de mens is aan het tasten in het duister!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: de mens is aan het tasten in het duister!

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard de mens is aan het tasten in het duister!

we kennen ons plek niet in de kosmos maar een elite wil het onbekende verkennen?!

we zullen het niet zeker weten op basis van experimenteren en zoeken met wat hersenscelletjes die gauw overbelast raken maar toch een prima bezigheidstherapie ...

nee ik heb geen groot vragen maar klein vragen vind ik meer de moeite waard naar mate ik ouder word ..hmm..

de aarde is ook nietig in verhouding tot de kosmos..

ik had een klein vraag maar die was ik vergeten te stellen.

heb jij een klein vraag?

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard Re: de mens is aan het tasten in het duister!

waarom willen ze juist in de zorg liever geen prik tegen griep en eventueel covid-19?

een slager die vegetarisch slaapt niet minder wanneer zijn slagerij goed loopt.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

De huidige mens is geconditioneerd om reflexmatig in zijn buidel te tasten.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      De huidige mens is geconditioneerd om reflexmatig in zijn buidel te tasten.
      diep in de buidel tasten dan omdat ons hechten aan materieel zaken de poorten opent naar in ons zwak zijn tasten.

de huidige mens is goed bewerkt en Iblis geniet van zijn moderne technieken en de mens is gereduceerd tot een gebruikers-slaafje zodat de machine van de ongezonde productie draaiend gehouden kan worden ( economie die niets met zuinig en verstandig meten van behoeftes van mens, dier , en ecologie te maken heeft)

de mensheid voert verkeerde strijd en het dragen van mondkapjes en de boel hier en daar op slot moeten gooien laat zien dat wat de mens maar beter zich nederig moet gaan gedragen En zijn plek in deze wereld kennen en Respecteren.

Maar de mens zou geen mens zijn als hij niet op zijn zeer zou getast worden en toch verkeerd keuzes blijft maken en geen lering zou trekken.

Een nieuwe groot Oorlog in de maak maar de soldaten van het kwaad zijn ook geconditioneerd en zullen dit keer gifmaskers moeten dragen.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Ik heb een klein vraag/opmerking ?:

bij zogenaamd dat shalom-akkoordje met spookkrachten hebben zeker die twee arabische marionetten een speech ( die een kind van 8 beter kan) gehouden en zoals verwacht met geen woord over Palestina of Palestijnen?

domme vragen bestaan : waarom?

over historisch geconditioneerd gesproken .

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Ik heb een klein vraag/opmerking ?:

bij zogenaamd dat shalom-akkoordje met spookkrachten hebben zeker die twee arabische marionetten een speech ( die een kind van 8 beter kan) gehouden en zoals verwacht met geen woord over Palestina of Palestijnen?

domme vragen bestaan : waarom?

over historisch geconditioneerd gesproken .

Waarom bestrijdt de salafi/wahabi coalitie de moslimbroederschap coalitie en gaan ze zo ver dat ze samenwerken met moslimonderdrukkers zoals israel en het westen?

De sjeiks uit Saoedi-Arabië en de emiraten (uitgezonderd Qatar) willen aan de macht blijven. Daarom verspreiden zij en financieren zij een geloofsmening die het verbiedt om in opstand te komen tegen de leider. Het moslimbroederschap hangt de leer aan dat je corrupte leiders mag en moet afzetten om een eerlijkere samenleving te creëren. Egypte mag niet als voorbeeld dienen voor andere moslimlanden.

Die haat tegen het moslimbroederschap

Waarom haat de salafi/wahabi en israel coalitie de shia coalitie?

Iran heeft zichzelf via een revolutie in 1979 ontdaan van een van de ergste dictators. Deze was aangesteld door het Westen nadat ze de eerste democratisch gekozen leider in Iran hebben laten vermoorden. Waarom heeft het westen Mossadeq de democratisch gekozen leider laten vermoorden? Mossadeq heeft namelijk de aardoliebedrijven genationaliseerd zodat de verdiensten van de aardolie in Iran aan ten geode zou komen aan de perzische bevolking.

Anyhow na de revolutie in 1979 werd de dictator verjaagd en wilde Iran de islamitische revolutie verspreiden. dat alle islamitische landen zich zouden bevrijden van hun door het westen geinstalleerde dictators. Dat is een gruwel voor het westen en al die arabische landen die door koningen en sjeiks werden geregeerd. Die willen helemaal geen revolutie.

De islamitische leer die Saoedie Arabie verspreidt via het salafisme en wahabisme is dat je nooit in opstand mag komen tegen de leider. Ookal is hij nog zo slecht.

Kort samengevat de salafi/ wahabi coalitie en de israel coalitie willen niet dat de islamitische burgers zich bevrijden van hun dictators. Als ze zich van hun dictators ontdoen dan kiezen de moslims voor hun eigen belang. Eigen belang van moslims is slecht voor de koningen, sjeiks, het Westen en Israel.

1. Israel heeft belang bij dat moslims verdeeld blijven zodat moslims zwak blijven en israel niet in gevaar komt.
      2. Westen heeft belang bij dat de grondstoffen goedkoop naar hun landen blijven stromen.
      3. Salafi/wahabi zijn voornamelijk arabische koningen/sjeik landen met overerfbare macht die dat willen behouden.

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5584744
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Ik heb niet alles gelezen maar dit wil ik nog bijdragen: mijn tweelingbr is de perfecte mens in mijn ogen en hij is al 20 jaar een selefi. Geen grap maken met die shit, Selefies zijn zeer ernstig goede mensen.uit,

Mensen raken in de war door de term salafisten. Selefie is wat ik inShallah ooit ook zal worden. Altijd al geweest trouwens, nu nog de daden.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

nutteloos achterlijke reflectie. salafisten zijn lui die niets anders trachten te veranderen dan hun eigen hachje dat surreëel reflecteert met hun eigen vertekend beeld van de wereld. de rest van de wereld moet aan hun achterlijke reflecties voldoen. zegt genoeg over bepaalde leden op dit forum. je kunt ze vooral achterlijk noemen.

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Juist ja.

Scheeeeeeeeuuurgras!

Ik ken geen salafisten - en volgens mij bestaan die mensen ook niet - maar als ze wel bestaan dan laat ik jouw vmbo waardeoordeel mij niet tegenhouden om ze te leren kennen.

Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Vrijheid van mening oke, maar als ik de baas van de wereld word, dan mogen en moeten jouw soort mensen voor de rest van hun leven op kosten van de staat, mij dus, opgesloten worden in een bibliotheek. Doe rustig, je hoeft niet alles te delen wat je denkt hè.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

oeh, nu ineens kent ie geen salafisten. terwijl zijn tweelingabrur een salafist is. claimt ie zelf. over laag geschoold gesproken.
      gulzig populistisch papegaaitje spreekt zich nogal tegen. spreekt geen woord klassiek arabisch, laat staan dat het iets weet over het salafisme. en dan hebben we het nog niet eens gehad over zijn korankennis. weet ws nog niet eens welke vers hij moet uitspreken als ie sallat almaghreb hardop moet opzeggen. compleet ongeloofwaardig gedrocht.
      je knettert teveel uit je reet mijn vriend.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten