Für Ölive
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Für Ölive

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Standaard Für Ölive

'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Standaard Re: Für Ölive

Het kan áltijd beter. Dat is het kutte van zoveel mensen op aarde.

8-8-2020; world, watch out: little newtonfreudeinsteinshakespearehitlers coming to a theater near you. You fuck with me, you fuckin' with the best.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Trouwens, concentreer je voortaan op de weg. Olive is veel te goddeloos voor jou. Vergeet haar. Bovendien: ze is nog steeds van mij. Even mijn echte vrouw in slaap sussen met schijnbaar betrouwbaar en liefdevol loyaal gedrag en dan maak ik weer werk van Olijfje. Dibs is dibs, ik heb nu eenmaal als eerste dibs op haar gegooid en iedereen weet dat dibs gooien op iemand een rechtsgeldig eigendomsclaim is. Dus vergeet haar aub. Dank je wel man.
      8-8-2020; world, watch out: little newtonfreudeinsteinshakespearehitlers coming to a theater near you. You fuck with me, you fuckin' with the best.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Trouwens, concentreer je voortaan op de weg. Olive is veel te goddeloos voor jou. Vergeet haar. Bovendien: ze is nog steeds van mij. Even mijn echte vrouw in slaap sussen met schijnbaar betrouwbaar en liefdevol loyaal gedrag en dan maak ik weer werk van Olijfje. Dibs is dibs, ik heb nu eenmaal als eerste dibs op haar gegooid en iedereen weet dat dibs gooien op iemand een rechtsgeldig eigendomsclaim is. Dus vergeet haar aub. Dank je wel man.

Ya zjou3!

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Hehe. Ja man, ik weet. Ik heb nu eenmaal de ziekte dat ik verliefd ben op alle vrouwen. Veelvraat. Maar vrouwen zijn zo ongelooflijk schattig gebouwd hé, en elk met hun eigenaardige karakter, je kunt het mij gewoon niet meer kwalijk nemen dat ik ze allemaal wil. Vrouwen zijn voor mij allemaal de Mona Lisa, dus kortsluiting in mijn hoofd (slijm slijm, pm is open).

Maar wat lul ik allemaal, ik heb je de op twee na perfectste van alle vrouwen (mashaAllah voor snoep) gegund. Ik ben zelfs nu nog boos op zoveel barmhartigheid en geforceerde onbaatzuchtigheid. Als ik jou was dan had ik de perfecte liefdesbrief voor haar geschreven in plaats van Olijfje te fotograferen.

Ik laat Olijfje niet los, klaar. Spring maar laag omhoog, dibs is dibs.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Nee, ik moet hier mee stoppen. Ook al heb ik een vrouwtje gewonnen en gekregen die de kernvanwaarheid droogheid van mij op (on)waarde schat, zij verdient de onverdeelde liefde. Ik heb nu pas eindelijk voor het eerst gezegd dat ik van haar houd. En beloofd dat ik normaal ging doen. Ik was altijd bang om tegen een vrouw te zeggen dat ik van haar houd, waarschijnlijk om niet gekwetst en afgewezen te worden - het is namelijk best wel gay om tegen een vrouw te zeggen dat je van haar houd, was mijn conclusie, of het klonk in ieder geval best wel flikkerachtig in mijn hoofd - maar nu is die angst eindelijk weg. Ik vertrouw haar dat ze snapt dat ze een depressieve cynicus heeft gekozen, maar ik moet het inderdaad niet overdrijven.

Daarom, hierbij: ik doe alle vrouwen op de wereld en ook dus de bijzondere maroc.nl- vrouwen op jouw gooien. Jij lijkt me wel een correcte gozer. Wees goed voor ze. En als ze hysterisch gaan doen en vrouwerig, niet onder de indruk enof in paniek raken, zo zijn zijn ze soms gewoon.

Wacht! Effe goed lezen of ik hier wel écht achtersta. Mijn handen beginnen namelijk al te trillen. Als ik de Plaats Snelle Reactie-knop niet kan vinden, dan hebbbbhhhhhnnn je pnķbech,.,

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Nee, ik moet hier mee stoppen. Ook al heb ik een vrouwtje gewonnen en gekregen die de kernvanwaarheid droogheid van mij op (on)waarde schat, zij verdient de onverdeelde liefde. Ik heb nu pas eindelijk voor het eerst gezegd dat ik van haar houd. En beloofd dat ik normaal ging doen. Ik was altijd bang om tegen een vrouw te zeggen dat ik van haar houd, waarschijnlijk om niet gekwetst en afgewezen te worden - het is namelijk best wel gay om tegen een vrouw te zeggen dat je van haar houd, was mijn conclusie, of het klonk in ieder geval best wel flikkerachtig in mijn hoofd - maar nu is die angst eindelijk weg. Ik vertrouw haar dat ze snapt dat ze een depressieve cynicus heeft gekozen, maar ik moet het inderdaad niet overdrijven.

Daarom, hierbij: ik doe alle vrouwen op de wereld en ook dus de bijzondere maroc.nl- vrouwen op jouw gooien. Jij lijkt me wel een correcte gozer. Wees goed voor ze. En als ze hysterisch gaan doen en vrouwerig, niet onder de indruk enof in paniek raken, zo zijn zijn ze soms gewoon.

Wacht! Effe goed lezen of ik hier wel écht achtersta. Mijn handen beginnen namelijk al te trillen. Als ik de Plaats Snelle Reactie-knop niet kan vinden, dan hebbbbhhhhhnnn je pnķbech,.,

Effe voor de zekerheid vastleggen, voordat je je bedenkt.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Klootzak. Slimme man jij mashaAllah. Ik had al contact met mijn advocaat gezocht voor juridisch advies.

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745198

.
      Hoe Revisor mijn gedrag beïnvloedde

(maar nu niet meer)

Revisor geeft nooit likes. Vroeger kon je toch zien hoeveel likes iemand gegeven had? Revisor bleef altijd op 0 likes staan! Daarom gaf ik Revisor ook geen likes. Dacht, als hij nooit likes geeft, krijgt hij ze ook niet van mij.

Maar net dacht ik, he, dan laat ik mn handelwijze dus door Revisor beïnvloeden ... niet dus! Heb m een thanks voor deze post gegeven.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Nadat ik de docu The Social Dilemma gezien had, dacht ik, ik heb er goed aan gedaan om principieel tegen likes te zijn.

Uit de docu blijkt dat de like knop door Facebook is uitgevonden om mensen verslaafd te maken aan hun platform.

Verder bleek dat jonge meisjes sinds het begin van Facebook enorm veel meer zelfmoord en/of pogingen plegen en psychische problemen krijgen doordat die sociale platforms en o.a. door hun likesystemen een enorme impact hebben op het welbevinden en identiteit van jonge mensen.

Ik zag veel overeenkomsten met Beaudrillard en zijn kijk op mode en identiteit in een consumptiemaatschappij.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten