Schrappen strafblad voor coronaboete omdat Grapperhaus ook strafbaar is, is hypocriete politiek - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/6 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 51

Onderwerp: Schrappen strafblad voor coronaboete omdat Grapperhaus ook strafbaar is, is hypocriete politiek

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Standaard Re: Schrappen strafblad voor coronaboete omdat Grapperhaus ook strafbaar is, is hypocriete politiek

Ik had op 'ja' gestemd...

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Standaard Re: Schrappen strafblad voor coronaboete omdat Grapperhaus ook strafbaar is, is hypocriete politiek

Ik heb op 'Nee' gestemd en ik kreeg 'Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge'.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten

Ik had op 'ja' gestemd...

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Behoor jij dus tot de "domme meerderheid" haha... Nee, grapje. Die boete vond ik sowieso al niks. Wat er op de bruiloft is gebeurd vind ik niet schokkend. Maar als hij vanwege de voorbeeldfunctie toch af moet treden vind ik dat wel logisch weer. Echter als je het mij zou vragen haal ik mijn schouders er over op. Iedereen mag fouten maken, dus ook een minister. Maar goed, de meeste stemmen gelden. Als hij eventueel weg moet heeft ie zo weer een leuk baantje, want zo gaat dat.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

"Mogen wij wel"...

Ik bedenk me opeens: mogen wij Marokkanen en moslims eigenlijk wel een mening hebben over deze kwestie. Ik bedoel: we zijn maar te gast hier enzo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Even aan Eric vragen.
      Eigenlijk heb ik als Nederlander wonende in het buitenland, zonder plannen ooit terug te keren, al helemaal geen recht mij te bemoeien met de Nederlandse politiek en samenleving. En ik vind persoonlijk dat ik als buitenlander wonende in Chili ook minder recht van spreken heb over Chileense politiek. Toch mag ik hier stemmen, wat ik ook diverse malen gedaan heb. Ik voel mij echter geen Chileen en dus minder betrokken of verantwoordelijk met wat er gebeurd. Het is een totaal andere cultuur. En daar oordeel ik als buitenlander dan ook vaak anders over als de gemiddelde Chileen.
      Ik vind wel, om antwoord te geven op de vraag van Rev. dat iemand die alleen maar slechte dingen in het westen ziet, maar beter weg kan gaan. Als je zo zuur bent over alles, is er naar mijn idee geen reden om nog te blijven. Voor de rest hebben migranten die legaal in Nederland wonen dezelfde rechten als alle Nederlanders, dus mogen deze hun mening uiten, de politiek beÔnvloeden, stemmen etc. Maar dan moet je gevoelsmatig ook wel wat hebben met de cultuur van het land waar je woont. Je moet het fijn vinden en zelfs een voorrecht vinden in Nederland te wonen. Niet dat onafgebroken geklaag van Rev. Die mensen moeten maar gewoon weg. Dat heb ik ook gedaan. Over Chili klaag ik nooit, helemaal nooit. Natuurlijk heb ik kritiek over asociaal gedrag, misdaad etc, maar niet over de politiek. Ik ben dankbaar dat ik hier mag wonen en heb weinig klachten. Op facebook ben ik lid van een Chileense groep 'ŕnete a la Patagonia'. Daar heb ik het nooit over politiek. Ik plaats alleen foto's van het landschap.

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745199

Smile een bruiloftsfeest dat hen zal heugen

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7eloua Bekijk Berichten

Hoe kan hij het goedmaken dan? Hij zei zelf dat het niet zo is dat omdat hij een fout maakt er nu opeens kwijtschelding voor de boetes moet komen. En zijn redenering is hetzelfde als die van Rev, namelijk corruptieachtige praktijken.
      Eigenlijk kan je nergens anders om vragen dan dat hij ook een boete krijgt.
      Met goede daden! Hij moet als minister goede daden doen. Bijvoorbeeld als minister van justitie campagne voeren tegen institutioneel racisme en zich in EU-verband veel meer inzetten om de vluchtelingenellende in de wereld minder te doen worden. (Linkse mensen kunnen dat waarderen uit sympathie en omwille van rechtvaardigheid, rechtse mensen omdat ze dan minder hinder van vluchtelingen hebben).

Ja, allemaal boetes, zal ze leren. Huwelijksfeest dat hen zal heugen.

ff nalezen, hoe zegt Rev het precies?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten

Toch marchanderen met de wet voor zijn eigen hachje.
      Dan is hij dus corrupt-achtig.

Hij gaat er niet alleen over. Je kan er voortschrijdend inzicht in zien. Hij is wijzer geworden!
      En door schade en schande nog wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten

In alle redelijkheid , de man moet wat anders gaat doen.
      Je kan niet meer zo functioneren en heel apparaat heeft zand in d'r motor.

De man rest 2 opties:

Lekker thuis gaan genieten van zijn verse huwelijk en aan boek werken of wat anders.

Of aanblijven een week of twee en dan ook een relatie breuk ook zien te verwerken

Gewoon realistisch wezen en gaan genieten van het leven.
      Wijzer geworden, goede daden doen ... dit is juist een mooie episode.

Je hebt toch liever een goede dan een slechte afloop?
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiŽnt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110980

'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Stille wateren 7eloua's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      491765

Standaard Re: een bruiloftsfeest dat hen zal heugen

Heel goed bedoeld, maar you know and I know that this aint gonna happen. Vond het al apart dat hij die donatie deed aan het rode kruis. Maar goed, dan kan het rode kruis haar 'vrijwilligers' ook weer aan het werk krijgen. /eindepessimisme
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .

Met goede daden! Hij moet als minister goede daden doen. Bijvoorbeeld als minister van justitie campagne voeren tegen institutioneel racisme en zich in EU-verband veel meer inzetten om de vluchtelingenellende in de wereld minder te doen worden. (Linkse mensen kunnen dat waarderen uit sympathie en omwille van rechtvaardigheid, rechtse mensen omdat ze dan minder hinder van vluchtelingen hebben).

Ja, allemaal boetes, zal ze leren. Huwelijksfeest dat hen zal heugen.

ff nalezen, hoe zegt Rev het precies?

Dan is hij dus corrupt-achtig.

Hij gaat er niet alleen over. Je kan er voortschrijdend inzicht in zien. Hij is wijzer geworden!
      En door schade en schande nog wel.

Wijzer geworden, goede daden doen ... dit is juist een mooie episode.

Je hebt toch liever een goede dan een slechte afloop?
      ďAnd sometimes I have kept my feelings to myself, because I could find no language to describe them in.Ē
      ó Jane Austen, Sense and Sensibility

Highly Special Person

19-06-2004

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      8-8-2020; world, watch out: little newtonfreudeinsteinshakespearehitlers coming to a theater near you. You fuck with me, you fuckin' with the best.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110980

Ja, ja. Schaamteloos met mijn duim manipuleren.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Prikker Chira Kyra's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      "Mogen wij wel"...

Eigenlijk heb ik als Nederlander wonende in het buitenland, zonder plannen ooit terug te keren, al helemaal geen recht mij te bemoeien met de Nederlandse politiek en samenleving. En ik vind persoonlijk dat ik als buitenlander wonende in Chili ook minder recht van spreken heb over Chileense politiek. Toch mag ik hier stemmen, wat ik ook diverse malen gedaan heb. Ik voel mij echter geen Chileen en dus minder betrokken of verantwoordelijk met wat er gebeurd. Het is een totaal andere cultuur. En daar oordeel ik als buitenlander dan ook vaak anders over als de gemiddelde Chileen.
      Ik vind wel, om antwoord te geven op de vraag van Rev. dat iemand die alleen maar slechte dingen in het westen ziet, maar beter weg kan gaan. Als je zo zuur bent over alles, is er naar mijn idee geen reden om nog te blijven. Voor de rest hebben migranten die legaal in Nederland wonen dezelfde rechten als alle Nederlanders, dus mogen deze hun mening uiten, de politiek beÔnvloeden, stemmen etc. Maar dan moet je gevoelsmatig ook wel wat hebben met de cultuur van het land waar je woont. Je moet het fijn vinden en zelfs een voorrecht vinden in Nederland te wonen. Niet dat onafgebroken geklaag van Rev. Die mensen moeten maar gewoon weg. Dat heb ik ook gedaan. Over Chili klaag ik nooit, helemaal nooit. Natuurlijk heb ik kritiek over asociaal gedrag, misdaad etc, maar niet over de politiek. Ik ben dankbaar dat ik hier mag wonen en heb weinig klachten. Op facebook ben ik lid van een Chileense groep 'ŕnete a la Patagonia'. Daar heb ik het nooit over politiek. Ik plaats alleen foto's van het landschap.
      Het is je al honderd keer uitgelegd wat er met "het westen" wordt bedoeld. Wilders en Baudet kunnen dan volgens jouw redenering ook hun biezen gaan pakken, zo werkt het niet om weg te lopen bij onenigheden.

We mogen in Nederland kritiek leveren ongeacht afkomst.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten