Aboutaleb is een hond.. Waarom moest hij het woordje Marokkaans laten vallen - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Aboutaleb is een hond.. Waarom moest hij het woordje Marokkaans laten vallen

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Standaard Re: Aboutaleb is een hond.. Waarom moest hij het woordje Marokkaans laten vallen

Eerlijk zijn! Ik zie dat vaak bij mannen. Zo schrijven ze foutloos Nederlands, en eenmaal de warme schoot van een vrouw gevoeld te hebben zijn ze high als een heroinejunk in 1978 Amsterdam en boeit ze opeens niets meer.

Waarom was je zo lui op dat vroege tijdstip. Vertel!

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Standaard Re: Aboutaleb is een hond.. Waarom moest hij het woordje Marokkaans laten vallen

I think dat ie een leesbril nodig heeft. Herkenbaar namelijk, de laatste jaren kreeg ik hilarische appjes van mijn lieve abuela, als ze haar leesbril weer eens niet op had.

Hoe is het stinkmongooltje?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Eerlijk zijn! Ik zie dat vaak bij mannen. Zo schrijven ze foutloos Nederlands, en eenmaal de warme schoot van een vrouw gevoeld te hebben zijn ze high als een heroinejunk in 1978 Amsterdam en boeit ze opeens niets meer.

Waarom was je zo lui op dat vroege tijdstip. Vertel!

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Wat is Bederland? En zichblaten voorstaan. En vulturele identiteit. Waarnee?

Was je om 12:11 al ver heen of dacht je " ach voor hem hoef ik niet eens mijn boodschap te controleren, alles wat ik schrijf zal toch beter zijn dan wat hij uitkraamt".

Eerlijk, je hebt de hele nacht zitten blowen en sensuele verrichtingen gepleegd met die Olijfwijf hè¿
      Helaas ... het was een gevalletje pure luiheid. In tram op mobieltje getikt. Daar heb ik niet de geschikte vingers, noch de juiste karakterstruktuur voor. Op mijn mobiel kan ik berichten alleen verwijderen, niet verbeteren en opnieuw bewaren.

Dat ik geen leesbril op heb en die wel nodig heb, dat klopt wel, maar dat is niet de oorzaak. Tsss ... de suggestie alleen al. Nee hoor, dit was gewoon luiheid.

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten

Dat ik geen leesbril op heb en die wel nodig heb, dat klopt wel, maar dat is niet de oorzaak. Tsss ... de suggestie alleen al. Nee hoor, dit was gewoon luiheid.
      Lo siento maar ik heb een fucked up beeld bij jouw nick, een kruising tussen een oude tovenaar en een Grand Wazootje doen:

the grand wazoo

Four couples in a circle- man rides the woman with a nife at hand. When the men are about to cum, they each slice off a testicle and throw it to the mate of the man across from him and she then has to eat it.

When done correctly, the slicing of the testicle should put the man in a perfect state of euphoria and appear like a circus act juggling. The woman also benefits because testicles have a lot of protein and make them fertile

Bron: urbandictionary

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Op mijn mobiel kan ik berichten alleen verwijderen, niet verbeteren en opnieuw bewaren.
      Ik vind dat ook heel vervelend ja. Zie je een foutje, moet je het bericht kopieren, dan verwijderen, plakken in een nieuw bericht en dan wijzigen. Wat een gedoe. Heb meegemaakt dat iemand dan net antwoord had gegeven na het bericht te hebben verwijderd. Daarom is het prima als foutjes dan maar blijven staan. Teveel gedoe om het te wijzigen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten