Geen condities voor bloei van je cultureel ID en Tradities = geen toekomst
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Geen condities voor bloei van je cultureel ID en Tradities = geen toekomst

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard Geen condities voor bloei van je cultureel ID en Tradities = geen toekomst

Heeft de Marokkaan hier een toekomst?

ja, maar dan niet als Marokkaan.

Wie hier generatieslang wil blijven zal accepteren dat zijn Marokkaanse ID en cultuur alleen te vinden in Marokko.

Hier worden wij levend begraven ( in de zin van zonder een cultureel Identiteit)

Paradoxaal zeg ik : ontstaan van ghetto's zou een redding van deel van onze cultureel ID zijn want welvaart heeft ons cultureel gezien een groot Walou gebracht.

Mijn stelling

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard Re: Geen condities voor bloei van je cultureel ID en Tradities = geen toekomst

Als ik de zus van een rijke Arabier zou kunnen huwen dan had ik een Marokkaanse dorp laten bouwen met allerlei Mocro cultureel aktiviteiten .. van een theater tot ferrane .. Iedereen is welkom en je mag je taal en dialect spreken en behalve naakt lopen mag je dragen wat je wil.

minstens 1 groot Jame3, 1 groot Kanisa en 1 Beyt Shalom

Voorwaarde om mee te doen is niet Stemmen want iedereen moet apolitiek zijn.

Mijn huidige wijk lijkt me een prima locatie maar eerst alles hier kopen en schenken aan een Stichting.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard Re: Geen condities voor bloei van je cultureel ID en Tradities = geen toekomst

als je droomt dan droom groot.

Als jij in dit land verblijft omdat je brood en dak boven je hoofd nodig hebt dan kun je beter een zwerver zijn.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten