Geniet van het laatste zomerse zonnetje want er staat iets op ons te wachten
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Geniet van het laatste zomerse zonnetje want er staat iets op ons te wachten

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Standaard Geniet van het laatste zomerse zonnetje want er staat iets op ons te wachten

Er komen sombere dagen aan

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard Re: Geniet van het laatste zomerse zonnetje want er staat iets op ons te wachten

ik ga het juist deze dag somber houden (alvast wennen)

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard Re: Geniet van het laatste zomerse zonnetje want er staat iets op ons te wachten

groot klimaatverandering tegen te gaan zou ik niet weten hoe? maar een toekomstig leefbaar project voor de komende generaties is voor meer dan de helft al verpest .. nee ik ben niet pretentieus en heb meer dan 1 fiets tegelijk dus ik ben ook fout bezig.

terug naar het weer en het zonnetje schijnt er altijd ( ook achter de donkere wolken)

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Ik ben al 30 jaar somber en al 15 jaar ernstig dysthiem, dus zorgen maak ik me niet.

Laat de duisternis maar vallen, ik bén duister en sinds mijn 5de paraat.

Angst is voor pussies. Wees voorbereid en klaar. En geniet ondertussen van dat zonnetje, als je hersenen dat toelaat.

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Dysthiem dysthiem dysthyme stoornis hoe dan ook chronisch depressief dus. Laat die kernbom vallen zen moeder, ik heb me niet voor niets als een kakkerlak gedragen al die tijd. Kakkerlakken overleven dat, zo het schijnt.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

heftig en ik wil je hier zeker geen dubbel depressie aanpraten.

Naar mijn opvatting is niemand van psychisch klachten vrij en het is een kwestie hoe wij erin slagen om die te verdoezelen.
      De mens is een wonder met veel kwetsbaarheden ( De Maker wil dat zodat wij kunne functioneren zoals bedoeld was)

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Jullie hebben gewoon een chronisch geldtekort. Dat zorgt voor stress en frustratie.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Jullie hebben gewoon een chronisch geldtekort. Dat zorgt voor stress en frustratie.
      hoe verklaar je stress en frustraties bij miljonairs?

geen tekort is per definitie chronisch want alle toestanden van de mens kunnen veranderen als de mens oprecht wat in zijn/haar hart woont aan duisternis kan doen veranderen.

Een kwestie van wat wil men en waar de motivatie vandaan moet komen>>>

het leven op zich is een risico en je kan eerder aan overmatig genieten dood gaan dan aan tekort.

We zijn misschien te materialistisch geworden en een beetje ver van Huis.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      hoe verklaar je stress en frustraties bij miljonairs?

geen tekort is per definitie chronisch want alle toestanden van de mens kunnen veranderen als de mens oprecht wat in zijn/haar hart woont aan duisternis kan doen veranderen.

Een kwestie van wat wil men en waar de motivatie vandaan moet komen>>>

het leven op zich is een risico en je kan eerder aan overmatig genieten dood gaan dan aan tekort.

We zijn misschien te materialistisch geworden en een beetje ver van Huis.
      Dat is per miljonair afhankelijk. Maar ik heb het niet over miljonairs maar over jullie. Jullie flippen en stressen dat jullie continu in de tredmolen moeten blijven rennen om het bestaan lopend te houden.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Dat is per miljonair afhankelijk. Maar ik heb het niet over miljonairs maar over jullie. Jullie flippen en stressen dat jullie continu in de tredmolen moeten blijven rennen om het bestaan lopend te houden.
      de huur o.a moet betaald worden en andere rekeningen.

Rizk is door Allah verzekerd maar ons Imane is wat verzwakt en weten niet hoe wij erop kunnen vertrouwen dat ''Sebbab'' een keuze is.

Egoïsme is ziekte nummer 1 en echte verbondenheid met je omgeving ontbreekt ( zelfs menselijk warmte en energie haal je niet uit je familie en vrienden tegenwoordig .. je wordt eerder gezogen want er is geen Baraka meer in wat wij doen of ondernemen)

De huidige mens die wij geworden zijn durft niet echt radicaal te breken met de tijdlijn waarin hij of zij leeft en het tempo is moordend ..

Waar zouden we de kracht kunnen halen om stil te staan en de tijd waarin wij leven ''vertragen'' en zien terug te brengen naar een wat menselijker properties?

Tijdfreak is de mens geworden en met de tijd willen gaan = geen visie , geen leiderschap , geen controle , geen rust.. geen Liefde, geen urgentie voor wat lotsverbondenheid is , geen solidariteit, enzo

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten