Marokkanen zijn de enige blanken die nog wereldrecords hebben in atletiek (loopafstanden).
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/11 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 103

Onderwerp: Marokkanen zijn de enige blanken die nog wereldrecords hebben in atletiek (loopafstanden).

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Standaard Marokkanen zijn de enige blanken die nog wereldrecords hebben in atletiek (loopafstanden).

'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Standaard Re: Marokkanen zijn de enige blanken die nog wereldrecords hebben in atletiek (loopafstanden).

27 % van de wereldrecords van alle (individuele) loopafstanden tussen 100- en 10.000m zijn in handen van Marokko.

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Standaard Re: Marokkanen zijn de enige blanken die nog wereldrecords hebben in atletiek (loopafstanden).

Ik heb een hazelnootkleurtje. Beetje lichtbruin zeg maar. Ik ben niet blank.

Maar horen we nu bij blank?

* Shitteraccount aanmaakt en halfslachtig over al die dobbernegers, onze Zwarte Piet en minderminderminderproces klaagt *
      8-8-2020; world, watch out: little newtonfreudeinsteinshakespearehitlers coming to a theater near you. You fuck with me, you fuckin' with the best.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

waarom staat said aouita niet in die lijst namen? heeft toch wel behoorlijke prestaties geleverd zo eind jaren 80.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      waarom staat said aouita niet in die lijst namen? heeft toch wel behoorlijke prestaties geleverd zo eind jaren 80.

Zijn records zijn al verbroken door anderen. Daarom komt ie niet op het lijstje voor.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Ik heb een hazelnootkleurtje. Beetje lichtbruin zeg maar. Ik ben niet blank.

Maar horen we nu bij blank?

* Shitteraccount aanmaakt en halfslachtig over al die dobbernegers, onze Zwarte Piet en minderminderminderproces klaagt *
      Volgens de rassenleer zijn wij blanken. Imazighen zijn samen met de Saami de oudste blanke volkeren.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Binnenkort komt nog een wereldrecord erbij inchallah van Sofian El Bakkalli

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Ik begrijp niet waar die behoefte vandaan komt om namens het volk of natie een sportieve prestatie te leveren en daar als natie en/of volk vervolgens trots op te zijn. Als Nedeland met voetbal of welke andere sport bijvoorbeeld op de laatste plaats zou eindigen op de wereldranglijst dan voel ik daar niks bij. Datzelfde geldt ook voor kampioen worden namens de natie of het volk. Ik vind dat van geen waarde. Het is wel heel armoedig de eer van een land of volk te ontlenen aan de prestatie van een inidividu. Mensen kunnen eventueel trots zijn op eigen prestaties, maar niet op die van anderen. Ik kijk nooit naar welk sportevenement dan ook op televisie waar sporters namens Nederland of wel land dan ook aan deelnemen. Ik misgun geen enkele sporter een overwinning. De beste mag van mij winnen en een verlies beschouw ik dan ook niet als een soort vernedering. Hulde aan alle sporters die winnen en verliezen.

Tot slot nog iets wat natuurlijk helemaal verschrikkelijk is namelijk hooligans die publieke en private eigendommen slopen vanuit emotie over de overwinning of het verlies na een wedstrijd. Wat een simpel sportevenement bij mensen soms losmaakt. Afgrijselijk gewoon.

Sport moet mensen bij elkaar brengen en niet tot een soort vijanden maken. Verliezen of winnen is inherent aan
      deelname. Verliezen is geen schande of vernedering.

Als ik op de fiets ingehaald wordt door iemand die een betere conditie heeft doet mij dat niks. Het fietsen wordt er niet minder plezierig om. Ik heb dat soms ook met wandelen in de bergen. Dan lopen mensen mij soms voorbij. Nou en? Het is geen wedstrijd. Ik groet die mensen altijd en heb soms ook een praatje als ze geen haast hebben. Want je deelt als wandelaar met andere wandelaars ook de liefde voor de schoonheid van de natuur en de bergen.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ik begrijp niet waar die behoefte vandaan komt om namens het volk of natie een sportieve prestatie te leveren en daar als natie en/of volk vervolgens trots op te zijn. Als Nedeland met voetbal of welke andere sport bijvoorbeeld op de laatste plaats zou eindigen op de wereldranglijst dan voel ik daar niks bij. Datzelfde geldt ook voor kampioen worden namens de natie of het volk. Ik vind dat van geen waarde. Het is wel heel armoedig de eer van een land of volk te ontlenen aan de prestatie van een inidividu. Mensen kunnen eventueel trots zijn op eigen prestaties, maar niet op die van anderen. Ik kijk nooit naar welk sportevenement dan ook op televisie waar sporters namens Nederland of wel land dan ook aan deelnemen. Ik misgun geen enkele sporter een overwinning. De beste mag van mij winnen en een verlies beschouw ik dan ook niet als een soort vernedering. Hulde aan alle sporters die winnen en verliezen.

Ik zat op je reactie te wachten.

Ik had verwacht dat jij zou reageren met dat het een prestatie is van een individu en dat je daar niet trots op zou moeten en/of daar trots aan zou moeten ontlenen.

(In principe ben ik het daar mee eens.)

Ware het niet dat bij negatieve zaken/daden van individuele Marokkanen, Marokkanen als groep daar op worden aangesproken en sterker nog, de hele Marokkaanse cultuur en identiteit wordt continu als negatief geframed.

Dat is niet consequent héh.

Bij zaken die positief uitvallen voor Marokkanen mag je daar niet trots op zijn, immers het is een prestatie van een individu.

Bij negatieve zaken van een individuele Marokkaan, moet de hele Marokkaanse gemeenschap dat zich aanrekenen.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik zat op je reactie te wachten.

Ik had verwacht dat jij zou reageren met dat het een prestatie is van een individu en dat je daar niet trots op zou moeten en/of daar trots aan zou moeten ontlenen.

(In principe ben ik het daar mee eens.)

Ware het niet dat bij negatieve zaken/daden van individuele Marokkanen, Marokkanen als groep daar op worden aangesproken en sterker nog, de hele Marokkaanse cultuur en identiteit wordt continu als negatief geframed.

Dat is niet consequent héh.

Bij zaken die positief uitvallen voor Marokkanen mag je daar niet trots op zijn, immers het is een prestatie van een individu.

Bij negatieve zaken van een individuele Marokkaan, moet de hele Marokkaanse gemeenschap dat zich aanrekenen.
      Ja, met dat tweede (negatieve zaken) heb je wel een punt Revisor. Het klopt dat dit niet consequent is. En natuurlijk ook niet correct. Wat je zegt klopt helemaal en daar is dan ook niks tegen in te brengen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten