Ja hoor, de dag die je dat zou komen
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/5 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 42

Onderwerp: Ja hoor, de dag die je dat zou komen

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Standaard Ja hoor, de dag die je dat zou komen

Zonet was het dan zover. Door al die series op tv had ik geleerd dat je vliegensvlug moest reageren, maar ik twijfelde net iets te lang. Nu is ze boos.

Ze vroeg aan mij of ze niet te dik leek in die jurk. Waarom vraag je dat aan mij!

Nu wil ze opeens niet koken, omdat we kennelijk moeten afvallen. Even opzoeken hoe Al Bundy dit zou oplossen, want dat getrouwd zijn is geen sinecure heb ik gemerkt. Van 's morgens vroeg tot ' s avonds laat is het een mijnenveld. Is dat normaal?
      8-8-2020; world, watch out: little newtonfreudeinsteinshakespearehitlers coming to a theater near you. You fuck with me, you fuckin' with the best.

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374965

Standaard Re: Ja hoor, de dag die je dat zou komen

I tried to get DGR to fix the driveway a long time ago. But his philosophy is why improve a home you're only going to live in anyway?

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Zijn hier geen getrouwde mensen met tips? Want nu begint dat wijf weer te zeuren. Nu over hoe ik zap. Ik zap op een bepaalde manier, een voor mijn hersens efficiente manier. Als ik naar kanaal 12 moet, dan druk ik eerst 2 x op 11 en druk ik daarna 1 x op het pijltje omhoog bij CH.

Kanaal 91? Logisch: 2 x 8 en daarna 3x CH pijl omhoog. Dit alles supersonisch snel. Ik snap niet dat mensen eerst een 9 indrukken en daarna heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal met hun dikke, luie duim diagonaal oversteken naar de 1. Onlogisch, inefficient en tijdrovend. Want stel dat je niet snel genoeg bij die 1 komt. Zit je op kanaal 9!

Zij vindt dus van niet. Ik ben stiekem al bezig met een blijf van mijn lijf -huis, en nu laat ik haar maar zappen. We kijken nu kanaal 9.

Sportfreakje Karin.N's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2473539

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Zijn hier geen getrouwde mensen met tips? Want nu begint dat wijf weer te zeuren. Nu over hoe ik zap. Ik zap op een bepaalde manier, een voor mijn hersens efficiente manier. Als ik naar kanaal 12 moet, dan druk ik eerst 2 x op 11 en druk ik daarna 1 x op het pijltje omhoog bij CH.

Kanaal 91? Logisch: 2 x 8 en daarna 3x CH pijl omhoog. Dit alles supersonisch snel. Ik snap niet dat mensen eerst een 9 indrukken en daarna heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal met hun dikke, luie duim diagonaal oversteken naar de 1. Onlogisch, inefficient en tijdrovend. Want stel dat je niet snel genoeg bij die 1 komt. Zit je op kanaal 9!

Zij vindt dus van niet. Ik ben stiekem al bezig met een blijf van mijn lijf -huis, en nu laat ik haar maar zappen. We kijken nu kanaal 9.

Het is hele simpel: a happy wife gives a happy life

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Ja, 2 weken geleden, toen ik haar kocht, leek het me een happy wijf ja. Ik kreeg mijn bedenkingen toen ze doodleuk naar de wc ging terwijl ik nog in huis was (niet de afspraak!) en toen ze zonder gêne in een oma onderbroek naast me ging slapen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Ik voel me genaaid.

Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374965

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin.N Bekijk Berichten
      Het is hele simpel: a happy wife gives a happy life
      Zo is dat. Snap jij dat nou? Heb je een overduidelijk zichtbare grote wasmand in de badkamer staan, moet meneer zijn kleren er net naast, op, voor, en nog een hele rits aan voorzetsels, behalve IN, gooien.

Als het om voetbal gaat, eist 'ie dat de bal de goal ingaat, dus zo moeilijk zou het niet moeten zijn, toch, maar helaas, dit wil er bij die man absoluut niet in.

En laat me niet beginnen over stofzuigen... Na 3 minuten kan de woonkamer toch never nooit brandschoon zijn? Waarom ziet hij die stofjes niet? *haalt stofzuiger opnieuw uit de berging*

Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374965

Zo, elk hoekje en kiertje aangepakt... Even in alle rust bijkomen met een kopje thee voor hij wakker wordt (zul je net zien dat hij zo met z'n vieze sokken binnen komt wandelen. ).

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Je komt ongeloofwaardig over. Elke goede verstaander kan lezen dat ik geloofwaardiger overkom - kijk hoe gedetailleerd ik het zappen beschrijf - en dat ik het slachtoffer ben.

Maar serieus, waar gaan we op vakantie? Ik heb de laatste week, stiekem, heel veel naar Investigation Discovery gekeken. Echt leuke programma's! Ik zit vol ideeën. Van Aphrodite geleerd.

Nu echt serieus: Texel? Noem eens iets. Wat is leuk en uit te houden met elkaar, in Nederland.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kanz Bekijk Berichten
      Zo, elk hoekje en kiertje aangepakt... Even in alle rust bijkomen met een kopje thee voor hij wakker wordt (zul je net zien dat hij zo met z'n vieze sokken binnen komt wandelen. ).
      8-8-2020; world, watch out: little newtonfreudeinsteinshakespearehitlers coming to a theater near you. You fuck with me, you fuckin' with the best.

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402414

is dit maroc.nl of TLC?
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Tender loving care.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten