Opvallend - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/9 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 87

Onderwerp: Opvallend

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Standaard Re: Opvallend

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Weer een ontwijkend non-antwoord. Jij begint hier de jullie-hebben-geen-oog-voor-de-wandaden-in-eigen-kring kaart en zodra je tegengas geeft ga je kletsen over je paspoort en je Amsterdammerschap. Bah, wat onsmakelijk en kinderachtig.

Een ras Amsterdammer. Noord ... of Spaarndammerbuurt, vermoed ik dan zo maar.
      Geboren in de Jordaan. Jammer he. Ik begon over het feit dat ze dingen van Westerlingen graag benoemen en van Marokkanen in de doofpot schuiven. Dat hij over iets anders begint kan ik ook niks aan doen.

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Geboren in de Jordaan. Jammer he. Ik begon over het feit dat ze dingen van Westerlingen graag benoemen en van Marokkanen in de doofpot schuiven. Dat hij over iets anders begint kan ik ook niks aan doen.
      'Hij' begon helemaal niet ergens anders over. Waar jij bij aanvang van deze draad de cultuur/rassen kaart trekt, reikte je een alternatieve verklaring aan. Net zoals ik. Hij, ik vermoed dat je vogel bedoelt, reageerde dus direct op jouw bewering.

Je weigert daar op in te gaan. Heel slap, vooral al je eerste stelling nogal onaangenaam suggestief is.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      En wat is je band met Slotermeer?

voor de rest de druk op schilderswijk van alle hoeken moet minder anders is het weer elke keer raak.

het begint altijd niet zomaar !

misschien zijn die jongeren heel gevoelig en in de war gebracht die al die indrukken die ze krijgen van de media en gebeurtenissen in de wereld ..

een jackpot wil ook niet daar vallen!
      Met slotermeer heb ik helemaal geen band. Kom alleen af en toe bij plein 40-45

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      maar met de sociaal economische positie
      ZOOO heet in een stenen buurt !! Waar zijn de bomen, waar zijn de beekjes. de vijvers, de strandjes, de fonteintjes...weet ik veel wat : waar is afkoeling en afleiding te vinden.
      En binnen is het te vol en te warm. Arme ouders die thuis moeten werken in die omstandigheden. Spanning. Ruzie.

Een stenen buurt ? Een PROPVOLLE stenen buurt. Die lui zitten in elkaars vaarwater. In bots-autootjes als het ware....En het koelt nauwelijs af ook 's avonds !

Ik voel trouwens ook mee met die mensen die agent zijn en daar naar toe moeten...daar zitten zij ook niet op te wachten.

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Mee eens Eke. Eerst een lock down, terwijl de muren wss van karton zijn en je nogal op elkaars lip zit, dan zo'n hitte golf...

Ooit Spike Lee's Do the right thing gezien?

Een hittengolf in een soort getto. De oude verstandige mannetjes proberen alle hoofden koel te houden, maar in de hitte wordt het een snelkookpan.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

de politie moet waterijsjes uitdelen en niet provocatief aanwezig zijn..

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

De politie moet dat tuig keihard oppakken en in de cel gooien. En de deskundigen mogen ondertussen nadenken hoe dit kan en waarom dit gebeurt. En er moet 1 ding niet vergeten worden: dit zijn Nederlandse raddraaiers, die hier geboren zijn. Hoe meer er nadruk gelegd wordt op hun Marokkaan-zijn, hoe langer we het probleem voor ons blijven uitschuiven.

De oudere broers mogen trouwens ook een paar corrigerende tikken uitdelen. Ik ben - door onstandigheden- altijd antigezag, maar mijn broertjes zouden alle hoeken van de kamer zien als ze doelloos het land waar ze leven slopen en vevuilen. Voel je je buitengesloten? Gedraag je dan op zijn minst islamitisch.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

OP1 heeft er dus een item aangewijdt. Hoge agent Martin Sitalsing werd uitgenodigd. Dat is een hindoestaanse agent. Zijn foto staat bij de de kop van de telegraaf waarin gesteld wordt dat het Marokkanen zijn.

De interviewer stuurde subtiel aan naar de afkomst van de reljongeren. Martin Sitalsing ontweek dat vakkundig door continu op te hameren dat het allerlei soorten jongeren zijn dat je die niet binnen één hokje kunt plaatsen. Tot de interviewer het zelf moest benoemen. Toen kwam de aap uit de mouw, in kanaleneiland in Utrecht zijn het hoofdzakelijk Marokkanen maar in Den Haag weer niet. Martin Sitalsing blijft benadrukken dat je deze rellen niet etnisch moet invullen.

Ook benadrukte Martin Sitalising dat ouders in Utrecht heel betrokken waren en dat de voorstelling dat de ouders de jongeren hun gang laten gaan onjuist is.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Nu heeft de Telegraaf de kop met Martin Sitalsing verandert door de subtitel waar Marokkanen de schuld kregen te verwijderen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten