je hebt marokkanen die pvv stemmen.
maar serieus , zijn jullie zo dom of overschat ik jullie denkvermogen?!
als jullie goed lezen dan zijn er twee sleutel zinnetjes : 1) Marokkanen zijn vrije zielen
2) De Marokkanen zijn niet onderdanig..
neerkijken op de Marokkaan gaat niet helpen en hem uitdagen is vragen om moeilijkheden..
Geen haat , onrecht , discriminatie dan mag je couscous mee eten.
Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.
Duidelijk. Je gaat uit van 'gelijke monniken, gelijke kappen'.
Het feit is natuurlijk dat onder die kappen verschillende mensen zitten, met verschillende levenservaringen.
Het feit is natuurlijk dat die prikker als een van de weinigen zich NIET aan grenzen kan houden. Nog niet. Daar heeft diegene nog een lange weg in te gaan.
Dat is niet zomaar. Diegene is zwaar getraumatiseerd, heeft een zware rugzak.
Ik vond dat je zout in wonden aan het wrijven was, in jouw kwaadheid. AU.
Pedofilie. Daar is al uitgebreid aandacht aan besteed op het forum. Je bent geen pedofiel. Je vond mij nog van toegevoegde waarde in deze discussie ? Ik niet.
Je weet het niet, RG, maar de Hollander is superieur !Even hard nadenken..e Ja ! Deltawerken ! Land uit zee winnen. Dijkenbouw. Trots daarop. Vrijheid !
Ik kan het verste plassen als ik een jongetje zou zijn. Mooi zo
Ik ga over op de orde van de dag. Bergen werk.Ben nu al moe. maar iets gaat HOPELIJK wel lukken ! (pauzes inlassen) Ben weg dus. Even geen internetdiscussietjes.
All the best.
typisch, ik stel een vraag en gaan bezoekers het hebben over....
het mag niet gaan over datgene waar ik het wil over wil hebben.
als jij als Marokkaan na alle ingezette tactieken en beleid om je te vervreemden van je achtergrond en je cultureel ID te vernietigen kan weerstaan dan ben je groter dan Deltawerken ..hmm
op het werk, hoor je anderen in vreemde talen onderling spreken maar wanneer een paar woordjes Marokkaans de lucht ingaan en racistisch gevoelig oortjes bereiken dan hoor je " ze mogen geen Marokkaans spreken"..
ik denk : ze voelen zich inferieur en meer is het niet..
( Als iedereen huilend tegen je aanwezigheid is en wil minder minder van je dan ben je superieur)
Bladwijzers