khadija doet aangifte.. - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/3 EersteEerste ... 23
    Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: khadija doet aangifte..

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

Standaard Re: khadija doet aangifte..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ik vind het niet erg door "iedereen" (dat is jouw bewering) eventueel uitgekotst te worden, want ik ben hier niet op zoek naar bevestiging van mijn gelijk en al helemaal niet naar vriendschap.

Jij bent alles behalve vies van framen, liegen, beschimpen, uitdagen, oproepen tot geweld etc. Je bent zélf minstens zo erg als dát wat je zogenaamd zegt te bestrijden.

Ja ik ben tegen geweld. Vooral ook tegen het leger en al helemaal tegen oorlog. Alleen als je je moet verdedigen is geweld onvermijdelijk. Ik vind dus geweld tegen geweldloze mensen - bijvoorbeeld Arib - niet verdedigbaar. Verder ben ik ook tegen vandalisme, diefstal etc, wat ook een vorm van geweld is.
      je bent hier om mensen te framen. voornamelijk marokkanen. je zit hier screenshots te maken en dat soort geneuzel. je haalt zaken uit diens verband te halen om mensen te criminaliseren. iets dat ook bij je achtergrond past als nazi door handtekeningen te verzamelen voor je nazi-vriendjes. oftewel een compleet gedrocht. nu ben je een soort van charmeoffensief bezig om je kutpersoontje hier verder te verbloemen.

oftewel, je kletst uit je reet. lui zoals jij zal ik zeker blijven bestrijden. ik heb gedrochten tien keer erger dan jou bestreden. ik ben dus zeker niet onder de indruk van je achterlijke achterhaalde politieke spelletjes hier.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      je bent hier om mensen te framen. voornamelijk marokkanen. je zit hier screenshots te maken en dat soort geneuzel. je haalt zaken uit diens verband te halen om mensen te criminaliseren. iets dat ook bij je achtergrond past als nazi door handtekeningen te verzamelen voor je nazi-vriendjes. oftewel een compleet gedrocht. nu ben je een soort van charmeoffensief bezig om je kutpersoontje hier verder te verbloemen.

oftewel, je kletst uit je reet. lui zoals jij zal ik zeker blijven bestrijden. ik heb gedrochten tien keer erger dan jou bestreden. ik ben dus zeker niet onder de indruk van je achterlijke achterhaalde politieke spelletjes hier.
      Okay, ik heb gezegd wat ik van jouw reactie vindt. Jij hebt daar wat over gezegd en het is duidelijk dat onze gedachten daarover ver uit elkaar liggen. Als ik op je laatste post weer zou reageren dan zou ik in herhaling vallen en jij vermoedelijk dito. Ik laat het hier maar bij dus. Ik heb alle argementen die ik kan bedenken naar voren gebracht. Als dat jou niet overtuigt doen herhalingen dat ook niet. Dat is dus verloren energie en tijd. Vriendelijke groeten.

Prikker Chira wa3ra's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      7

Volgens mij ben jij een beetje flief op haar Oiseau...........
      You've been a'messin' where you shouldn't 've been a'messin'
      (Nancy Sinatra - These Boots Are Made for Walkin')

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Robert is een latente moslim.

Nee.

Robert is latent moslim. Zo, dat is beter.

Ik vind het niet erg door "iedereen" (dat is jouw bewering) eventueel uitgekotst te worden, want ik ben hier niet op zoek naar bevestiging van mijn gelijk en al helemaal niet naar vriendschap.

Jij bent alles behalve vies van framen, liegen, beschimpen, uitdagen, oproepen tot geweld etc. Je bent zélf minstens zo erg als dát wat je zogenaamd zegt te bestrijden.

Ja ik ben tegen geweld. Vooral ook tegen het leger en al helemaal tegen oorlog. Alleen als je je moet verdedigen is geweld onvermijdelijk. Ik vind dus geweld tegen geweldloze mensen - bijvoorbeeld Arib - niet verdedigbaar. Verder ben ik ook tegen vandalisme, diefstal etc, wat ook een vorm van geweld is.

Marokkanen المغاربة ⵎⵓⵔⴰⴽ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chira wa3ra Bekijk Berichten
      Volgens mij ben jij een beetje flief op haar Oiseau...........
      n3am maar ze is onbereikbaar.
      Boil the water and the scum will rise to the top
      ⴰⵎⴰⵣⵉⵖ wise saying.

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745198

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten

Robert is een latente moslim.

Nee.

Robert is latent moslim. Zo, dat is beter.
      Perfect in taal, en nog mensenkennis ook.

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Ik praat niet meer tegen jou. Jij prikt me en gaat dan verstoppertje spelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Perfect in taal, en nog mensenkennis ook.

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745198

.
      Eigen schuld, lewd boy.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

Okay, ik heb gezegd wat ik van jouw reactie vindt. Jij hebt daar wat over gezegd en het is duidelijk dat onze gedachten daarover ver uit elkaar liggen. Als ik op je laatste post weer zou reageren dan zou ik in herhaling vallen en jij vermoedelijk dito. Ik laat het hier maar bij dus. Ik heb alle argementen die ik kan bedenken naar voren gebracht. Als dat jou niet overtuigt doen herhalingen dat ook niet. Dat is dus verloren energie en tijd. Vriendelijke groeten.
      ben je nou nog steeds uit je reet aan het knetteren. jij hebt gewoon mijn reactie uit een andere topic geframed om je onnozele schijnheiligheid aan de tiranlijntjes op deze site te laten aanschouwen. niets meer, niets anders. geen andere bullshit uitkramen. onze gedachtes bestaan niet. mijn gedachtes en jouw gedachten zijn niet samen te brengen. nog zo'n achterlijke charmeoffensief dat je tracht te linken. mag je bij die bepaalde mongooltjes uitproberen op deze site, maar ik trap daar niet zo makkelijk in. ok, fijn, en nou opdonderen.

1 ding, ik heb flight simulator 2020 draaien, ik wil een controller, geen dure, eentje die goed is. ik weet dat jij iets met vliegtuigen hebt en een natte droom hebt om een vliegtuig op mekka tijdens de hadj tracht neer te storten; ik zoek een goede sim-controller voor de pc. of doe je daar niet aan? je bent zeker zo'n vliegtuigspotter. the tfu gewoon als je dat bent.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten