Nu ik die woodward segmenten heb gelezen begrijp ik dat ie slimmer is dan de idioot die hij op twitter uithangt.
Maar vooral heb ik eindelijk eens een speech gekeken van Biden... holy shit die gast is oud!!!!! die kan echt elk moment dood neervallen
Nu ik die woodward segmenten heb gelezen begrijp ik dat ie slimmer is dan de idioot die hij op twitter uithangt.
Maar vooral heb ik eindelijk eens een speech gekeken van Biden... holy shit die gast is oud!!!!! die kan echt elk moment dood neervallen
Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.
Hem gisteravond horen spreken en lachte erom. Hij heeft niet meer de energie en geest om enthousiasme op te wekken, probeert het wel en komt dan niet uit zn woorden. Een debat tussen die twee kan een bizar spektakel worden.
Politiek heeft hij de rellen bij de demonstraties tegen.
En Geld zag, dat het god was.
Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.
Kapitalismus macht frei
Denk het ook
Het hangt helemaal af van hoe graag de kiezers van Trump af willen. Als Biden wint, dan verkiezen ze een dementerende boven een halve gare.
Maar liever Harris dan Pence.
Maar als Trump wint, dan zitten we waarschijnlijk een hele nieuwe termijn met die imbeciel opgescheept. Als Biden wint, dan hebben we alsnog een kans dat als die de volle termijn niet volmaakt, dat we dan tenminste een deel daarvan Harris krijgen. Net als The Grand, zie ik dat wel zitten.
Good old Bernie Sanders als president met Harris als vice-president, dat zou geweldig zijn. Maar helaas - dromen zijn bedrog.![]()
'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
Ik gok op Trump. Zeker na al dat helikoptergeld gedurende de coronacrisis.
Sanders is niet minder een populist als Trump, linkser maar net zo populistisch.
Biden is wellicht geen 'spring-chicken', maar is het grootste deel van z'n carriere pragmatisch en doelgericht geweest. Hij is zeker een politicus die weet hoe je dingen gedaan krijgt.
Bladwijzers