Marokkanen zijn de enige blanken die nog wereldrecords hebben in atletiek (loopafstanden). - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/11 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 104

Onderwerp: Marokkanen zijn de enige blanken die nog wereldrecords hebben in atletiek (loopafstanden).

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Standaard Re: Marokkanen zijn de enige blanken die nog wereldrecords hebben in atletiek (loopafstanden).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Volgens de rassenleer zijn wij blanken. Imazighen zijn samen met de Saami de oudste blanke volkeren.
      Volgens 'de rassenleer'?

Bestaat dat? De rassenleer? Echt? Waar? Welke? En welke criteria worden gehanteerd?
      Blanke volkeren?

Je weet toch wel dat de meeste 'volkeren' verschillende malen van kleur zijn gewisseld?

De home sapiens was donker toen hij zich in Europa vestigde, werd blank, vervolgens weer donker (in Europa) en vervolgens weer blank.

Er bestaan volgens mij geen 'volkeren' en 'huidskleuren'. Dat is allemaal tijdelijk. Ook wat een volk is, is niet eenduidig.
      Welke criteria? Genetisch? Dan ga je de culturele kenmerken missen. Cultureel, dan mis je de genetische.

'Volk' is een uitvinding van machthebbers, die dringend een voertuig nodig hebben voor het mobiliseren van kannonenvlees.

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Standaard Re: Marokkanen zijn de enige blanken die nog wereldrecords hebben in atletiek (loopafstanden).

Ja daaaahag! Was ik net gewend aan mijn nieuwe blankenprivilege, komt hij weer.

Ik ben blank! En ik wil superieur doen en als het kan ook een beetje landjepikken.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Volgens 'de rassenleer'?

Bestaat dat? De rassenleer? Echt? Waar? Welke? En welke criteria worden gehanteerd?
      Blanke volkeren?

Je weet toch wel dat de meeste 'volkeren' verschillende malen van kleur zijn gewisseld?

De home sapiens was donker toen hij zich in Europa vestigde, werd blank, vervolgens weer donker (in Europa) en vervolgens weer blank.

Er bestaan volgens mij geen 'volkeren' en 'huidskleuren'. Dat is allemaal tijdelijk. Ook wat een volk is, is niet eenduidig.
      Welke criteria? Genetisch? Dan ga je de culturele kenmerken missen. Cultureel, dan mis je de genetische.

'Volk' is een uitvinding van machthebbers, die dringend een voertuig nodig hebben voor het mobiliseren van kannonenvlees.

Volg de lijn vanaf de pygmeen, dan kom je bij de ethiopiers en dan het eerste blanke volk, de imazighen.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Ik heb een hazelnootkleurtje. Beetje lichtbruin zeg maar. Ik ben niet blank.

Maar horen we nu bij blank?

* Shitteraccount aanmaakt en halfslachtig over al die dobbernegers, onze Zwarte Piet en minderminderminderproces klaagt *
      Als het Rev uitkomt zijn jullie blank en als het niet uitkomt zijn jullie niet blank.

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Alleen bij de mannen gekeken zeker?

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Ja Whatever Baby!

Kom, gaan we klagen over die asielzoekers en die kutMarokkanen. En bestaat Stormfront nog, ik heb er zin an!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Als het Rev uitkomt zijn jullie blank en als het niet uitkomt zijn jullie niet blank.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten

Ik daag je uit om een citaat te plaatsen waar ik beweer dat Imazighen niet-blank zijn.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Volg de lijn vanaf de pygmeen, dan kom je bij de ethiopiers en dan het eerste blanke volk, de imazighen.
      Ja, nee, dat geloof ik wel, dat er zo'n schemaatje bestaat. Maar als ik Amsterdammers en Rotterdammers op een papiertje schrijf en er een recht lijntje tussen trek heb ik nog niet de verwantschap tussen twee rassen aangetoond (vind ik dan weer, maar ik ben dan ook rete kritisch).

Maar waar is dit op gebaseerd? (en waarom worden innuits als eskimos aangeduid)? Wie heeft dit verzonnen? Waar komen de termen vandaan? (Lees: welke volkeren zijn er dan en op welke gronden en wat zijn de criteria voor blank? enz. enz.) Wat is het wetenschappelijk gehalte van deze leer? Of is dit een beetje vrijschwebend gebaseerd op de verzamelde werken van dr. Lombroso en dr. Mengele?

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Ik daag je uit om een citaat te plaatsen waar ik beweer dat Imazighen niet-blank zijn.
      Jij denkt dat ik al jouw nietszeggende citaten allemaal ga doorspitten. Hahahahahaha ik heb wel betere dingen te doen.

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Ja Whatever Baby!

Kom, gaan we klagen over die asielzoekers en die kutMarokkanen. En bestaat Stormfront nog, ik heb er zin an!
      geen flauw idee of dat nog bestaat. Ook geen flauw idee wat ze doen. Ken alleen stormtroopers van star wars

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten