Bv opheffen uitschrijven kvk
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Bv opheffen uitschrijven kvk

tanger makelaar
      Ingeschreven
      May 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Bv opheffen uitschrijven kvk

Iemand verstand van bv uitschrijven uit kvk ,een vriend van mij wil zijn bv uitschrijven uit de kvk .
      Heeft iemand verstand hiervan .
      Maar is ook een faillsement aanvraag door pensioenfonds aangevraagd voor eind oktober is het beste zelf uit te schijven .
      Laatst gewijzigd door chaibie; 18-09-20 om 23:19. Reden: Verwijderen

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: Bv opheffen uitschrijven kvk

Ik kan het voor je navragen, maar dat kan jij natuurlijk zelf ook. Ik vind je vraag een beetje vaag. Ik ken trouwens mensen die de BV van je willen overnemen.

*geniepig in zn handen wrijft met scherpe inhalige oogjes*

Serieus, als je een BV'tje hebt wil ik best BV-fraude op de staat gooien hoor. Fittyfitty. Moet je wel óok schijt hebben aan de overheid. Wil je er netjes vanaf, bel de Kamer van Koophandel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chaibie Bekijk Berichten
      Iemand verstand van bv uitschrijven uit kvk ,een vriend van mij wil zijn bv uitschrijven uit de kvk .
      Maar is ook een faillsement aanvraag door pensioenfonds aangevraagd voor eind oktober is het beste zelf uit te schijven .
      8-8-2020; world, watch out: little newtonfreudeinsteinshakespearehitlers coming to a theater near you. You fuck with me, you fuckin' with the best.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349540

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chaibie Bekijk Berichten
      langs de kvk gaan en jezelf uitschrijven. pensioenfonds faillissement aanvragen is niet echt relevant. of het moet in deze context relevant zijn. dat is niet echt duidelijk. het is sowieso vaag wat je stelt. je vriend wil zich uitschrijven omdat een pensioenfonds faillissement heeft aangevraagd. die twee werelden lijken niet zo makkelijk samen te komen. een pensioenfonds is positief voor je vriend. mohim, vaagheid ten top.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Papagaijes. Jij doet gewoon precies hetzelfde communiceren naar deze entiteit als ik deed, maar dan anders, op een luie manier.

Ik, ik met mijn goede hart, waarschuwde hem op mijn misschien onnavolgbare manier tenminste nog voor de gevaren van BTW-fraude. Jij neemt niet eens de moeite om een zin met een hoofdletter te beginnen. Niet tof doen mattie, ik doe tof omdat ik tof ben.

Chaibie, als je serieus bent, stuur me een privebericht. Ik los het wel voor je op. Correct.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      langs de kvk gaan en jezelf uitschrijven. pensioenfonds faillissement aanvragen is niet echt relevant. of het moet in deze context relevant zijn. dat is niet echt duidelijk. het is sowieso vaag wat je stelt. je vriend wil zich uitschrijven omdat een pensioenfonds faillissement heeft aangevraagd. die twee werelden lijken niet zo makkelijk samen te komen. een pensioenfonds is positief voor je vriend. mohim, vaagheid ten top.

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349540

papegaai je egootje niet zoveel. het laatste dat ik mezelf ga vergelijken met een verwarde hoog in de boom geklommen geit, ben jij. ga maar eerst pp1, pp2 en techniek leven halen, plus 13 jaar ervaring, voordat een door overgewaardeerde nep-autochtoon-kletskluns zoals jij in mijn buurt kan komen. en dan hebben we het nog niet eens gehad over programmeer-compententies. als we het over vmbo-niveau moeten hebben, denk ik dat jij daar eerder voor in aanmerking komt.

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349540

of nee, onze tendentieus gedrocht ziet zaken anders, het is speciaal georiënteerd. het gezwel dat helemaal geen inhoud kent, maar in zijn egootje tracht iets teweeg te brengen. een vadsig geleuter dat mooi in zijn straatje past. die dat ook nog eens wenst te verbloemen in een karig pseudoniem.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Hey, niet beginnen over mijn pseudooniem! Zeg maar waar je wilt afspreken, ik sla je sowieso minimaal 2 keer op je neus.

*alvast youtubekanaal aanmaakt voor de confrontatie*

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten