Frankrijk gaat georganiseerde moslims nog harder aanpakken - Pagina 6
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 6/19 EersteEerste ... 56716 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 51 tot 60 van de 182

Onderwerp: Frankrijk gaat georganiseerde moslims nog harder aanpakken

mij lezen = uitvogelen Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Standaard Re: Frankrijk gaat georganiseerde moslims nog harder aanpakken

"Charlie Hebdo onder vuur voor cartoon van zwangere vrouw Macron" 3 jaar geleden.

https://www.demorgen.be/nieuws/charl....google.com%2F

nu is macron zelf bevallen van tot nu toe door hem verzwegen Islamophobie!

macron va tout casser pour de bon s'il continue...!
      Jouer le jeu de la maÁonnerie va lui porter malheur.

mij lezen = uitvogelen Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614774

Emmanuel Todd : ęLa France ne peut pas avoir de politique ťtrangŤreĽ

macron probeert de zwakte van la france te verdoezelen door spierballen te tonen tegen de France Moslims.. "le danger" zit hem in het feit dat hij onschuldigen aan het criminaliseren is en dat is pas vragen om interne moeilijkheden.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      "Charlie Hebdo onder vuur voor cartoon van zwangere vrouw Macron" 3 jaar geleden.
      En?, heeft er al iemand al een aanslag gepleegd vanwege die cartoon?
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      En?, heeft er al iemand al een aanslag gepleegd vanwege die cartoon?

Moet die aanslag de moslims als groep aangerekend worden en daarom de inperking van hun rechten accepteren?
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Moet die aanslag de moslims als groep aangerekend worden en daarom de inperking van hun rechten accepteren?
      Volgens mij ken jij me goed genoeg om te weten hoe ik daarover denk.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Volgens mij ken jij me goed genoeg om te weten hoe ik daarover denk.

Ik heb die vraag gesteld om aan te geven waar het uiteindelijk om gaat. Voor mij is dat Frankrijk voor haar assimilatiepolitiek elke gelegenheid aangrijpt en/of creert om de rechten van moslims in te perken.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Geweldig! Ik hoop dat Marokko ook alle andere westerse landen gaat boycotten. Het zou ook wederzijds moeten zijn, want een boycot voor Franse producten is een vijandige daad die moet worden beantwoord door de EU als geheel. En een land als Marokko dat zo gesteld is op westerse luxe zal daar snel spijt van krijgen. Laat ze fijn de tyfus krijgen met een boycot. En natuurlijk ook geen vrij verkeer meer met Marokko. Oh ja en vooral die in Frankrijk gebouwde TGV's weer terug naar Alstom. Die kunnen wel bij de SNCF gaan dienst doen, nu een flink aantal TGV's aan vervanging toe is. En natuurlijk een vliegverbod tussen Marokko en de EU.
      Spijtig voor u zijn er meer landen in de wereld om mee samen te werken.
      Alstom en alle andere shit hebben we niet nodig. Wij zijn miserie gewoon in onze landen.
      Als alle Islamitische landen samenwerken hebben ze niemand nodig. Daarom die verdeel-en heers politiek.
      Maar door de aanhoudende provocaties (vindt ik goed) zie ik in de nabije toekomst de ogen openen van alle moslims en dan is het gedaan met verdeel en heers. Wij hebben samen genoeg potentieel. En laat ze maar in hun sop gaarkoken dan.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Voor mij is dat Frankrijk voor haar assimilatiepolitiek elke gelegenheid aangrijpt en/of creert om de rechten van moslims in te perken.
      Van bepaalde moslims zeer zeker. Maar die hebben dat dan ook aan zichzelf te danken, volgens mij.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Van bepaalde moslims zeer zeker. Maar die hebben dat dan ook aan zichzelf te danken, volgens mij.

Assimilatiepolitiek is al eerder begonnen, zonder dat een moslim dat aan zichzelf te danken heeft.

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5696802

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Rutte hekelt ’onacceptabele’ uitlatingen Erdogan richting Macron

2 uur geleden in BINNENLAND

DEN HAAG - Ook premier Mark Rutte vindt de woorden van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan voor zijn Franse ambtgenoot Emmanuel Macron „onacceptabel.” Erdogan vroeg zich zaterdag, ontstemd dat Macron zich de afgelopen dagen scherp uitliet over de islam, hardop af of de Franse president wel goed bij zijn hoofd is en raadde hem aan langs de psychiater te gaan.

Ⓒ ANP/HH

„Nederland blijft met Frankrijk pal voor de gemeenschappelijke waarden van de EU staan”, liet Rutte maandag weten in een tweet. „Voor het vrije woord en tegen extremisme en radicalisme.”

Macron heeft zich na de moord op de Franse docent Samuel Paty door een moslimextremist fel uitgesproken tegen radicalisme en voor een striktere scheiding tussen kerk en staat. Afgelopen weekend maakten onder anderen EU-president Charles Michel, EU-buitenlandchef Josep Borrell en meerdere andere Europese regeringsleiders al bezwaar tegen Erdogans uitlatingen in reactie hierop, die de Turkse president zondag nog eens herhaalde. Frankrijk noemde ze onbeschoft en riep zijn ambassadeur terug.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/8647...ichting-macron

Ach gossie, de gevoelens van Macron zijn gekwetst en nu komt Rutte hem steunen. Gevoelens van Macron tellen meer dan de gevoelens van 1.5 miljard moslims.

Je mag alles zeggen over moslims al vertrap je hun heiligheden in naam van de vrijheid van meningsuiting maar noem je Macron een psycho dan is dat onacceptabel.

Ook dat macron deze maatregelen pas heeft bedacht na de moord op de leraar is een leugen. Zie topicdatum en datum moord.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten