SF, kunnen we niet een kleine Maroc in Europa kopen of bouwen?!?
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: SF, kunnen we niet een kleine Maroc in Europa kopen of bouwen?!?

Marokkanen المغاربة ⵎⵓⵔⴰⴽ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard SF, kunnen we niet een kleine Maroc in Europa kopen of bouwen?!?

Frankrijk bemoeilijkt aankomst veerboten uit Marokko.
      --+++----
      Straks gaan we mensensmokkelaars moeten inschakelen om Leblad vanuit zieke Europa mogen bezoeken?

Ik zie het voor me familieleden die hun dierbaren in Maroc willen begraven veel geld aan lijken smokkelaars moeten betalen..

geen fictie film maar het kan zomaar waar kunnen worden.

Welkom in de nieuwe wereld orde beheerst door angst voor Corona.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

Standaard Re: SF, kunnen we niet een kleine Maroc in Europa kopen of bouwen?!?

Marokko wordt overal geweigerd

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      SF, kunnen we niet een kleine Maroc in Europa kopen of bouwen?!?
      Ah. Een goed geïntegreerde marokkaan houdt vast aan zijn etniciteit en wil autonomie in een klein marokko binnen Europa. Het bevalt je allemaal niet zo dus. Daar heb ik een heel mooie oplossing voor.

Een stuk land kopen, dat eigen land klein marokko noemen en er vervolgens eigen regels hanteren en een aparte grondwet. Een kleine staat binnen de staat. Autonomie voor marokkanen op eigen grond. Verboden voor niet-marokkanen.

Je kan natuurlijk ook gewoon teruggaan naar Marokko, als dat land jou zo dierbaar is. Dan hoef je je ook niet te ergeren aan regels buiten Marokko.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ah. Een goed geïntegreerde marokkaan houdt vast aan zijn etniciteit en wil autonomie in een klein marokko binnen Europa. Het bevalt je allemaal niet zo dus. Daar heb ik een heel mooie oplossing voor.

Een stuk land kopen, dat eigen land klein marokko noemen en er vervolgens eigen regels hanteren en een aparte grondwet. Een kleine staat binnen de staat. Autonomie voor marokkanen op eigen grond. Verboden voor niet-marokkanen.

Je kan natuurlijk ook gewoon teruggaan naar Marokko, als dat land jou zo dierbaar is. Dan hoef je je ook niet te ergeren aan regels buiten Marokko.
      het gaat niet , ik blijf hier en een stukje Maroc kan geen kwaad.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

dat doe je toch al voor een groot deel? je bent wie je bent en dat doe je. al die nationalistische populisten nazi=shitzooi die je de afgelopen decennia hebt gelezen en gehoord is complete nonsens. je betaalt belastingen aan dit land, dus je bent vrij wie je wenst te zijn. net als dat homo's en vrouwen en geslachtlozen kunnen zijn wie ze zijn, ben jij dat ook.

en als idioten zoals dat nazigedrocht van hierboven gaat roepen dat je naar marokko moet verhuizen, zeg je gewoon fock jou achterlijke shitnazi. #proudtobeamazigh (vrij mens, vrij van nationalisme)

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

het gaat niet , ik blijf hier en een stukje Maroc kan geen kwaad.
      Ik zou zeggen koop een huis en hang een bordje op met klein Marokko en hang een Marokkaanse vlag op. Dan heb je je eigen Marokko

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Haas heeft gesproken topic kan gesloten..

Ik wist hoe Eric zou reageren en Nederlandertje stelt ideeën en gedachten van anderen en plakt ze hier.. hmm
      Voorspelbaar allemaal

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Haas heeft gesproken topic kan gesloten..

Ik wist hoe Eric zou reageren en Nederlandertje stelt ideeën en gedachten van anderen en plakt ze hier.. hmm
      Voorspelbaar allemaal
      Klein Marokko en klein Turkije werden in de jaren 80 al veelvoudig gebruikt in Amsterdam de Baarsjes en Amsterdam oud west

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten