu ja, jij lijkt me gewoon intelligent.
      Buitengewoon intelligent versus gewoon intelligent.

Ik zei het je al eerder, eloquence of speech is een vorm van lesser magic(k). Niet mijn ding dat jij je keer op keer taalkundig laat betoveren door deze of gene.

Ik voel me toch een beetje schuldig, want nu ik eruit stap zit je noodgedwongen opgescheept met een trannie die graag in mannen snijdt en laten we eerlijk wezen, doodzonde, dat het zo fataal moet eindigen voor iemand die zo onweerstaanbaar en symmetrisch is, maar ja dat krijg je als je zo inhalig bent en het niet alleen bij Kanz laat.

Ik denk dat het allemaal een complot is van Kanz.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten