Waarom zijn recht extremisten bang voor de Islam? - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/5 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 42

Onderwerp: Waarom zijn recht extremisten bang voor de Islam?

Marokkanen المغاربة ⵎⵓⵔⴰⴽ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard Re: Waarom zijn recht extremisten bang voor de Islam?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      More seriously, who cares about what they think ? Do you think they care about YOU think about them ?

You shouldn’t give them any importance.
      More seriously,

Ik denk dat zij dit ook zullen snappen :

(Ik citeer)

{Say: ‘Unbelievers!

I do not worship what you worship, nor do you worship what I worship.

I shall never worship what you worship, nor will you ever worship what I worship.

You have your own religion and I have mine.} (Al-Kafirun 109: 1-6)

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199465

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      More seriously,

Ik denk dat zij dit ook zullen snappen :

(Ik citeer)

{Say: ‘Unbelievers!

I do not worship what you worship, nor do you worship what I worship.

I shall never worship what you worship, nor will you ever worship what I worship.

You have your own religion and I have mine.} (Al-Kafirun 109: 1-6)
      That’s it. If they’re not happy in multicultural/faith Europe, they can go and live somewhere else. Not our problem, it’s theirs. Easy peasy.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      That’s it. If they’re not happy in multicultural/faith Europe, they can go and live somewhere else. Not our problem, it’s theirs. Easy peasy.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten

de mens praat teveel, schrijft teveel omdat onzin verkopen dat vereist onder regie van satan.
      Schrijft "teveel" zeg je?

Oh , nou ja jij zit hier op dit fourm afgerond aan een gemiddelde van 9 berichten per dag en ik slechts 2.

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Ik wil ook wat zeggen.

Deze oeverloze redetwist brengt niets goeds. TOT nu dan, want ik ben de vertegenwoordiger van het goede. Ik geloof dat Oeso in de war is en denkt dat hij atheisten en andersdenkenden tot inkeer denkt te kunnen brengen. Dat mag hij denken. Maar misschien is het dan een idee om consequent te zijn. Immers, de islaam is consequent. Mensen aanvallen, ook al is het maar op het internet, is niet islamitisch.

Maar ik blijf het laf vinden en een gebrek aan zingeving, dat jij, Wazig, en jij, Robert, hier nog op in gaan.

Provoceren is niet des islaams, jullie zijn oud genoeg om daar niet op in te gaan.

Ik ben het bijvoorbeeld vaak eens met Robert, ook nu weer. De Islaam - en nu doe ik het eens onnederlands met een hoofdletter schrijven, maar ik wilde eigenlijk gewichtig doen met tussenstreepjes in een nog steeds correcte zin - is inderdaad totalinogwattes.

Meer dan welke overtuiging ook op deze planeet aarde is deze totalitairistische ideologie de enige die stand houdt. Het kapitalisme komt er een beetje bij in de buurt. Maar ik hoef niemand uit te leggen, dat het kapitalisme als ideologie op haar retour is. De islaam, beste vrienden, blijft. De zelfde boodschap al 1400 jaar. Onveranderd en compromisloos. Dat is waarom de mensen bang zijn, denk ik.

Maar ik vind dat elk mens vragen mag stellen bij, ja zelfs zijn onvrede mag uiten over een wereld waarin totalitariteit dreigt. Totalitaire systemen, zo heeft de geschiedenis bewezen, heeft alleen maar narigheid gebracht. Ik snap dus die angst wel. Als ik geen moslim was, dan zou ik ook bang zijn. Maar ik geloof echt dat de islaam een pure boodschap van de vrede is. De toekomst zal dat bewijzen.

En oja, de islaam is niet homofoob. Mensen zijn homofoob. Veel moslims weten zich geen raad met homofilie, dat is niet per se islameigen. Ook hier weer: ik geloof dat er een God bestaat en ik geloof dat homomensen op de wereld zijn met toestemming van God. Ik ben moslim.
      Niet de perfecte moslim ofzo, voordat mensen gaan denken. Ik ben gewoon tof enzo.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Oisseau reageert op provocaties van rechts-extremisten in Zweden waar ze met de Koran op straat gingen voetballen en het publiekelijk gingen verbranden.

Hij uit zijn frustraties en de atheisten hier duiken er meteen bovenop.

Kwestie miscommunicatie en onbegrip voor andermans leefwereld.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

De Islam haters hier zullen elke kans benutten om hun afkeer en haat te uiten .. wat voorspelbaar is gelet op wie in de kern zijn en ze moeten uiteindelijk hun voorkeur voor dit forum legitimeren .. dus dit..

Wat nog erger zijn het gasten die menen moslim te zijn en toch het niets doet om de Koran te zien verbranden en alles wat de Islam lief is wordt aangevallen ..

( Ik hoef geen naam te noemen want hij herkent zichzelf )

In de kern weet ieder van ons wat hij waard is.
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 30-08-20 om 17:16.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Schrijft "teveel" zeg je?

Oh , nou ja jij zit hier op dit fourm afgerond aan een gemiddelde van 9 berichten per dag en ik slechts 2.
      Ik zit thuis en jij?

Stille wateren 7eloua's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      491764

Afgelopen week zijn er ook een aantal korans opgegeten en verscheurd (door exmoslims en een christen apologist bekend op youtube). To make a statement tegen een aantal 'vertegenwoordigers' van islam en da3wah. Ik vind het jammer, want wat heeft de rest van de moslims ermee te maken terwijl je ook hen eventueel kwetst door hun heilige teksten op die manier te behandelen...but then again, blijkbaar zien ze geen krachtigere manier om hun punt te maken en de teksten betekenen voor hen toch niks meer als exmoslim.
      Laatst gewijzigd door 7eloua; 30-08-20 om 20:33.
      “And sometimes I have kept my feelings to myself, because I could find no language to describe them in.”
      — Jane Austen, Sense and Sensibility

Highly Special Person

19-06-2004

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7eloua Bekijk Berichten
      Afgelopen week zijn er ook een aantal korans opgegeten en verscheurd. To make a statement tegen een aantal 'vertegenwoordigers' van islam (...)
      Dat zijn totaal contraproductieve, geweldadige acties die nog meer geweld uitlokken. Wie tégen iets is moet dat op een geweldloze manier uiten via het debat. Sowieso is het vernietigen van korans een ontzettende domme actie die totaal niet tot het eventueel gewenste doel zal leiden. Wat een stel paupers en hersenlozen die dit doen. Dit zet alleen maar aan tot meer wederzijds wantrouwen. Ik neem bij deze afstand van de acties van dit soort debielen. En helaas zijn dit soort extreemrechtse lieden vaak ook nog homofoob. Dus ook niet al te slim volk.

Ik ben overigens helemaal niet bang voor de islam. Ook niet voor Oiseau...
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten