Ja hoor, de dag die je dat zou komen - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/5 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 42

Onderwerp: Ja hoor, de dag die je dat zou komen

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556378

Standaard Re: Ja hoor, de dag die je dat zou komen

Oh ongelukkige. Wat jij hebt gezegd kan nooit meer ontzegd worden.

Mijn oudtante, zwaar dementerende, kon zich nog haarfijn voor de geest halen op welke momenten, door wie op welk moment en aangaande welke bil, de gevraagde maar ongewenste antwoorden werden gegeven.

NB tegen de tijd dat de vraag met voorgebakken ontkenning wordt gesteld ('vind je niet dat ik in deze broek...') kun je maar beter direct de relatietherapeut inschakelen. Een juist antwoord is nl onmogelijk.

(ja, ik ben gescheiden, hoezo?)

Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556378

Overigens vind ik dit een interessante draad.
      Boeiend :-)

Niet zo belangrijk Soldim's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      371835

Trouw een buitenlandse, dan kan je in ieder geval de eerste twintig jaar volhouden dat je haar niet goed verstaan hebt.

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Waarom ben jij uiteindelijk gescheiden dan? Werd he ook geestelijk mishandeld?

Bedoel je dat de vrouwen dat als strikvraag hanteren? Zodat ze even niet in de keuken hoeven staan bijvoorbeeld? Ik bedoel, waarom vraag je zulke vragen aan mij! We zijn toch al getrouwd, lekker boeiend hoe we er uitzien. Het leven is toch al voorbij. Toch? Toen we niet getrouwd waren vroeg ze nooit kledingadvies.

Nee, ik vind het maar raar, dat getrouwd zijn.

@ Mark: goed advies! Daar kom je nu pas mee. Nu moet ik eerst wachten tot de schijt ons dood, nou ja haar dan.

Verder erg leuke meid hoor, voordat mensen raar gaan denken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Oh ongelukkige. Wat jij hebt gezegd kan nooit meer ontzegd worden.

Mijn oudtante, zwaar dementerende, kon zich nog haarfijn voor de geest halen op welke momenten, door wie op welk moment en aangaande welke bil, de gevraagde maar ongewenste antwoorden werden gegeven.

NB tegen de tijd dat de vraag met voorgebakken ontkenning wordt gesteld ('vind je niet dat ik in deze broek...') kun je maar beter direct de relatietherapeut inschakelen. Een juist antwoord is nl onmogelijk.

(ja, ik ben gescheiden, hoezo?)

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Ik als Riffijn maak bezwaar dat je over je vrouw spreekt. Een echte Riffijn praat niet in het openbaar over zijn vrouw met anderen. Ook niet als grapje.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Echt?

Man, niets is wat het lijkt. Of wel. Welke vrouw?

Bovendien, zij begon!

Maar écht? Droogkloot jij. Ik probeer gewoon zo veel mogelijk onzin uit mijn systeem te gooien joh, laat me.

Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556378

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Waarom ben jij uiteindelijk gescheiden dan? Werd he ook geestelijk mishandeld?

Bedoel je dat de vrouwen dat als strikvraag hanteren? Zodat ze even niet in de keuken hoeven staan bijvoorbeeld? Ik bedoel, waarom vraag je zulke vragen aan mij! We zijn toch al getrouwd, lekker boeiend hoe we er uitzien. Het leven is toch al voorbij. Toch? Toen we niet getrouwd waren vroeg ze nooit kledingadvies.
      Voila, je weet het wel, maar wilt het nog niet toegeven.

Wat ze je er ook niet bij verteld is dat zij een maal per week, 's nachts, wanneer jij ligt te slapen (op de bank, inmiddels) het huis uit sluipt en in de kelder van een groot gebouw, met alle pas getrouwde vrouwen bij eenkomt om de week te evalueren en de acties voor komende week uit te stippelen.

De wat langer getrouwden hebben hun eigen bijeenkomst, want iedere periode vraagt om periode eigen tacjtieken en strategieen.Zo ben jij bijv. nog lang niet murw. Jij vraagt je actief dingen af. Bent nog oprecht verbaasd, vraagt je af of het wellicht aan jou ligt. Jij zult dus anders moeten worden benaderd dan iemand die z'n koperen jubileum al achter de rug heeft,stil door het leven gaat en zich vissen als hobby heeft toegeigend, beseffend dat hij nooit meer dichter bij iets dat op een vrouwelijk geslachtsdeel zal komen dan wanneer hij een vangst een paar dagen in z'n emmer houdt.

Waarom gescheiden? Ik vond dat het zaakje begon te stinken.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Verder: je laatste zin. Vind ik echt niet kunnen. You Old Dirty Bastard.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Voila, je weet het wel, maar wilt het nog niet toegeven.

Wat ze je er ook niet bij verteld is dat zij een maal per week, 's nachts, wanneer jij ligt te slapen (op de bank, inmiddels) het huis uit sluipt en in de kelder van een groot gebouw, met alle pas getrouwde vrouwen bij eenkomt om de week te evalueren en de acties voor komende week uit te stippelen.

De wat langer getrouwden hebben hun eigen bijeenkomst, want iedere periode vraagt om periode eigen tacjtieken en strategieen.Zo ben jij bijv. nog lang niet murw. Jij vraagt je actief dingen af. Bent nog oprecht verbaasd, vraagt je af of het wellicht aan jou ligt. Jij zult dus anders moeten worden benaderd dan iemand die z'n koperen jubileum al achter de rug heeft,stil door het leven gaat en zich vissen als hobby heeft toegeigend, beseffend dat hij nooit meer dichter bij iets dat op een vrouwelijk geslachtsdeel zal komen dan wanneer hij een vangst een paar dagen in z'n emmer houdt.

Waarom gescheiden? Ik vond dat het zaakje begon te stinken.

Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik heb eigenlijk nooit meer een reality soap meer gekeken na Laguna Beach, veelste druk gehad met me eigen realiteits show, mensen vragen me serieus of mijn leven ook net als dat in Greys Anatomy is, ik zet dan me beste poker face op.

Maar voor deze reality soap van Glijdende Rechter en Kanz maak ik wel tijd voor vrij hoor, die kijkt wel lekker weg met salted caramel popcorn en een gembertheetje.
      We moeten er nog wel een naam voor verzinnen, ik acht jullie creatief genoeg om er 1 te verzinnen.
      Ik heb zo het vermoeden dat het onder de genre 'Science fiction valt' maar het is aan Glijdende rechter en Kanz om daar uitsluitsel over te geven.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Echt?

Man, niets is wat het lijkt. Of wel. Welke vrouw?

Bovendien, zij begon!

Maar écht? Droogkloot jij. Ik probeer gewoon zo veel mogelijk onzin uit mijn systeem te gooien joh, laat me.

Ik wil de jonge onschuldige Riffijntjes die eventueel meelezen beschermen. Dat ze niet denken dat dit bij onze normen en waarden hoort.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten