Over mondkapjesplicht in Rotterdam, meerderheid negeert het gewoon.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/4 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 38

Onderwerp: Over mondkapjesplicht in Rotterdam, meerderheid negeert het gewoon.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Standaard Over mondkapjesplicht in Rotterdam, meerderheid negeert het gewoon.

Ik moest zo rond 18:45 snel op de Coolsingel zijn. Ben door de Lijnbaan gaan lopen. Het viel me op dat weinig mensen een mondkapje op hadden. Ik zat net op de Lijnbaan en een jongedame, studentje of zo sprak me aan dat een mondkapje verplicht is en reikte mij een mondkapje aan. Ik zei haar kijk, vrijwel niemand heeft een mondkapje op. Ik nam het aan en stak het in mijn broekzak en liep verder. Op de winkelruiten zag je wel dat de winkels je niet binnenlaten zonder mondkapje. Zeker 75 % droeg geen mondkapje op de Lijnbaan en de Coolsingel toen ik er liep. Hoe het is in de middaguren weet ik niet.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Marokkanen المغاربة ⵎⵓⵔⴰⴽ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard Re: Over mondkapjesplicht in Rotterdam, meerderheid negeert het gewoon.

in den haag zijn witte mensjes gek geworden:

https://www.nu.nl/282668/video/demon...ml?jwsource=cl
      Boil the water and the scum will rise to the top
      ⴰⵎⴰⵣⵉⵖ wise saying.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Standaard Re: Over mondkapjesplicht in Rotterdam, meerderheid negeert het gewoon.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten

Tja, ik lees elke dag minstens 6 kranten. Als ik wil plaats ik elke week minstens 3 rellen of vechtpartijen van autochtonen. Maar dat heeft geen zin, rechts bepaalt de agenda en het frame. Zij hebben de power.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Tja, ik lees elke dag minstens 6 kranten. Als ik wil plaats ik elke week minstens 3 rellen of vechtpartijen van autochtonen. Maar dat heeft geen zin, rechts bepaalt de agenda en het frame. Zij hebben de power.
      ik wou aangeven dat veel witte mensjes met laag iq de meerderheid zijn en geen mondkapjes willen dragen want ze zijn tegen alle maatregelen.
      ⴰⵎⴰⵣⵉⵖ wise saying.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

ik wou aangeven dat veel witte mensjes met laag iq de meerderheid zijn en geen mondkapjes willen dragen want ze zijn tegen alle maatregelen.
      Ik vind dat ze gelijk hebben als ze zich beroepen dat het in strijd is met de wet. Ik vind dat burgemeesters en de overheid steeds vaker met de grondrechten en vrijheden een loopje nemen.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Ik vind dat ze gelijk hebben als ze zich beroepen dat het in strijd is met de wet. Ik vind dat burgemeesters en de overheid steeds vaker met de grondrechten en vrijheden een loopje nemen.
      volgens mij zijn ze gewoon zwaar gefrustreerd dat ze hun gang kunnen gaan want aan de wet, grondrechten hebben ze schijt.

ze beroepen zich op geweld en afreageren. De politie moet gewoon ze die misdragende lui oppakken want de gezichten zijn duidelijk zichtbaar
      ⴰⵎⴰⵣⵉⵖ wise saying.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

volgens mij zijn ze gewoon zwaar gefrustreerd dat ze hun gang kunnen gaan want aan de wet, grondrechten hebben ze schijt.

ze beroepen zich op geweld en afreageren. De politie moet gewoon ze die misdragende lui oppakken want de gezichten zijn duidelijk zichtbaar

Ik geef ze gelijk dat ze demonstreren tegen de mondkapjesplicht, niet dat sommigen zich misgedragen, dat is natuurlijk vanzelfsprekend.

Prikker Chira Kyra's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Wie zegt mij niet dat dit infiltranten zijn.

Ik zat net TV te kijken (denk dat het op 1 was) en zag hoe die groep demonstranten werd gebashed. Plotseling hebben Hagenaren genoeg van demonstranten. Iedereen aan tafel sprak schande van de demonstranten, geen enkele demonstrant die zelf aan het woord kwam,, noch ging het over de inhoud en wat de beweegredenen zijn van de demonstranten.

Waarom laten ze dit niet zien?

https://twitter.com/EWdeVlieger/stat...45290514448384

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Ik moest zo rond 18:45 snel op de Coolsingel zijn. Ben door de Lijnbaan gaan lopen. Het viel me op dat weinig mensen een mondkapje op hadden. Ik zat net op de Lijnbaan en een jongedame, studentje of zo sprak me aan dat een mondkapje verplicht is en reikte mij een mondkapje aan. Ik zei haar kijk, vrijwel niemand heeft een mondkapje op. Ik nam het aan en stak het in mijn broekzak en liep verder. Op de winkelruiten zag je wel dat de winkels je niet binnenlaten zonder mondkapje. Zeker 75 % droeg geen mondkapje op de Lijnbaan en de Coolsingel toen ik er liep. Hoe het is in de middaguren weet ik niet.
      Je was verbaasd dat weinig mensen een mondkapje op hadden naar jij bent hetzelfde als zij want jij deed het ook niet op

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

De sentimenten zijn hier hetzelfde als bij het rookverbod. Iedereen beriep zich daarbij op zijn zogenaamde rechten. Dat anderen daardoor in gevaar kunnen komen, deed er blijkbaar niet toe. Maar in de loop der jaren zijn er wel vele mensen overleden door de tabaksrook van anderen.

Ik vind het ronduit bizar. Als je zo'n demonstrant tegen mondkapjes met maar één vinger aanraakt - dan kan het heel link voor je worden. Maar anderen eventueel met een dodelijke ziekte besmetten, dat behoort blijkbaar tot de onaantastbare heilige vrijheid voor die idioten.

Daarnaast is er ook nog iets anders. Iedereen schreeuwt (en terecht) dat de zorgverleners beter betaald moeten worden - maar zouden die zorgmedewerkers niet veel beter af zijn als iedereen eraan wil meewerken dat we niet meer opnieuw in eenzelfde situatie belanden als enige maanden geleden. Van die zorgmedewerkers zijn er ook een aantal aan Corona overleden - mede door toedoen van zich onverantwoordelijk gedragende mensen.

Kortom: je eigen vermeenden rechten zomaar boven die van anderen stellen is hypocriet. Dat vind ik.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten