even een update : wat zij de potentieel koppeltjes hier? ( virtueel dan)
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/6 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 55

Onderwerp: even een update : wat zij de potentieel koppeltjes hier? ( virtueel dan)

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard even een update : wat zij de potentieel koppeltjes hier? ( virtueel dan)

we leven in een tijdgeest van schaarste maar toch:

op papier echt zou je het nooit weten maar virtueel zie ik kansen :

ondanks leeftijdsverschil zie ik : Kanz&Revi bij het loket van ondertrouw wat zaken bespreken en een datum plannen ..hmm 7eloua als trouwambtenaar zou ze kritisch wat uitleggen ( Revi is volkomen op hoogte van juridische kant van zo'n verplichting ..

Haas&Balla ( Balla wil alles tot de kleien puntjes chic en romantisch regelen terwijl Haas een gezellig chaotisch feest wil van maken ..haha een compromis is best zo gevonden)

oh Haas&7eloua had ook gekund ..

ik heb even een dilemma .. mijn virtueel kompas is kaduc...

gadjo&7eloua is ook een optie maar gajo is gelukkig getrouwd en mag niet meer inloggen ..hmm

luxe keuzes maar toch wil het niet echt lukken met de liefde hier..
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: even een update : wat zij de potentieel koppeltjes hier? ( virtueel dan)

Je compas is inderdaad kapot. Dit zijn de koppeltjes en daarmee zullen jullie het moeten doen:

DeGlijdendeRechter en Kanz (Ware liefde in progress en moeder van mijn kindertjes inshaAllah);

DeGlijdendeRechter en Ballandalus (heksige soulmate, Tom en Jerry hadden ook nooit sex, virtuele Ware, verloren en verpeste soulmate);

DeGlijdendeRechter en Olive (intelligente soulmate, voor als ik straks stoom wil afblazen bij een jointje; ik blow niet, zij schijnbaar wel)

DeGlijdendeRechter en 7eloua (liefige soulmate), maar die gun ik aan Revisor. Hoeft ie niet echt een vrouw te ontvoeren en te stockholmen.

DeGlijdendeRechter en alle toekomstige vrouwen die hier teleurgesteld in de liefde binnenstruikelen. Ik gooi alvast dibs op ze!

Ja, ik ben gierig. Jullie halen maar een vrouw uit Oekraine ofzo!

Goedenacht.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

Standaard Re: even een update : wat zij de potentieel koppeltjes hier? ( virtueel dan)

Jij past bij iedereen

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374967

Oiseau, had je je lijstje niet kunnen aanvullen met de resterende drie dames?

Welke wil jij eigenlijk?
      She's s original.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

O shit, ben ik, in een een vlaag van verstandsverbijstering, nog een paar dames vergeten!

Mine, mine, mine!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kanz Bekijk Berichten
      Oiseau, had je je lijstje niet kunnen aanvullen met de resterende drie dames?

Welke wil jij eigenlijk?

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374967

Luister, ik gedoog die drie leukerds uit je lijstje hierboven al, meer krijg je niet.
      She's s original.

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745203

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Je compas is inderdaad kapot. Dit zijn de koppeltjes en daarmee zullen jullie het moeten doen:

DeGlijdendeRechter en Kanz (Ware liefde in progress en moeder van mijn kindertjes inshaAllah);

DeGlijdendeRechter en Ballandalus (heksige soulmate, Tom en Jerry hadden ook nooit sex, virtuele Ware, verloren en verpeste soulmate);

DeGlijdendeRechter en Olive (intelligente soulmate, voor als ik straks stoom wil afblazen bij een jointje; ik blow niet, zij schijnbaar wel)

DeGlijdendeRechter en 7eloua (liefige soulmate), maar die gun ik aan Revisor. Hoeft ie niet echt een vrouw te ontvoeren en te stockholmen.

DeGlijdendeRechter en alle toekomstige vrouwen die hier teleurgesteld in de liefde binnenstruikelen. Ik gooi alvast dibs op ze!

Ja, ik ben gierig. Jullie halen maar een vrouw uit Oekraine ofzo!

Goedenacht.
      Pfff, heb een keer iets gezegd, 7eloua vroeg iets en ik gaf een direct antwoord, en nu blijft het me achtervolgen.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Niet zo serieus jìj. Driekwart op dit forum is gebaseerd op leugenachtige pogingen om een leuk, stoer, interessant, intelligent enof grappig alter ego neer te zetten van zichzelf. Jouw antwoord op 7eloua zette ik weg in het hokje 'intelligent, zware kost maar eventueel ook grappig'. Ik weet, dat is een groot hokje, maar ik gun mijn vrouwen graag wat ruimte. Normaal ga ik niet aan de haal met zoiets, maar leek me nu best wel grappig. En waarom denk je anders dat je op mijn lijst staat? Voor de ellenlange verhandelingen over Milton Friedman? Lief, ik kan niet slapen, kun je alsjeblieft nog een keertje het verhaal over het Keynesiaanse geaggregeerde aanbod vertellen?? Jij gek, jij. Dampende, door de cannabis versterkte verstrengelingen! Nou niet nukkig doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Pfff, heb een keer iets gezegd, 7eloua vroeg iets en ik gaf een direct antwoord, en nu blijft het me achtervolgen.
      Laatst gewijzigd door DeGlijdendeRechter; 04-06-20 om 17:22. Reden: Ik schreef de ... aanbod. In de war door Olijfje.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Oke, oke oke. Bedankt lieverd. Je bent een zeer goede, begripvolle Eerste Vrouw!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kanz Bekijk Berichten
      Luister, ik gedoog die drie leukerds uit je lijstje hierboven al, meer krijg je niet.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Oke, oke oke. Bedankt lieverd. Je bent een zeer goede, begripvolle Eerste Vrouw!

En hoeveel extra mannen mag zij uitkiezen?

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten