Für Ölive - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Für Ölive

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Standaard Re: Für Ölive

Zeg, ik wil natuurlijk niets opstoken. Zo ben ik nou eenmaal niet.

Maaruh, iemamd nog iets van de Glijdende Rechter vernomen na zijn opzichtige gehengel naar een Olijf-like?

Er zou hem toch niets...

Kanz?

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Bedankt voor je zorgen Wazig. Maar alles is ok hier. Of bedoelde je dat Kanzje mij misschien...?

Nee, daar is ze MashaAllah te schattig voor. Het is meer dat, hoewel iedereen hier nu wel weet dat ik maar virtuele vrouwtjes plaag, het toch een beetje raar voelt. In het echt ben ik best wel lief snap je.

Echt serieus zal ik waarschijnlijk nooit worden, dus ik zal vast weer een terugval krijgen, maar nu we toch die grote stap hebben gezet, is het mijn poging om mijn goede wil te tonen. Daarom heb ik alle vrouwtjes aan Revisor geschonken. Jij lijkt me niet handig met vrouwen, anders had ik jou Olijfje toevertrouwd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Zeg, ik wil natuurlijk niets opstoken. Zo ben ik nou eenmaal niet.

Maaruh, iemamd nog iets van de Glijdende Rechter vernomen na zijn opzichtige gehengel naar een Olijf-like?

Er zou hem toch niets...

Kanz?
      8-8-2020; world, watch out: little newtonfreudeinsteinshakespearehitlers coming to a theater near you. You fuck with me, you fuckin' with the best.

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Nou dat heb je goed aangevoeld, mijn omgang met vrouwen, echt, daarmee vergeleken is een bad in een beerput nog een frisse zaak.
      Wel jammer want ik ween mijzelf al jaren in slaap, gekweld door een onvervuld verlangen naar Olijfje. Ik durf niet, want ik vrees dat voorafgaand aan enige daad van betekenis, die waarbij de uitwisseling van vitale sappen in spel komt, eerst nut, noodzaak en wenselijkheid daarvan eerst vesproken moeten worden, in een open gesprek. Toegegeven, er zijn momenten waarop ik dat soort praat opwindend vind, Maar zelf ben ik daar inderdaad wat timide voor. Misschien kun je bemiddelen?

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Met alle liefde hoor. Je bent geen moslim, en zelfs geen gelovige, maar je lijkt me verder wel een toffe peer. Volgens mij is Olijfje een ietsist, of anders in ieder geval iemand die in haar vrije tijd tegen een Boedhistisch beeldje zit en spreekt als ze zich alleen voelt. Past in mijn hoofd wel, jij en zij.

Olijfje intrigeerde mij door haar autistische vastklampen aan economische onderwerpen, en de weinige persoonlijke informatie over zichzelf. Met andere woorden: ze houdt van een goede discussie over economie zonder randzaken.

Jij lijkt me soms de hoeder van de argumentatieleer als ik je in de discussies lees. Alleen moet je, en dat vind ik, nog iets beter je best doen, om uit te leggen waar iemands denkfout zit, maar dat is mijn mening maar.

Je kunt daarentegen onwaarschijnlijk vaag doen over filosofie, en waarschijnlijk is dat jóuw ding. Zie daar, de opening: je nodigt Olijfje uit en je zegt in een PM:

Hoi Olive, heb jij misschien zin om een keertje vaag te lullen? Jij over economie en ik over filosofie. Je hoeft niet bang te zijn dat ik je daarna nodeloos zal lastigvallen als het niet klikt, want ik ben het gewend, jij volgens mijn bescheiden inschatting ook?, alleen te zijn.

Als ze reageert, dan zal dat waarschijnlijk zijn met verontwaardiging over de haar toegedichte eenzaamheid, maar ik vertrouw jou wel dat jij dat pareert met een onnavolgbare verhandeling over alleen zijn, eenzaamheid en verlangens. En anders gooi je er wat economische termen tegenaan. Zeg haar dat het economisch verantwoord is om af te spreken. Dat jij betaalt ofzo.

Nu ja, goed, ik moet verder.

Jij weet net zo goed als ik hoe je die wijfies pakt viezerik, niet zielig doen.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Kut. Veel te veel het woord waarschijnlijk gebruikt in zo'n korte tekst.

Freud zou zeggen: onbewust wil je zeggen dat het lot het lot is en dat het allang geschreven is met wie je eindigt. Dat is namelijk ook islaam: we kunnen dwalen wat we willen, de écht belangrijke dingen des levens staan vast.

Zo heb ik letterlijk alle steden in Nederland afgestruind in mijn criminele carriere, met een schuin oog gericht op die ene Ware, heb ik in elk duister cafe waar ik meer dan 2 vrouwen voor de deur zag staan, een torenhoog drankrekening laten staan - betalen is voor zwakkelingen - om vervolgens stilletjes en mysterieus in een hoekje te zitten, heb ik zelfs in Australie de mooiste meid de wanhopigste liefdesbrief geschreven om er vervolgens lafjes overheen te gaan en dan zit Kanzje gewoon al die tijd hier te prikken en op mij te wachten. Grappig toch.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten