Marokkanen die per auto naar Marokko gaan.. Zijn verplicht om... - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/4 EersteEerste ... 234 LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 31

Onderwerp: Marokkanen die per auto naar Marokko gaan.. Zijn verplicht om...

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

Standaard Re: Marokkanen die per auto naar Marokko gaan.. Zijn verplicht om...

De Marokkaanse regering heeft donderdag zoals verwacht de sanitaire noodtoestand met een maand verlengd tot 10 augustus.

In een verklaring na de regeringsraad van donderdag wordt aangegeven dat de noodtoestand wordt verlengd vanwege de epidemiologische situatie in het land.

De noodtoestand geeft de regering de volmacht om via decreet "uitzonderlijke maatregelen" te treffen om de coronavirus pandemie te bestrijden.

Ondanks de verlenging van de noodtoestand worden de coronamaatregelen geleidelijk aan versoepeld in het land. Winkels, cafés, markten, stranden en restaurants zijn terug open. Op 14 juli gaan ook de grenzen terug open voor Marokkanen die in het buitenland wonen en buitenlanders die in Marokko wonen. Een dag later zullen ook de moskeeën worden heropend, behalve voor het vrijdaggebed.

Het aantal coronabesmettingen heeft deze week de grens van 15.000 overschreden vanwege de ontdekking van meerdere haarden in industriële eenheden.

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

An sich lijkt me het geen onoverkomelijk probleem maar wel dat je binnen 48 uur bij de Marokkaanse grens moet staan. Het document mag niet ouder zijn dan 48 uur.

Ik heb begrepen dat veerboten vanuit Spanje nog steeds niet zijn toegelaten. Vaartijd Genua - Tanger is al ruim 50 uur.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      An sich lijkt me het geen onoverkomelijk probleem maar wel dat je binnen 48 uur bij de Marokkaanse grens moet staan. Het document mag niet ouder zijn dan 48 uur.

Ik heb begrepen dat veerboten vanuit Spanje nog steeds niet zijn toegelaten. Vaartijd Genua - Tanger is al ruim 50 uur.
      Omdat douane van Spanje nog niet open is

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199465

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten

Test results will be checked at boarding, not upon arrival.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199465

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Klopt

There are temporarily no tourists allowed to travel to Morocco .. Only Moroccans with Le carte and foreigners who live in Morocco
      There are only a few flights. I just wonder if it’s not a bit too early to go to Morocco now as they might decide to implement a lockdown again, shut the borders and people might end up being blocked there again.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

Onw risk

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Test results will be checked at boarding, not upon arrival.
      I misunderstood. Thnx for clearing that up.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Mijn advies:

Als ik Marokkaanse toerist zou zijn dan zou ik dit jaar Marokko gewoon overslaan.

Stellen teveel eisen, teveel onduidelijkheid en onzekerheid. Communicatie is slecht en de Marokkaanse overheid kan plotsklaps maatregelen nemen waarbij ze totaal geen rekening houden met je.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Mijn advies:

Als ik Marokkaanse toerist zou zijn dan zou ik dit jaar Marokko gewoon overslaan.

Stellen teveel eisen, teveel onduidelijkheid en onzekerheid. Communicatie is slecht en de Marokkaanse overheid kan plotsklaps maatregelen nemen waarbij ze totaal geen rekening houden met je.

Klopt

Maar je gaat op eigen risico heen... Ik ga, zeker heen inchallah

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Klopt

Maar je gaat op eigen risico heen... Ik ga, zeker heen inchallah

Als ik een gezin zou hebben en/of verantwoordelijkheden heb zou ik zeker niet gaan.

Is Tanger nog steeds afgesloten?
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten