Stelling: wij zijn met meer
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Stelling: wij zijn met meer

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Standaard Stelling: wij zijn met meer

Er zijn meer goedhartige mensen in Nederland dan mensen met kwaadwillende bedoelingen en fantasieen.

Mijn gevoel zegt: de goedwillenden horen bij 80% van Nederland. In mijn optiek schaar ik 80 procent van de PVV'ers ook bij de groep goedwillenden.

Voorbeeld van mensen met een duister hart en agenda. Zie hieronder, de bovenste reactie. En dan kies ik nog voor een mild voorbeeld. Klinkt onschuldig allemaal, je zou haast denken dat het waar is, maar dit soort mensen creeren de haat met verzinsels. Welbewust. Dat verhaal kán niet waar zijn: gewoon een slecht mens vol haat die denkt dat hij ook recht heeft op een mening en er dan maar eentje fabriceert. En heeft hij door dat elke zin getuigt van zijn racistische wereldbeeld? Ik denk van wel; op geenstijl mag je dit soort dingen liegen namelijk.

Blanke dader: redelijk intelligent om te zien, potentieel onschuldige getinten: rillingen.

De man verraadt zichzelf, behalve door zoveel domheid, natuurlijk door een verdraaing te geven van de werkelijkheid; vroeger waren er zelfs op Geenstijl kritische mensen die hem uitleg zouden geven over de in Nederland gebruikte Osloconfrontatie.

De man heeft haat in zijn hart. Net als steeds meer van die Geenstijlers.

Maar gelukkig zijn wij met meer.

Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Standaard Re: Stelling: wij zijn met meer

Een minder mild voorbeeld:

Gelukkig weet ik dat dit soort mensen te laf is om hun kamer uit te komen. In het echte leven, pleeg ik lobotomie op mensen die zulks met de wereld denken te moeten delen. Soms figuurlijk. Pure haat dit. 1% van 20%, dus 0,2%.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Ik neem een veiligere beslissing en concludeer dat Marokko het veiligst voor mij en nageslacht is.

Ik vertrouw het niet in Nederland. En dan gaat het nog heel goed in en met Nederland. Wacht maar als het echt slechter gaat in Nederland.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199465

This is soft. Isn’t it what the average Dutch think ? Not in your face I mean, but at home.

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

tot nu toe zijn we beschermd en het kan nog de komende 10 jaar en max 30 jaar..

we weten dat wanneer de economie hier gaat instorten weinig te beleven valt.niet zo zeer omdat wij onveilig zijn maar omdat Nlers zelf hun Rizk elders gaan zoeken.

Beste scenario is dat Marokko olie en gas gaat vinden en Hassan 3 een Marokkaan met ballen zal blijken te zijn..

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

1-Eerste Marokkanen waren hier zonder gezin (10-15 jaar/)
      2-Gezingsherriniging en nieuwe Generatie(s) ( 40-50 jaar) / Geen acceptatie en zal ook niet komen.
      3-Omgekeerde proces begint ( binnen 25 jaar is de Marokkaan zoals wij hem kennen pleitos )

dus Nederlanders ( NLers onder Ons dan) kunnen alvast Marokkaans leren want de toekomst is niet hier ..!!!???

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Ik zie de meerderheid van Nlse Marokkanen eerder in zuid Spanje gaan wonen..

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik neem een veiligere beslissing en concludeer dat Marokko het veiligst voor mij en nageslacht is.

Ik vertrouw het niet in Nederland. En dan gaat het nog heel goed in en met Nederland. Wacht maar als het echt slechter gaat in Nederland.

...

“Hoe slechter het met Duitsland gaat, hoe beter het is voor de AfD”, zegt Lüth tegen de YouTuber Lisa Licentia. “Dat is natuurlijk shit, ook voor onze kinderen. Maar dat houdt ons waarschijnlijk op de been.”

Als Licentia hem vraagt of het dus in zijn belang is dat er meer migranten komen, antwoordt Lüth: “Ja, omdat het dan beter zal gaan met de AfD. We kunnen ze daarna nog allemaal neerschieten. Dat is helemaal geen probleem. Of vergassen, of wat je maar wil. Het kan mij niet schelen.”
      ...

https://joop.bnnvara.nl/nieuws/afd-w...ssen-migranten
      Laatst gewijzigd door Revisor; 28-09-20 om 20:54.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Ik zie de meerderheid van Nlse Marokkanen eerder in zuid Spanje gaan wonen..
      Serieus? Ik heb vóór ik naar Chili vertrok in Catalunya op een grote camping gewerkt. Als er Marokkanen kwamen moest ik zeggen dat de camping vol was. Vraag niet om de naam van die camping, want die ga ik je niet geven.

Zuid Spanje

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Ja GR - we zijn met meer. Dat denk ik ook. De meeste mensen deugen, of zouden willen.

En dat het juist iemand die openlijk onderkent een deugniet is geweest, mij daar weer eens aan herinnert, maakt mij des te blijer.
      Dank daarvoor.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten