Kies maar voor Oranje
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Kies maar voor Oranje

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Standaard Kies maar voor Oranje

Hij heeft nu al spijt van dat hij gekozen heeft voor Oranje

https://www.trouw.nl/sport/de-harde-...uisd~b44468b3/

mij lezen = uitvogelen Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Standaard Re: Kies maar voor Oranje

is hij nu al in khataren-zone? ( khatar = gevaar)

hij is nog te jong en blijkbaar moet hij nu al miljoenen opbrengen voor zijn meesters?

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

als je niet onderdanig bent en wanneer je niet als een kille kikker je gaat gedragen dan krijg je dit.

je zou denken dat die profs en hun omgeving beter weten en helder kunnen communiceren met elkaar..

steeds een terugkerend gedoe , publiek en journalisten gebruiken dezelfde commentaren al jaren ..

Een Marokkaanse vedette mag zich niet verslapen en ook zich niet als vedette gaan gedragen .. wtf zou ik roepen als ik 18 was?
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 22-09-20 om 11:05.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Hij heeft nu al spijt van dat hij gekozen heeft voor Oranje

https://www.trouw.nl/sport/de-harde-...uisd~b44468b3/
      Hij kan nog altijd voor Marokko kiezen als hij wilt. Hij heeft nog geen officiele wedstrijd voor Oranje gespeeld.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Hij kan nog altijd voor Marokko kiezen als hij wilt. Hij heeft nog geen officiele wedstrijd voor Oranje gespeeld.
      waarom niet verder gaan studeren.

Prikker Eddie's Avatar
      Ingeschreven
      May 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      39792

Het is wat het is..JE weet waar je mee te maken krijgt als je voor Oranje kiest als groot niet blank talent. Als de weegschaal tipt naar "arrogant" of "lastig" (en dat gebeurt al snel) dan krijg je het voor je kiezen en niet weinig ook.
      Ben ik te min voor jou, omdat jouw moeder een mooiere verzilverde taartschep heeft dan de mijne?

-Eddepet

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddie Bekijk Berichten
      Het is wat het is..JE weet waar je mee te maken krijgt als je voor Oranje kiest als groot niet blank talent. Als de weegschaal tipt naar "arrogant" of "lastig" (en dat gebeurt al snel) dan krijg je het voor je kiezen en niet weinig ook.
      en zeggen dat Chinezen misbruik maken van NLse software die gezichtsuitdrukkingen( emoties) kan herkennen /vertalen?

als je een hond wil slaan dan zal je altijd een stok vinden en de blanken laten je eerst binnen en dan gaan ze je kapot slaan. Ik zeg : nodig me niet uit als je weet dat je mij niet mag om wie ik ben.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Wij hebben hem niet nodig..hij kan de pot op

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199465

Harki

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Nu komen de wijsneuzen die Ihattaren in een keurslijf willen proppen

Columnist Willem van Hanegem vreest dat het talent van Mo Ihattaren onder PSV-trainer verziekt wordt. ‘Die kwaliteitsloze Bruma past misschien beter in het systeem, Ihattaren heeft in zijn kleine teen echter meer talent.’

Willem van Hanegem 28-09-20, 07:01

Ik zag Julian Alaphilippe gisteren in Imola huilen na het veroveren van de wereldtitel en ik moest aan Mo Ihattaren denken. Dezelfde Mo Ihattaren waar we vorig seizoen met z’n allen allemaal achteraan renden, omdat hij zo geweldig was. De jongen ook die wekelijks de vraag moest beantwoorden of hij voor Oranje wilde spelen. En toen hij inderdaad niet voor Marokko koos, klonk er gejuich. Die Ihattaren moet zich nu veel meer het spelsysteem van PSV eigen maken. Want dat is blijkbaar een heel ingewikkeld systeem, daar in Eindhoven.

Eerlijk gezegd zie ik gewoon een ploeg die het moet hebben van simpel countervoetbal. Dat mag hoor, maar laten we nou niet doen alsof het onder trainer Roger Schmidt opeens hogere wiskunde is daar in Brabant. Ihattaren zag ik vorig seizoen in Eindhoven tegen Ajax en hij was een klasse apart. Het is een geweldige speler. Die jongens komen in sneltreinvaart omdat ze onbevangen zijn, doen wat in ze opkomt. En als dat zo is, komen de wijsneuzen die ze in een keurslijf proppen.

Als Frank de Boer nou goed wil starten bij Oranje, geeft hij Ihattaren speeltijd volgende maand tegen Mexico.

Bij Ihattaren loert het gevaar dat we een topspeler verzieken. Nee, we zijn niet bezig hem de wetten van het topvoetbal bij te brengen, daar geloof ik niet in. De vergelijking met Alaphilippe trek ik natuurlijk omdat ook deze jongen zijn vader heeft verloren. Dat is altijd iets vreselijks, maar ik denk dat Ihattaren net als Alaphilippe zijn steun en toeverlaat op sportgebied is kwijtgeraakt. In Eindhoven gaat het trouwens opvallend vaak over spelers die te zwaar zouden zijn als ze even niet in het pulletje vallen. Toen Steven Bergwijn werd verkocht, vertelden ze dat en nu lees ik het weer over Ihattaren.

Die kwaliteitsloze Bruma past misschien beter in het systeem, Ihattaren heeft in zijn kleine teen echter meer talent. Gisteren in Almelo werd hij weer gewisseld, al kwam het misschien door een blessure. Maar daarvoor speelde hij ook te vaak niet. Als Frank de Boer nou goed wil starten bij Oranje, geeft hij die gozer speeltijd volgende maand tegen Mexico. Dit is een geweldig talent dat je door een moeilijke fase in zijn leven moet helpen. Dan moet je niet zeveren over systemen of over een kilo meer of minder. Dwight Lodeweges liet hem bij Oranje ook maar zitten. Terwijl we daarvoor op onze knieën lagen of hij alsjeblieft voor Nederland wilde kiezen. Als ík dat al teleurstellend vind, hoe zal de speler zelf dat vinden?

Maar trainers willen altijd iemand veranderen en dan straks de credits opeisen. Wie doet dat straks bij Oussama Tannane, die heerlijk speelde namens Vitesse tegen Ajax? Die gozer laat net als Riechedly Bazoer de kaas niet van zijn brood eten, daar hou ik van. Geef die twee verantwoordelijkheid en ze betalen je terug met prestaties. Overigens was Tannane niet eens de allerbeste speler op het veld. Dat was de Braziliaan Antony van Ajax, wat een voetballer is dat. Flitsende acties, alles op volle snelheid en ook nog eens doelpunten. Dat gaat een sensatie worden in de eredivisie.

Dat zou João Teixeira bij Feyenoord ook kunnen worden. Bij de eerste actie zag ik al: dát is een echte voetballer. Nu niet volproppen met opdrachten die Antony en Teixeira. Anders krijg je straks wat je nu bij Ihatarren hebt.

https://www.ad.nl/dossier-eredivisie...ppen~aa45bfc6/
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten