Kanz en Ibkis - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Kanz en Ibkis

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Standaard Re: Kanz en Ibkis

Ik zie nu pas dat ik er zo lang over gedaan heb om de ene machoflikker van repliek te dienen - tiep e c h 't met 1 vinger terwijl ik auto probeer te rijden, maar hey we zijn nu eenmaal bijzonder -terwijl ik hetzelfde riedeltje in de jullievorm had kunnen schrijven. Ook voor jou haas: niet tof doen. Je bent nu eenmaal veroordeeld tot de marge van de marge van het internet zo lang ik hier prik fuckin misgunnende lichtgewicht. Niet haten maar groeien.

Machoflikker. Ik vind 'm best wel knap gevonden eerlijk gezegd. Effe googlen of ik er patent op kan vragen. Wnt er zijn best veel machoflikkers heb ik gemerkt.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

ja, ben je echt zo bijzonder of ben je gewoon een zielig liegend gedrocht. ik denk het laatste. een gedrocht dat zich interessant tracht op te stellen maar in feite gewoon vooral de macho in zichzelf aan het bespelen is.

sowieso bijzonder dat een huwelijksweekend vervalt in (gezien het tijdstip en duur) een lange autorit om een egotripperij te weerspiegelen aan anderen.

ik mag dan een lichtgewicht zijn in jouw ogen, maar dan ben jij echt gewoon zwakzinnig. om het even in jouw redeneringen te plaatsen.
      ik snap dat die randdebieltjes in jouw verhaaltjes trachten te trappen; al doen ze dat niet echt natuurlijk, ze doen dat om andere redenen; het blijft wel een zwakzinnige vertoning. sinterklaas en zwarte piet treden in een huwelijk. imazighen trappen niet in je bullshit.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Wat is er aan de hand?

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Niets aan de hand. Lieve, stoere en sexy man zet twee haters op hun plek.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

James Bond stijl. Met knie sturend en met telefoon in de ene hand en met een ipad in de andere terwijl ik een sjaggie draai met mn lippen. Dan ben ik niet altijd even tactvol.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten