I had a koekwausdream
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/4 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: I had a koekwausdream

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Standaard I had a koekwausdream

Een tijdje geleden deed ik jullie temperatuur opmeten inzake het coronavirus in een topic over complottheorieen. Er kwam, zoals zo vaak hier, weinig verheffends uit. Wat ik toen wilde zeggen, maar niet deed:

Ik had dit ver voordat dit gebeurde gedroomd. A tot Z. Ik ben geen angstig mens, soms wel maar meestal niet, en in die droom was ik natuurlijk de held, dus wilde ik jullie niet onnodig bang maken.

Ik heb altijd gezegd: dit keer niet de joden, maar zeker ook niet de moslims. Maar in die droom werden we vakkundig geruimd. Door Russisch sprekende mensen als waren het onze redders. Ik weet dit tot de dag van vandaag, omdat ze ons kwamen ophalen om ons naar een covid19vrij gebied te begeleiden. Iedereen was blij, want eindelijk geen maandenlange huisarrest meer. Maar omdat ik in die droom net zo depressief en koekwaus was als in het echt, pakte ik een automatisch wapen van een Russisch sprekende millitair af en schoot ik iedereen dood in die droom; zelfs mijn eigen familie, want ik had door dat ze anders toch maar zouden lijden door hun naiviteit. Ik werd wakker en ik googlde rusland covid19. No results. Covid19 werd maanden later pas verzonnen.

Bijna alles loopt tot nu toe zoals in de droom.

Behalve dat ik in die droom ondanks alle duisternis bleef rukken omdat ik geen vrouw had, welke ik nu dus wel heb.

Jullie zijn gewaarschuwd! Niet te veel rukken.
      8-8-2020; world, watch out: little newtonfreudeinsteinshakespearehitlers coming to a theater near you. You fuck with me, you fuckin' with the best.

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard Re: I had a koekwausdream

Twee punten hebben ons mogen bereiken al eeuwengeleden :

A- Alleen Profeten kregen soms Boodschappen vanuit een Zuiver Hoger Bron
      B- De laatste Profeet was Mohammed vzmh
      ( Isa vzm komt wel terug op Aarde als Voorman voor de minderheid Moslims op zijn tijd in de toekomst en een paar jaartjes erna zal het Einde oefening op Aarde)

Dromen die wij krijgen hebben een functie in de zin van een soort uitlaatklep? waarschuwingsmechanisme? een vertaling van gedachten die ons bezig houden? een manier om ons trachten te beïnvloeden door de duivel? ..enzo

we zijn gewoon beïnvloedbaar tijdens onze slaap ...
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 21-09-20 om 21:20.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Jawel jawel. Weet dat ik over dromen precies zoals jij denk maar dan + dat je je dromen niet moet doorvertellen. Ergens in mijn jonge leven heb ik zelfs Freuds vergeten theorie gebruikt om mijn dromen te verklaren: je bent alle mensen in je droom. Ik was dus de Rus die ik doodschoot, wat een zeer relativerende gedachte is. Daarom sloot ik ook af met de boodschap dat je niet te veel moet rukken.

Ik ben niet bang voor de duivel. Ik heb de duivel zelfs ooit tot waanzin gedreven. De duivel is zwak.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Al moet ik wel zeggen:;heel soms heb ik een beetje medelijden met de duivel. Altijd maar de schuld krijgen van alles, terwijl de mens soms ook wat zelfreflectie kan tonen, ik bedoel: mischien wil de duivel ook maar een beetje spelen en wil hij vriendjes maken enzo. Lijkt me een eenzaam bestaan dat duivelzijn, best wel zielig.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

De duivel is inderdaad zwak en daarom heeft hij het gemunt op de zwakten bij de mens.
      De duivel en zijn helpers zijn ook laf , puntje bij paaltje roept hij : ik vrees mijn Schepper, jij mens heeft zelf de zonde begaan.. dus handen in onschuld wassen is hem zeker niet vreemd.
      Arrogantie opent de deuren naar dwaasheden.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Al moet ik wel zeggen:;heel soms heb ik een beetje medelijden met de duivel. Altijd maar de schuld krijgen van alles, terwijl de mens soms ook wat zelfreflectie kan tonen, ik bedoel: mischien wil de duivel ook maar een beetje spelen en wil hij vriendjes maken enzo. Lijkt me een eenzaam bestaan dat duivelzijn, best wel zielig.

Maak je geen zorgen om de duivel, ik denk dat hij aan gezelschap niet te klagen heeft.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      De duivel is inderdaad zwak en daarom heeft hij het gemunt op de zwakten bij de mens.
      De duivel en zijn helpers zijn ook laf van puntje bij paaltje roept hij : ik vrees mijn Schepper, jij mens heeft zelf de zonde begaan.. dus handen in onschuld wassen is hem niet vreemd.
      Arrogantie opent de deuren naar dwaasheden.

Ik vind de duivel niet laf. Hij durfde tegen Allah in te gaan. Daar moet je wel lef voor hebben.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik vind de duivel niet laf. Hij durfde tegen Allah in te gaan. Daar moet je wel lef voor hebben.
      De duivel had een keuze mogen krijgen om te knielen voor de geschapen Adam ( de mens) uit Aarde ( net als de rest van De Engelen ) .. De Engelen hadden door dat de mens zwak is en dat hij een puinhoop van gaat maken op aarde enzo..

Adam had geleerd wat de Engelen niet wisten en waren Nederig door gewoon Allah te gehoorzamen..

De duivel had verkeerd keuze gemaakt niet omdat hij durfde maar omdat zijn eigenschaap van Arrogantie heeft hem parten gespeeld..

Wat jij lef noemt is gewoon dwaasheid want de duivel had spijt van zijn daad maar dat mocht niet baten ..

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Het is de duivel die de corona naar hier toegebracht heeft in je topic

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      De Engelen hadden door dat de mens zwak is en dat hij een puinhoop van gaat maken op aarde enzo..

Wat jij lef noemt is gewoon dwaasheid want de duivel had spijt van zijn daad maar dat mocht niet baten ..
      De hamvraag is: had Allah dat zelf niet vooraf moeten doorhebben - als hij, zoals gezegd wordt, alwetend en almachtig is - en zo ja, waarom heeft hij dan daaraan niets gedaan?

De tweede belangrijke vraag is - waarom misbruikte Allah die arme slang voor zijn vileine spelletje met de mens? Waar was dat voor nodig? Voor een volwassen vent is zoiets al heel kinderachtig - laat staan voor een god.

Moeten we niet eens eindelijk concluderen dat die zogenaamde alwetende en almachtige Allah helemaal niet alwetend en almachtig is - of dat het gewoon aan zijn reet roest wat er allemaal met zijn glorieuze schepping is gebeurd - en nog steeds gebeurt.

Of gebruiken we het concept Allah alleen maar om onze eigen verantwoordelijkheid voor al wat er mis gaat van ons af te schuiven?

'Als god het wil', is wel een heel goedkope smoes om zelf maar niets te doen.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten