Kanz en Ibkis
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Kanz en Ibkis

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745198

Red face Kanz en Ibkis

.
      Mooi en plezierig huwelijksfeest dit weekeinde!

Maar geen hausparty, anders krijg je een bekeuring.

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Standaard Re: Kanz en Ibkis

I know what you did there! Je leest alles wat ik hier elfenspuit én je maakt een knipoog naar Ferds trouwfeest; je hebt er gewoon hausparty van gemaakt in plaats van houseparty. Ook nog met italiek enzo!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .
      Mooi en plezierig huwelijksfeest dit weekeinde!

Maar geen hausparty, anders krijg je een bekeuring.
      8-8-2020; world, watch out: little newtonfreudeinsteinshakespearehitlers coming to a theater near you. You fuck with me, you fuckin' with the best.

Sportfreakje Karin.N's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2473539

Heel veel plezier en geniet van jullie feestje

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Allebei: bedankt! Ik zit er nu al doorheen. En het uitzicht alleen al, dat ik vanaf vandaag serieus moet zijn, erger nog, serieus moet gaan prikken, voelt vervremend en onrealistisch aan. Nooit meer, al is het vaak eenrichtingsverkeer geweest en meer aanranding, de virtuele Joey doen op sommige intelligente grietjes hier. Ik moet het nog even laten bezinken.

Gelukkig mag ik nu eindelijk echt prikken. Maakt een hoop goed.

Nu nog snel wat seksuele voorlichting zoeken op het internet en mijn konthaar vlechten, zodat ze niet doorheeft dat ik al die tijd alleen maar stoere praatjes had. En dus serieus worden.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Trouwens. Als je een vrouw op de billen slaat, wel keihard maar héél erg goed bedoeld en met een lief hart ook al kijk je erbij als McGregor, die vechter niet die van die ouwemannenmerk van vroeger die nu waardeloos is, dus dat het pijn doet maar ook weer niet zo heel erg veel dat ze moet huilen en zich ziek moet melden wegens kontpijn, als je dus zo slaat, kan die vrouw dan óók zwanger worden of niet? Nee toch?

Ik wil nog even geen hitler....newtonbabies namelijk. Dit is een serieuze vraag. En oja, knuffelen, met kleren aan, geeft ook geen zwangerschap in de buik of wel? En hoe zit het met je hoofd op een vrouwenvenusheuvel leggen? Veilig of onveilig? Vragen vragen.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Voor mijn kansje. Ik doe écht mijn best. Jij weet wat jarenlang kijken naar Southpark en Al Bundy en naar die rare alien Roger van Amerikaanse vader en naar Joey en naar die rare geniale homoseksuele vrouwenmagneet van hoe ik je moeder heb ontmoet met je hersenen doet.

* tussen zijn vingers spuugt (ge ktuffffff) om het zweren kracht bij te zetten en cursus Serieus Worden bestellen doet*

Morgen is alles anders. Dan ga ik diepe argumentatieleer spitten als een modderneuker - heb ik echt gedaan ooit trouwens, modder is zo zacht, bijna een vrouw, geloof ik, of anders mijn bek houden. Ik word nog droger dan aseksualiteit zen moeder. Ik merk het al. Dat wordt dus bek houwe. Serieus zijn op het internet is zo lastig. Mischien meer Olijfjes eten. Nee mag dus niet meer. Fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

I am fucked. Als ik niet zulke grote tupacneusgaten had dan had ik nu sowieso gehyperventileerd.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Voor mijn kansje. Ik doe écht mijn best. Jij weet wat jarenlang kijken naar Southpark en Al Bundy en naar die rare alien Roger van Amerikaanse vader en naar Joey en naar die rare geniale homoseksuele vrouwenmagneet van hoe ik je moeder heb ontmoet met je hersenen doet.

* tussen zijn vingers spuugt (ge ktuffffff) om het zweren kracht bij te zetten en cursus Serieus Worden bestellen doet*

Morgen is alles anders. Dan ga ik diepe argumentatieleer spitten als een modderneuker - heb ik echt gedaan ooit trouwens, modder is zo zacht, bijna een vrouw, geloof ik, of anders mijn bek houden. Ik word nog droger dan aseksualiteit zen moeder. Ik merk het al. Dat wordt dus bek houwe. Serieus zijn op het internet is zo lastig. Mischien meer Olijfjes eten. Nee mag dus niet meer. Fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

I am fucked. Als ik niet zulke grote tupacneusgaten had dan had ik nu sowieso gehyperventileerd.

In het kader van serieus worden in samenhang met diepe argumentatieleer spitten, check deze link. Handige basis, wat volgens mij toepasbaar is op elk soort argumentatieleer. Heel simpel.

https://www.cambiumned.nl/theorie/ar...tiestructuren/
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Serieus, wat een ziekelijk vertoning!
      totaal verrot van binnen zeg ander produceert hij niet zoveel zooi..

Allah yester w safi.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

vergeet de ts niet. compleet verrot en ziekelijk tezamen met dat gedrocht iblis dat ze hier willen doortrekken. exceptionele drollen maken.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Bedankt. Die had ik al als snelkoppeling op mijn telefoon. Ik geloof dat ik toen op die website was terechtgekomen dankzij jou (in een ander(e) topic. Stond voor mij niets nieuws op trouwens, maar handig is de link wel.

Vor die andere gozer. Je vertoont dezelfde narcistische trekken als die andere hater die het forum als zijn persoonlijke dagboek gebruikte om een beetje erkenning te voelen voor zijn zelfkastijding en mijn aanwezigheid ervaarde als een bedreiging.

Ook voor u meneer: niet jaloers doen, niet tof doen, niet leuk proberen te doen en vooral niet denken dat ik je ego verblijd met een reactie. Ik weet, jij weet, iedereen weet dat ik die beetje hersenen sloop als ik dat wil. Ik ben Atheneum man. Alles wat ik hier deel doe ik met een dikke knipoog. Slimmerds snappen mij, dommerds als jij moet ik eerst opvoeden, op een pedagogisch verantwoorde manier vormen, en daarna keihard bidden dat je de puzzels die mijn prikkels heten op waarde schat. Ik ben hier niet om tof te doen vieze hater, ik ben gewoon echt tof.

En lief en symmetrisch en superschattig lief en rechtvaardig stoer enzo, maar dat moet jij kennelijk nog leren.

In het kort: niet tof doen mattie. Het staat je niet. Als een jas te groot is dan ga je of keihard trainen of je gaat een kleiner maatje kopen. Haters als jij blaas ik in het echte leven omver zonder een greintje van ook maar iets dat op moeite lijkt. Schijnbaar moeiteloos dus maar dan zonder de schijn. Ik ben het alfamannetje hier. Jij weet jij weet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      In het kader van serieus worden in samenhang met diepe argumentatieleer spitten, check deze link. Handige basis, wat volgens mij toepasbaar is op elk soort argumentatieleer. Heel simpel.

https://www.cambiumned.nl/theorie/ar...tiestructuren/

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten